Bräute 2013 |
|
1 .. 1734 .. 3466 3467 3468 3469 3470 .. 3614 .. 3757
|
24.09.14 15:14
Jea
|
Re: Bräute 2013
ja, das isch mega krass und drum han ich so zügs au scho mit mim schatzi ahgsproche, wil ich gfunde han, so will ich nöd ände... tönt jetzt doof, aber die zwei händ mir soooo leid tah, sie sind schlussäntli fascht scho psychischi wracks gsi :( gar nöd guet gsi... ich wär glaub i däre situation au abghaue und uf reise gange.
|
|
|
|
|
|
|
24.09.14 15:25
Jea
|
danke danke bin aber eigentli no überhaut nöd am plane, han ja au no ziit :)
wer weiss, vilicht wirdi dänn glich ab und zue no min sänf däzue gäh (falls erlaubt )
und süscht, tuen ich mich wieder am mitläse vergnüege :)
grüessli
|
|
|
|
24.09.14 17:31
himbeer
|
hallo määäädels!
ich bi au wieder mal da... bi mir isch soviel gloffe i de letzte ziit, mir sind ja no in NY gsi und im büro isch viel los und und und... irgendwie hani mi zerst wieder mal müesse sortiere.
ich ha jetz natürli sehr viel verpasst und nur die letzte 3 siite duregläse... und ich ha eigentlich bi jedem biitrag müesse nicke, haha. zerst mal: eve, mir sind mittlerwiile sit em juli au am üebe, bzw. üebe cha mers vilicht nonig mal nenne. mir verhüetet eifach nüme und lueged mal, was passiert. unterbewusst hofft mer aber natürlich glich jedesmal, dasses klappt hät... es isch grad recht e astrengendi ziit irgendwie.
und wie bi dir macht min körper momentan chli was er wott, super timing... irgendwie hani wie eimal mini täg usglah, ich bi jetz am zyklustag 58 und ha kei ahnig was das söll. aber was cha mer mache... ich warte jetz eifach. min maa isch eh im wk und mir gönd bald id ferie... und nachher hani en termin bimene neue FA, ich hoff bis denn laufts wieder rund
ich muess mer mittlerwiile au dauernd so sprüch alose. mini tante frögt jedesmal öb mer scho dra seged, min cousin hät sogar gfrögt öbs denn nöd klappi bi eus. und ich ticke natürli jedesmal grad us wills mi eifach nervt.
aber ich ha au schöni news: min göttibueb isch uf d welt cho und er isch eifach goldig! und mir sind chli am luege wägere grössere wohnig, mal luege öb das öpis wird. ich ha für nächst jahr jetz au scho zweimal ferie buecht, es chunnt denn scho wies muess.
wünsch eu allne en schöne abig!
|
|
|
|
25.09.14 08:20
snet
|
Guten Morgen Miteinander
@himpi: Hallöchen! Na, wie war NY? Ach, was würde ich mal wieder gerne shoppen gehen!
@elea: Danke für den kleinen Freitag. Eigentlich sollte ich heute eine Bürorevision machen, aber irgendwie mache ich heute lieber mal Buchhaltungen und schiebe die andere Aufgabe vor mich her
@me: Am Mi haben wir eine Wohnungsbesichtigung. Bin noch etwas unschlüssig, wegen dem 2. Stock (Katzen müssen ja raus), aber anschauen gehen wir sie sicher. 4.5 Zimmer, 125m2, 2 Balkone, 2 Badezimmer, super Lage (8 min zu Fuss von uns).
Gestern war ich noch beim FA - dem Kleinen geht es gut, ist schon fast 1.5kg schwer!
|
|
|
|
|
1 .. 1734 .. 3466 3467 3468 3469 3470 .. 3614 .. 3757
|