Bräute 2013 |
|
1 .. 1737 .. 3472 3473 3474 3475 3476 .. 3617 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
26.09.14 08:20
Eve777
|
Re: Bräute 2013
Haha Dandi das mit de Siite vo Fotografe machi amigs au, finde eifach das esch so öpis schöns zum aluege, au d Brutchleidersuechi uf Sixx etc. luegi mega gärn, denn wördi amigs am liebste eifach ines Brutmodegschäft und mol chli Chleider dureprobiere hihi .
Jo ich ha eigentli früener amigs au gfunde so Mottopartys naja, aber denn beni mol anere Hippieparty gsi und das esch sooo cool gsi, wenn sich ebe alli in Schale schmeisse eschs eifach ächt lässig und d Stimmig esch mega toll gsi. Mir händ gfunde bi Hollywood hesch eifach viel Möglichkeite, chasch äntwäder eifach es schöns langs Chleid alegge als Frau und dir irgendwie no e Stola ume Hals rüehre oder eso wennd di ned wörkli wetsch "verchleide" oder chasch ebe wörkli e Person oder e fiktive Filmcharakter nochemache, oder wenn eim alles aschisst esch me halt eifach de Paparazzi wo d Promis de ganz Obe föttelet. Ich bi gspannt wie das usechunt und was sich d Lüüt so ifalle lönd . Mi Papi het jo gfunde aso er verchleidi sich sicher ned, aber mol luege öb er do ev. glich no sini Meinig änderet, wenn me denn de einzig "ungstylt" esch fallts denn jo au uf.
Gäll hei die Zyyt lauft wie gstört, s esch mir amigs richtig unheimlich¨!
Zuletzt bearbeitet am 26.09.14 08:21
|
|
|
26.09.14 08:27
snet
|
Re: Bräute 2013
Guten Morgen Miteinander
@Wohnung: Wir konzentrieren uns jetzt nicht nur auf Wohnungen im EG, sondern auch noch auf welche im 1. und 2. Stock, da man ja notfalls eine Katzentreppe bauen könnte. Gestern habe ich noch eine mega Wohnung gesehen, aber die ist im 3. Stock und das wird langsam schwierig für die Katzen.
Für die Gartenwohnung habe ich noch einen Besichtigungstermin am So bekommen. Dann können wir gerade bei einem Italiener in der Nähe Mittagessen
@himpi: So schön, dass du TZ sein kannst! Ich wäre wahrscheinlich bei einer Kollegin auch TZ, aber hoffe inständig, dass sie mich nicht fragt... Irgendwie finde ich ihre Beziehung so gar nicht gut. Sie macht alles im Schnell-tempo. Seit Nov mit ihrem Freund zusammen, seit Feb schwanger (geplant!) und jetzt wollen sie heiraten. Und das obwohl sie ja auch schonmal verheiratet war.
@eve: Das ist sicherlich ein cooles Kostüm als Max Black. Hihi, wie pusht du denn noch ein wenig mehr Holz vor der Hütte? Ich finde auch ihr Make-up ist so unverkennbar.
Schön, dass es so gut vorwärts geht mit der Party. Ich war ja auch mal an einer Hollywoodparty und bin als Mia Wallace aus Pulp Fiction gegangen.
@dandi: Oh, wann hast du denn Geburtstag?
@me: Es geht mir heute irgendwie gar nicht gut. Mir tut alles weh und ich habe das Gefühl, kaum mehr Luft zu bekommen. Glaubt ihr man kann so nach hause gehen oder ist das wieder so über wehleidig?
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1737 .. 3472 3473 3474 3475 3476 .. 3617 .. 3757
|