| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1739 .. 3475 3476 3477 3478 3479 .. 3618 .. 3757
30.09.14 10:25
Eve777 

Re: Bräute 2013

Aso ich dänke wäge dim Chaste im Chinderzimmer, das esch doch wörkli egal, meine das spielt erst ab denn e Rolle wenn es Chind afang spiele und alles usrume und Platz für Spielzüüg brucht, aber im erste halbe Johr / Johr esch das sicher no keis Problem.

Jo s esch scho ned z unterschätze zum zügle hochschwanger, aso wenns ned das Superagebot esch wördis mir glaub au 2x überlegge. Handkehrum muesch säge au mit Baby wird's ned easy, meine denn chunt denn Schlofmangel etc. dezue, aso dänke zügle ansich esch eifach asträngend egal wie dirs mached. Hätisch denn Lüüt wo dir chönte hälfe packe etc.? Mir händs z.B. mol so gmacht inere Wohnig wo mir use händ welle, dass mir agfange händ z.B. de Estrich und Chäller scho mol zämepacke und usmiste (will das Züüg wo det esch brucht me jo i de Regel eh ned viel), denn hämmer ei Egge imene Zimmer als Chisteegge gmacht und eifach jede Obe mol e Schrank oder so agfange usmiste und ipackt was mir ned oft bruche. Das hämmer öpe 1 Monet lang so gmacht, denn hämmer e Wohnig gfunde und händ wörkli nüm viel zum vorbereite gha und händ innerhalb vo 3 Wuche de ganz Räste organisiert und packt.

30.09.14 10:32
snet 
Re: Bräute 2013

Das mit dem Schrank ist sicherlich zweitrangig... Das Problem ist ja auch noch, dass mein Mann auch nicht mobil ist, da er auf Krücken ist. Wir beide können somit nicht helfen beim Umzug.

Klar, Leute, etc. könnten wir organisieren. Aber wir haben ja jetzt schon überhaupt keinen Platz, dass irgendwo zu stapeln. Schliesslich weiss auch niemand ob wir eine Wohnung in 1 Monat finden. Und dann müssten wir das ja zusätzlich auch noch wegräumen. Und eben, wir können keine Kisten packen...

Mit Kind könnte ich natürlich umziehen und bis dann könnte mein Mann auch wieder normal laufen. Das Kind könnte man ja am Zügeltag abgeben.

Und dazu kommt, dass wir noch irgendeine Kündigungsfrist haben (sogar auf ortsüblichen Termin, ich weiss es nicht), aber da mein Mann ja so toll ist und den Mietvertrag weggeschmissen hat, weiss ich da auch nichts genaueres darüber. Und einen Nachmieter können wir ja aufgrund der Renovationen nicht suchen...

30.09.14 10:57
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo aber denn wördi säge esch d Sach jo eigentli klar, Zügle verschiebe bis s Chind do esch und di Maa au wieder cha mit apacke, das wird jo sust es riese Chaos und esch glaub wörkli ned handelbar .

30.09.14 11:36
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ich find au! es tönt würkli so als wärs jetz eifach nur no en riese chrampf. ich würd mich jetz nöd mit dem au no belaste und erst im früehlig namal luege. denn sind meistens au viel neui wohnige ufem markt und du chasch de druck echli useneh.

@eve: machsch denn du au dihei no yoga amigs oder eifch nur i de stunde? ich ha s gfühl es würd meh bringe wenni au selber nochli öpis würd mache. und ich weiss glaub scho, was du meinsch... ich ha jetz scho s gfühl es verändered eim. eifach so gwüssi gedankegäng sind scho anders als vorher...

30.09.14 11:47
snet 
Re: Bräute 2013

Denkt ihr wirklich, dass das eine gute Idee wäre? Dann müsste man halt einfach das Kinderzimmer 2x einrichten - aber die Möbel stehen sowieso schon aufgebaut im Keller...

Phu, ich kann heute so überhaupt nicht arbeiten. Bin nur total übermüdet.

@Yoga: Diese Faszination hatte ich noch nie, da für mich Sport in erster Linie kompetitiv sein sollte. Ist also schon ein ganz anderer Gedankengang durch Sport abzuschalten...

