| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 174 .. 345 346 347 348 349 .. 2053 .. 3757
04.07.12 16:27
Valeria01 

Re: Bräute 2013

hans foti welle da ufelade aber irgendwie gats nöd bi mier im gschäft chani kei Foti ufelade....isch gsperrt

04.07.12 16:32
Rela 

wow, ich finds mega schön! isch en traum. die FB-site chönt also au zu mir tägliche lektüre wärde:-)

04.07.12 16:33
Mona83 

Hallo Daninici und Rela

Herzlich wilkommä. :-) mir wärdet ja immer meh. :-)

also zu dinärä frag rela, mir händ üs im januar verlobt und dä ring aber no nöd gha. dän hämmers ca. ä wuchä für üs bhaltet und dän am samstig heted mer dä ring chönä go holä. sind am fritig vorher churz vor ämä hockeymat zu minä eltärä zum kafi und händ nöd viel ziit gha. und min däd hät irgendwiä äs höch gha und unabhängig dävo immer blödi sprüch gmacht zu mim schatz. so vo wägä, muäsch mer dän äs paar kamel gäh für mini tochter. äs riiiesä gaudi isches gsi und drum händ mir gfundä easy, mir ladet d eltärä am sunntig zum zmittag i und sägets ihnä. ah ja und d kamel hät min däd au übercho, eifach i form vo mailänderli. :-)

mir händ s glück gha dass ich ä wuchä spöter geburi gha han und dän grad so schön all kollegä besammlät gsi sind und dän hanis gseit. aber isch amel scho no speziell wiä seit mers wäm seit mers. gwüssnä hani gmeint mir händs gseit und irgendwänn so äs paar monät spöter verschnorrsch di und diä fröget so erstuunt, äh ihr sind verlobt? uuups. :-)

ou jetzt hani än cheibä langä text gschribä, sorry zämä. :-)

04.07.12 16:40
Valeria01 

@ rela gell! ich lieb die siite... freu mi amigs wenn wieder was neus druff isch und d'Nemo hett es Pääkli det gunne... isches eigentlich scho acho NEMO?

@ Mona das mitem Kamel isch mega herzigi idee... jööö so schön... din Papi het sicher uu freud gha :)

04.07.12 16:41
Daninici10

nicht registriert

Mir händs fäng de trauzüge, mim mami und minere cousine (brutjungfere) gsait
Isch ebe so das mir das jahr händ wölle hürate und das ganze händ müesse absäge drum bin i etz chli vorsichtig und wart bis im dezember bis i allne andere d iladig übergib oder schick

04.07.12 16:54
Rela 

Es isch interessant z köre wie iehr euchi verlobig bekannt gä heit. Und das mit de Kamel isch würklich mega härzig :-)

Daninici: Das tuet mier leid händers müesse absäge. Da verstahn ich das iehr no wartet.

Wie früech händer d Iladige eigentlich verschickt bzw. wie früech wärdet iehrs mache? 6 Mönet vorhäne? Euses Datum isch no grad i de Feriezit deswäge wämer d Iladige wahrschinlich früeh gnueg schicke.

04.07.12 16:55
Mona83 

ui daninici chasch du dämfall so lang ruhig blibä?
ich muäs immer luägä dasi nöd allnä z viel verzell. ich meinä bi üs wüssed fäng all wo mer go ässä gönd und i weli chilä und so. bi andärnä hani s gfühl gha isch amel eifach ä iladig cho und vorher hät mer nüt gwüsst. naja egal, ich teil mini freud halt gärn.

@valeria: ja isch voll dä brüller gsi wo är d kamel gseh hät. :-) guät di eintä sind natürli nöd so schön gsi vom backä här. min däd hät dän gfundä also diä seget nur d helfti wärt. :-)
ah ja und än kamelcalkulator hämmer im internet au gfundä. :-) det gsehsch wiäveil dass wärt bisch.

04.07.12 17:01
bergeri 

Herzlich willkomma allna neua Brütli. I verlüra jetz denn d'Übersicht...

@Rela: weg da Iladiga, miar verschicken im Oktober, November Save-the-Date Kärtli wo eifach dinna stoht dass miar am 26.7.2013 hüroten und si sich das datum reserviara söllen. und denn schicken miar im März dia "Richtiga" Iladigskärtli.

04.07.12 17:08
Elise 

Ui, hier hats ja wieder "Zuwachs" gegeben - Hallo an alle neuen Bräute

Bei soviel Text komme ich gar nicht hinterher mit lesen. Aber zu den Einladungen: Wir wollen auch STD-Karten schicken, sobald der Termin fix ist. Und die Einladungen folgen dann vielleicht so 4-5 Monate vor der Hochzeit. So zumindest der Plan

04.07.12 17:53
Nemo 

Hallo zäme und herzlich willkomme a di neue!!! isch ja witzig, momentan hämmer tägliche zuewachs!!!
isch chli dood, bin momentan inere wieterbildig und chan darum immer ersch am abig nahläse...und wenn immer so viel gschriebe wird, chume gar nöd hinder her!!
also iladige: mir mached STD charte. die gönd im August use, wenn möglich genau es jahr bevor mir hürated dezue schicked mir m&m's mitem datum und euse näme dezue.
ca zwüsched janua und märz gönd denn die eigentliche iladige use.
gastgschenk: mir mached e candy bar, wo sich denn jede es seckli chan fülle zum mitneh. die säckli verschlüssemer denn mit so personalisierte chläber, wo druf stah: schön dass du mit uns gefeiert hast und eusi näme (vo casa di falcone). i die candy bar chömed denn so verschiedeni sach, teilwies au personalisierti mit fötei usw... mal luege. natürli alles i eusne farbe rot / wiess
gwunnigs päckli: hani leider noni übercho, bin mega gspannnt wases drin hät!!!
atrag: bi mir isch de so überraschend cho, da ja s'hürate bi eus eigentli abghöglet gsie isch , dass ich nacher de halbe welt grad han müesse verzelle willi sooooooooooooo freud gah han!!!
sooo, jetzt lahni eu mal wieder..... ganz en schöne abig und bis glie...

1 .. 174 .. 345 346 347 348 349 .. 2053 .. 3757
natürlich   Zeremonie   schaffe   Kollegin   natürli   himbeer   eigentli   vorallem   einfach   richtig   Problem   irgendwie   schnell   gspannt   bearbeitet   wirklich   Hochzit   Zuletzt   eigentlich   langsam