Bräute 2013 |
|
1 .. 1740 .. 3477 3478 3479 3480 3481 .. 3619 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
06.10.14 12:45
dandi78
|
Re: Bräute 2013
Schön dass d'Schwangerschaft jetz chasch gniesse. Eg finde jo, dass schwangeri Fraue immer ganz e bsonderi Usstrahlig hei
Unglaublich was mängi Lüt biete. Er weiss jo gar nid wie du das gsehsch und het der jetz eifach quasi gseit, dass du i sine Auge egoistisch und karrieregeil besch. So öpis unverschämts! E meine, jede cha sini Meinig ha, das esch jo au völlig ok. Aber me mues si jo niemerem unufgforderet ufzwänge. E froge mi ame scho, was döu Lüt studiere (oder ebe nid).
Eg ha derfür geschter e schrägi Begägnig gha. Mir hei e ehemalige Arbeitskolleg vo mim Ma mit sinere Frau atroffe. Sie schaffet dört, won eg vor es paar Johre au gschaffet ha. Sie kenni eigentlich gar nid, weiss nur dass sie existiert, sozsäge. Wo si mi begrüesst het und d'Hand geh het, het si gfrogt, wies mer so goht und ob eg gsund und zwäg segi. Währenddem het si mer es paar Sekunde nur ufe Buch gstarrt. No während mir eus d'Hand geh hei. Am liebschte hätt si äuä grad gfrogt: und besch scho schwanger? Unglaublich so öppis. Und nachhär het si sicher no öppe drü mou immer wieder uf mi Buch gluegt. Eg hätt si chönne chlöpfe!
Eg ha leider fasch nüt ztue. Dorum eschs mer au so längwiilig. Würd jetz lieber deheime si und läse oder süsch öppis mache. Und du, hesch vöu ztue? Wie machsch es du jetz eigentlich nach der Schwangerschaft mitem schaffe?
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1740 .. 3477 3478 3479 3480 3481 .. 3619 .. 3757
|