| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1734 .. 3466 3467 3468 3469 3470 .. 3614 .. 3757
24.09.14 15:14
Jea 
Re: Bräute 2013

ja, das isch mega krass und drum han ich so zügs au scho mit mim schatzi ahgsproche, wil ich gfunde han, so will ich nöd ände... tönt jetzt doof, aber die zwei händ mir soooo leid tah, sie sind schlussäntli fascht scho psychischi wracks gsi :(
gar nöd guet gsi... ich wär glaub i däre situation au abghaue und uf reise gange.

24.09.14 15:18
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo esch wörkli mega schlimm, die tüend mir grad mega leid hei !

Ebe us settige Gründ söt me sich mängisch eifach zrugghalte mit Sprüchli mache etc. will me weiss schliesslich nie was für Schicksahl hinde dra hange.

24.09.14 15:20
Jea 
Re: Bräute 2013

so, jetzt beend ich mis gastspiel wieder... bin ja kei 2013er bruut

wünsche eu allne, vorallem die wo üebe, viel glück und alles guet :)

bis denne

24.09.14 15:21
Eve777 

Re: Bräute 2013

Danke vilmol und dir no wiiterhin viel Spass bim Hochzyyt plane etc.

24.09.14 15:25
Jea 
Re: Bräute 2013

danke danke
bin aber eigentli no überhaut nöd am plane, han ja au no ziit :)

wer weiss, vilicht wirdi dänn glich ab und zue no min sänf däzue gäh (falls erlaubt )

und süscht, tuen ich mich wieder am mitläse vergnüege :)

grüessli

24.09.14 15:25
dandi78 

Re: Bräute 2013

Danke Jea Eg wünsche dir alles Gueti im viel Spass bi de Hochzitsvorbereitige

24.09.14 17:31
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo määäädels!

ich bi au wieder mal da... bi mir isch soviel gloffe i de letzte ziit, mir sind ja no in NY gsi und im büro isch viel los und und und... irgendwie hani mi zerst wieder mal müesse sortiere.

ich ha jetz natürli sehr viel verpasst und nur die letzte 3 siite duregläse... und ich ha eigentlich bi jedem biitrag müesse nicke, haha. zerst mal: eve, mir sind mittlerwiile sit em juli au am üebe, bzw. üebe cha mers vilicht nonig mal nenne. mir verhüetet eifach nüme und lueged mal, was passiert. unterbewusst hofft mer aber natürlich glich jedesmal, dasses klappt hät... es isch grad recht e astrengendi ziit irgendwie.

und wie bi dir macht min körper momentan chli was er wott, super timing... irgendwie hani wie eimal mini täg usglah, ich bi jetz am zyklustag 58 und ha kei ahnig was das söll. aber was cha mer mache... ich warte jetz eifach. min maa isch eh im wk und mir gönd bald id ferie... und nachher hani en termin bimene neue FA, ich hoff bis denn laufts wieder rund

ich muess mer mittlerwiile au dauernd so sprüch alose. mini tante frögt jedesmal öb mer scho dra seged, min cousin hät sogar gfrögt öbs denn nöd klappi bi eus. und ich ticke natürli jedesmal grad us wills mi eifach nervt.

aber ich ha au schöni news: min göttibueb isch uf d welt cho und er isch eifach goldig! und mir sind chli am luege wägere grössere wohnig, mal luege öb das öpis wird. ich ha für nächst jahr jetz au scho zweimal ferie buecht, es chunnt denn scho wies muess.

wünsch eu allne en schöne abig!

25.09.14 08:14
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge!

hey himbi, so schön vo der zlese! wie hets euch z NY gfalle? heschh vell pöschterlet? ;)
so lässig dass er jez scho chli am üebe send, du besch der jo end secher gsi weg de ferie ob ehr vorher scho selled avo oder ned gell? dröcke euch uf all fell ganz fest dume :)

und gratuliere natürli zom göttibueb! das esch so schön
ferie hender au scho buechet? wohe gohts denn? :)

wönsche allne en schöne chline-fritig :)

25.09.14 08:20
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@himpi: Hallöchen! Na, wie war NY? Ach, was würde ich mal wieder gerne shoppen gehen!

@elea: Danke für den kleinen Freitag. Eigentlich sollte ich heute eine Bürorevision machen, aber irgendwie mache ich heute lieber mal Buchhaltungen und schiebe die andere Aufgabe vor mich her

@me: Am Mi haben wir eine Wohnungsbesichtigung. Bin noch etwas unschlüssig, wegen dem 2. Stock (Katzen müssen ja raus), aber anschauen gehen wir sie sicher. 4.5 Zimmer, 125m2, 2 Balkone, 2 Badezimmer, super Lage (8 min zu Fuss von uns).

Gestern war ich noch beim FA - dem Kleinen geht es gut, ist schon fast 1.5kg schwer!

25.09.14 08:25
valey 

Re: Bräute 2013

Morge zämee..

wie gohts euch allne so hüt?

himbeer schön au wedermal vo dir ghöööre :)
heds der gfalle in NY? ich ha soo vel gshopped wo ich gsi be das Jahr :) hihihi


snet cool chönder d wohnig go aluege :) tönt ja guet d wohnig
verzellsch eus denn..



allne en schöne start in tag

 1 .. 1734 .. 3466 3467 3468 3469 3470 .. 3614 .. 3757
eigentli   eigentlich   natürli   himbeer   schnell   Hochzit   Zuletzt   Zeremonie   langsam   gspannt   wirklich   vorallem   richtig   Problem   Kollegin   irgendwie   bearbeitet   schaffe   natürlich   einfach