30.09.14 14:15
himbeer 

Re: Bräute 2013

snet, das erste was ich beim yoga gelernt habe: yoga ist kein sport und hat eigentlich nur am rande mit körperlicher fitness zu tun. bzw. ist das nur ein aspekt, über den die meisten zum yoga finden. ich habe zwar nach jeder lektion muskelkater, aber es geht in erster linie um die bewegung an sich.

trotzdem finde ich yoga herausfordernd, was das körperliche angeht, einfach weil man sich mit sich selber beschäftigt. den schmalen grat zwischen überanstrengung und minimalismus zu finden, finde ich sehr spannend. jeder hat andere körperliche voraussetzungen, deshalb bringt vergleichen gar nichts. unser lehrer meinte auch, wenn wir was für die ausdauer machen wollen, dann reicht yoga alleine nicht :D

wegen dem zimmer:
ich finde das eine super idee. ich kenne ziemlich viele leute, die im kinderzimmer noch einen schrank stehen haben. der stört ja keinen. wahrscheinlich wird euer kleines sowieso anfangs nicht viel zeit im kinderzimmer verbringen. und du musst das zimmer ja auch nicht komplett einrichten mit streichen etc, wenn ihr dann nächstes jahr umzieht. bett und wickeltisch reichen ja für das erste jahr vollkommen aus. ich finde auch, du solltest die letzten wochen geniessen und dann lieber nächstes jahr mit vollem elan wieder an die wohnungssuche gehen.

30.09.14 14:26
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

denke d Idee vode eve esch secher am nerve schonenste: zügle verschiebe of nöchst johr!
s chenderzemmer musch jo jez nonid gross herrichte. am afang schlofts e no bider im zemmer und spöter machts au nüt anderst i dem zemme as schlofe. de muss das nonid tiptop igrechtet si. i weiss me het jo Emmer alles gern schön parat aber för dini nerve eschs gleb jez wörkli s beschte wenn das metem wohnige sueche bez locker agosch..... chasch jo glich bez ome lose/luege aber dasd der ke stress machsch ond jez eifach die nöchste 2 mönet do bez grüehsch, s schwangersii und d rueh gnüssisch!

30.09.14 14:41
Eve777 

Re: Bräute 2013

Himbi aso mängisch machis au deheime aber ned so oft wie ich söt, aber ich finde mir bringt scho die Stund i de Wuche woni im Kurs mache mega viel. S geht jo ganz viel verschiedeni Yoga-Stil, ich mache Hatha Yoga und maches wörkli in erster Linie für mini Seele, mich beruhigts eifach en Art und ich merke dass ich mit vielne Situatione ganz andersch umgo als früener und wörkli teilwyys andersch dänke. Ich finde wenn me wörkli voll debi esch denn hets ächt e unglaublichi Würkig, aber s esch bi mir au ned immer glich. Sit ichs mache hani 2 mol erläbt dass offebar wörkli alles "perfekt" gange esch, ha mi total guet nur uf mich chöne konzentriere und richtig losloh etc., nach dene Stunde beni am nächste Tag so usgrueht gsi wie weni 2 Wuche Ferie gha hätti, so richtig fit als chönti Bäum usrisse, esch ächt es hammer Gfühl gsi und hätti gärn öfter !

30.09.14 14:57
himbeer 

Re: Bräute 2013

das tönt super, eve... und ich glaube, ich ha scho es paar so gfühlsmoment gha i de stunde, eifach häts meistens nur es paar sekunde aneghebed, haha... es isch sochli wie es runners high :D ich fühl mi aber nachher immer total guet. scho chli erschöpft, aber au total entspannt und glich no voller energie. und irgendwie so "zentriert", weiss gar nöd gnau, wie mer das cha beschriibe.

de kurs isch au hatha-yoga gsi und ich denk ich wird entweder det id afängerlektione gah oder is vinyasa flow, was grad besser passt. s einte wär halt am samstig und s ander unter de wuche nachem schaffe, das isch halt au praktisch.

ich ha mer jetz mal e matte kauft und hoffe, ich cha s eint oder ander denn au dihei mal no üebe. finds zum bispiel grad bim hund mega spannend, dass de sich jedesmal anders afühlt i de stund. machschen 20 mal und jedesmal isches echli anders...

30.09.14 15:05
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo das stimmt d Üebige fühle sich wörkli immer andersch ah. Eusi Yogalehrerin verzellt ebe immer no öpis zu de Yogagschicht und so öpe i de Mitti vo de Stund, denn hocke mir eifach ruhig ufem Chüssi und lose zue, das entspannt mi amigs mega.

Lustig findi dass es im Yoga no paar Üebige het wo z.B. grad Chinder automatisch mache, z.B. geht's eini wo'd stohsch und so d Ärm ume Körper schwingsch, das esch schiins e Entgiftigsüebig und das mache Chinder doch mega oft.

Yoga rocks !

 1 .. 1739 .. 3475 3476 3477 3478 3479 .. 3618 .. 3757
vorallem   richtig   Problem   eigentli   Zuletzt   eigentlich   bearbeitet   schnell   langsam   natürlich   einfach   wirklich   schaffe   Hochzit   irgendwie   Zeremonie   himbeer   natürli   Kollegin   gspannt