| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1740 .. 3477 3478 3479 3480 3481 .. 3619 .. 3757
03.10.14 15:07
snet 
Re: Bräute 2013

Ui, der ist aber auch blöd gelaufen... Mir ist noch nie so etwas passiert (Holz alänge )

Ja, uns hat man halt die Materialien vorab schon gezeigt gehabt, von dem her wussten wir auch, wie die einzelnen Komponenten aussehen werden. Bekommt ihr denn am Do noch die Visualisierungen?

Von was macht ihr es eigentlich abhängig ob ihr die Wohnung nehmt oder nicht?

03.10.14 15:38
himbeer 

ich werde danach mal fragen, ich hab bisher nur ein computerbild vom bad gesehen, aber da erkennt man ja nicht sonderlich viel. wobei, es wird schon passen... es gibt parkettboden, das weiss ich schon mal... und sonst kann ja bei einem neubau nicht viel schiefgehen, ausser die küche wird lachsrosa oder so ;-)

gute frage... ich denke, das bauchgefühl beim besichtigen muss stimmen. grundsätzlich wird wohl das wohnzimmer/küche der knackpunkt, da muss ich mir einfach vorstellen können, dass unsere sachen da reinpassen, insbesondere beamer und leinwand. der rest lässt sich ja immer irgendwie organisieren.

06.10.14 10:18
dandi78 

Hallo zäme

Esch usser mir au no öpper do? Mir eschs hüt längwiilig und e mag gar nid schaffe

06.10.14 11:05
elea 

guete morge!

hallo dandi!
wahnsenig wie em Moment grad weder nüt lauft gell...
be höt am morge au scho 2 mol do ine go gügsle ob öper gschrebe het aber nix :)

hesch au sone mentigs aschess? goht mer genau glich... wörd am liebschte schwänze oder so aber leider goht das ned :)

06.10.14 11:28
dandi78 

hoi elea

jo säg nüt, ha völlig der mäntigs-koller zum glück esch scho gli mittag, de müesse mer nachhär nur no der nomitag überstoh. uff...

wie gohts dir so? hesch sicher scho es schöns büchli

06.10.14 11:37
elea 

jo de buch esch scho recht gwachse... verschrecke amigs ehrlech wenni i spiegel luege. aber em Moment hanis gfüehl chanis rechtig gnüüsse. d Beschwerde send ned sooo schlemm ond i füehl mi au secherer und ha ned wi am afang Emmer angst dass öpis chönt passiere. dasch scho schön so... :)
höt am moerge hani mi aber grad gnervt abemne arbetskoleg. de hetter bez agfange froge wis mer goht. ond de hani zerst freud gha winer Interesse het etc. ond plötzli foht er a vo wege, fraue wo nachetene no gönd go schaffe sige egoistisch und karrieregeil. ond die schade am chend ond das sig schröcklich die entwicklig vode gsellschaft blablabla.. ond i be eifach nor det ghocket: gohts no? esch doch nöm 1950!!!!!
ond am mentig morge hani do gar ke loscht zom öber so seich zdiskutiere met dem löli... i ha das so ned gern wenn eim d lüt ongfrogt eifach ehri meinig so ine dröcke... het mi nie deför... vorallem wenn me gar ned weiss wie de ander zo dem Thema stoht... jäno, zom glöck esch gli mettag hesch recht :D

wie gohts der grad so? heschh vell ztue em gschäft grad?

06.10.14 12:45
dandi78 

Schön dass d'Schwangerschaft jetz chasch gniesse. Eg finde jo, dass schwangeri Fraue immer ganz e bsonderi Usstrahlig hei

Unglaublich was mängi Lüt biete. Er weiss jo gar nid wie du das gsehsch und het der jetz eifach quasi gseit, dass du i sine Auge egoistisch und karrieregeil besch. So öpis unverschämts! E meine, jede cha sini Meinig ha, das esch jo au völlig ok. Aber me mues si jo niemerem unufgforderet ufzwänge. E froge mi ame scho, was döu Lüt studiere (oder ebe nid).

