Bräute 2013 |
|
1 .. 174 .. 345 346 347 348 349 .. 2053 .. 3757
|
|
|
04.07.12 16:32
Rela
|
Re: Bräute 2013
wow, ich finds mega schön! isch en traum. die FB-site chönt also au zu mir tägliche lektüre wärde:-)
|
|
|
|
|
04.07.12 16:41
Daninici10nicht registriert
|
Mir händs fäng de trauzüge, mim mami und minere cousine (brutjungfere) gsait Isch ebe so das mir das jahr händ wölle hürate und das ganze händ müesse absäge drum bin i etz chli vorsichtig und wart bis im dezember bis i allne andere d iladig übergib oder schick
|
|
|
04.07.12 16:54
Rela
|
Es isch interessant z köre wie iehr euchi verlobig bekannt gä heit. Und das mit de Kamel isch würklich mega härzig :-)
Daninici: Das tuet mier leid händers müesse absäge. Da verstahn ich das iehr no wartet.
Wie früech händer d Iladige eigentlich verschickt bzw. wie früech wärdet iehrs mache? 6 Mönet vorhäne? Euses Datum isch no grad i de Feriezit deswäge wämer d Iladige wahrschinlich früeh gnueg schicke.
|
|
|
|
|
|
04.07.12 17:53
Nemo
|
Hallo zäme und herzlich willkomme a di neue!!! isch ja witzig, momentan hämmer tägliche zuewachs!!! isch chli dood, bin momentan inere wieterbildig und chan darum immer ersch am abig nahläse...und wenn immer so viel gschriebe wird, chume gar nöd hinder her!! also iladige: mir mached STD charte. die gönd im August use, wenn möglich genau es jahr bevor mir hürated dezue schicked mir m&m's mitem datum und euse näme dezue. ca zwüsched janua und märz gönd denn die eigentliche iladige use. gastgschenk: mir mached e candy bar, wo sich denn jede es seckli chan fülle zum mitneh. die säckli verschlüssemer denn mit so personalisierte chläber, wo druf stah: schön dass du mit uns gefeiert hast und eusi näme (vo casa di falcone). i die candy bar chömed denn so verschiedeni sach, teilwies au personalisierti mit fötei usw... mal luege. natürli alles i eusne farbe rot / wiess gwunnigs päckli: hani leider noni übercho, bin mega gspannnt wases drin hät!!! atrag: bi mir isch de so überraschend cho, da ja s'hürate bi eus eigentli abghöglet gsie isch , dass ich nacher de halbe welt grad han müesse verzelle willi sooooooooooooo freud gah han!!! sooo, jetzt lahni eu mal wieder..... ganz en schöne abig und bis glie...
|
|
|
|
1 .. 174 .. 345 346 347 348 349 .. 2053 .. 3757
|