| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1736 .. 3470 3471 3472 3473 3474 .. 3616 .. 3757
25.09.14 11:25
snet 
Re: Bräute 2013

Also, schaut euch das Inserat an und gebt mir eure Meinungen dazu https://www.comparis.ch/immobilien/markt...ohnung/11380731

25.09.14 11:26
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja das stimmt, es chunnt sehr uf d ufteilig ah.
die wo mir gönd go aluege isch in kloten.

eusi wohnig jetz wär super, ich würd sofort blibe. aber mir händ nur eis schlafzimmer, de rest isch so loftmässig offe. und es chinderzimmer bruchts halt scho, nöd mal nur wägem chind sondern au das vilicht de wo am morge früeh muess use cha imene andere zimmer schlafe wenns chind i de nacht immer wach isch... mir chämted mit nur 1 schlafzimmer eifach nöd anenadnd verbi, ich glaub das isch so nöd machbar.

25.09.14 11:42
Eve777 

Re: Bräute 2013

Also ich finde die Wohnig gseht super us Snet, ich glaube das wär au mit Chind keis Problem, vorallem als Baby und die erste Johr bruche sie wörkli ned viel Platz und s Wohn- / Ässzimmer findi sehr grosszügig gstaltet. S einzige wo mi rächt äng dunkt esch d Chuchi.

25.09.14 11:46
elea 

Re: Bräute 2013

aso i fende die wohnig gseht sehr grosszügig us!!!! de het s chind es zemmer, ehr ond din ma het no platz förs Büro. s chind brucht jo ned es grosses zemmer. die erste 2 johr schlofts jo eh nor det enne, spele dönds jo erst spöter i ehrem zemmer und bruche erst denne platz!
undd e Sitzplatz gseht mega cool us! aso wege de m2miechi mer gar ke sorge!!!

25.09.14 11:48
snet 
Re: Bräute 2013

Danke für eure Meinung. Wir suchen aber eine Wohnung, in der wir langfristig sein wollen und nicht nach 2 Jahren wieder rauszügeln. Darum frage ich mich halt wegen den Platzverhältnissen...

25.09.14 11:52
elea 

Re: Bräute 2013

jä wenn ehr den no witer chender? theoretisch chönte der denn euches schlofzemmer is chlinere zimmer due, ond s grössere zemmer beidi chend ine due. bes si ed pupertät chöme schlofe jo d chender mega gern zeme, das wer jo ned so e Problem!
hesch de angst wege de azahlt zemmer oder wege de m2?

25.09.14 12:01
snet 
Re: Bräute 2013

Ich weiss nicht, ob wir noch mehr Kinder wollen... Aber was machen wir dann mit meinem 7-türigen und mit GG's 4-türigem Schrank? Ich meine eher wegen der m2.

25.09.14 13:24
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich würd mer überlegge zb s büro i eues schlafzimmer z integriere und defür es akleidezimmer mit beide schränk z mache. grad s eltereschlafzimmer isch ja meistens s grösste und wird ja praktisch gar nöd gnutzt de tag dur.

wohne/esse findi i dere verlinkte wohnig würkli grosszügig. d chuchi isch eher chli, aber wenn mer sonen ess-ecke hät, findi das au nöd schlimm.

ich ha en grundriss vo dere wohnig wo mer gönd go aluege und ich überlegg mer au die ganz ziit scho, wie mer die würded iirichte... aber ich bi sowieso am entrümple im moment, ha zb min chleiderschrank usgmistet und 2/3 furtgrüehrt bzw im keller zwüscheglagered. de rest vo de wohnig isch jetz au eis nachem andere dra :D

25.09.14 13:26
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hmm bis wieviel Mieti chöne dir denn zahle? Ich glaube wenn dir öpis langfristigs sueched und euch möchtet offebhalte wäge ev. no meh Chinder wärde dir allwäg ned drumume cho äntwäder s Budget ufesetze oder denne trotzdem in Erwägig zieh chli wyyter vom Zentrum ewäg z si. Dänke solang no e Bus oder eso fahrt und das ned nur einisch i de Stund söt das doch au machbar si? S esch sicher e Umgwöhnig aber me gwöhnt sich schnäll dra das chani dir us eigener Erfahrig säge .

25.09.14 13:40
snet 
Re: Bräute 2013

@himpi: Das geht nicht so gut mit der Integration des Büros, da mein Mann seine eigene Firma von zuhause aus betreibt. Das braucht halt schon Platz und ist nicht nur so ein kleines Pult.

Wie gross ist denn die Wohnung, die ihr besichtigen geht?

@Eve: Zahlen könnten wir eigentlich ziemlich viel. Auch mit Kind noch um die CHF 3'000/Monat, aber wir möchten nicht mehr als 2'500 ausgeben. Ja, wir haben auch schon darüber nachgedacht, dass wir ein wenig vom Zentrum wegziehen. Aber nur so weit, dass man innerhalb von 10Minuten mit dem Bus noch am Bahnhof ist. Aus der Stadt wollen wir nicht ziehen, da sonst die ganze Beurkundung der Firma nochmals fällig wird und die Statuten geändert werden müssen.

Mal schauen wie die Wohnungsbesichtigung vom Mi wird, die ist ja 125m2 gross.

 1 .. 1736 .. 3470 3471 3472 3473 3474 .. 3616 .. 3757
Zuletzt   himbeer   vorallem   natürli   irgendwie   natürlich   einfach   Hochzit   wirklich   Problem   langsam   schaffe   eigentli   schnell   Kollegin   richtig   gspannt   Zeremonie   bearbeitet   eigentlich