Eg ha derfür geschter e schrägi Begägnig gha. Mir hei e ehemalige Arbeitskolleg vo mim Ma mit sinere Frau atroffe. Sie schaffet dört, won eg vor es paar Johre au gschaffet ha. Sie kenni eigentlich gar nid, weiss nur dass sie existiert, sozsäge. Wo si mi begrüesst het und d'Hand geh het, het si gfrogt, wies mer so goht und ob eg gsund und zwäg segi. Währenddem het si mer es paar Sekunde nur ufe Buch gstarrt. No während mir eus d'Hand geh hei. Am liebschte hätt si äuä grad gfrogt: und besch scho schwanger? Unglaublich so öppis. Und nachhär het si sicher no öppe drü mou immer wieder uf mi Buch gluegt. Eg hätt si chönne chlöpfe!

Eg ha leider fasch nüt ztue. Dorum eschs mer au so längwiilig. Würd jetz lieber deheime si und läse oder süsch öppis mache. Und du, hesch vöu ztue? Wie machsch es du jetz eigentlich nach der Schwangerschaft mitem schaffe?

06.10.14 12:50
himbeer 

guete morge mitenand!
ich ha es astrengends wuchenend gha und jetz no 5 täg schaffe bis zu de ferie... da gits au no einiges ztue. aber s ziel isch scho sichtbar, hihi. jetz hani nur jede abig au no programm, aber das chunnt scho guet. ich gang hüt mal no es paar sächeli go bsorge für d ferie inklusive so stützstrümpf für in flüger, ich ha letztmal so gschwullni chnöchel gha nacheme langstreckeflug... das wotti gern vermiide.

das isch echt denäbe, elea... ich würd nie öpperem so drirede. söll doch jede mache was er für richtig haltet. und grad mit schwangere über so sache rede isch voll denäbe. demfall isch er de meinig me müess als frau 100% dihei blibe oder was?

06.10.14 13:45
snet 

@Elea: Mann, was für eine Frechheit. Wie kommen die Leute darauf sich einmischen zu müssen in Sachen, die sie gar nichts angehen und so intim sind. Wir hatten dieses Wochenende Geschäftsausflug mit Partner und dann hat sich jemand immer eingemischt, weil ich von meinem Mann einen Probierschluck vom Wein genommen habe. Ich sei absolut unverantwortlich, etc. Ich habe ihn dann zur Schnecke gemacht, was er sich überhaupt einbilde. Das ist doch alleine meine Entscheidung ob ich von meinem Mann einen Schluck Wein nehme oder nicht?!

06.10.14 13:45
Eve777 

Hallo Zäme

Wuää ich ha au Mentigsaschiss, aber zum Glück hani nächst Wuche au ei Wuche frei bi mega froh .

Boa Elea mega fräch vom andere, aber muesch di leider druf gfasst mache dass das no oft es Diskussionsthema wird sii (grad wenns Chind denn do esch) wo dir ungfrogt anegrüehrt wird, au vo andere Müetere. Ich ha de Erfahrig gmacht bi eus im Umfeld, dass ebe au oft d Müetere sälber Schwierigkeite händ mit dem Thema. Die wo deheime sind händ s Gfühl alli dänke vo ehne sie sind z fuul zum go schaffe und die wo schaffe händ s Gfühl d Lüüt halte sie ebe für karrieregeil. Do muesch ächt versueche eifach drüber zstoh unds eso z mache wie's für dich und di Maa stimmt, das goht sust überhaupt niemert öpis ah.

Ou Dandi das mit ufe Buuch luege kenni leider mega guet, ich hasse das wörd denn amigs am liebste eifach fadegrad säge du los mi Buch esch nur agfrässe do esch nüt drin chasch wieder wäg luege !

1 .. 1740 .. 3477 3478 3479 3480 3481 .. 3619 .. 3757
natürli   vorallem   wirklich   Zuletzt   schaffe   langsam   schnell   gspannt   Problem   eigentlich   bearbeitet   richtig   Zeremonie   einfach   natürlich   Hochzit   himbeer   irgendwie   eigentli   Kollegin