| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1742 .. 3481 3482 3483 3484 3485 .. 3621 .. 3757
07.10.14 13:49
snet 
Re: Bräute 2013

@himpi: Lustigerweise nehme ich in den Ferien immer trotz vielem Essen ab. Ich bin der Stresszunehmer (auch wenn ich nicht der Stressesser bin) - sobald ich entspannt bin, purzeln die Kilos von ganz alleine.

@elea: Wann wird wohl Valey Bescheid bekommen, was es gibt? Ahja im überschneidenden Mutterschaftsurlaub müssten wir uns ja dann schon einmal treffen

07.10.14 14:49
elea 

i glaube das duret no bezeli bes si s gschlecht weiss. so vell i weiss het si afanag Oktober de ersti Untersuche. neme a mer werde eus bes November müsse gedulde bes mers gschlecht wösse :)

haha jo voll, ha gar ned dra denkt, das sech das überschniedet :) ha neuli usegfonde, dass mer i eusem Büro 16woche mueterschaftsurlaub hend. hami mega gfreut :)
wi lang hender snet!

eve und himbi, ehr hend doch neulech bed so vo yoga gschwermet oder? das het bi euch so toll tönt, dassi mi jez grad imene kurs agmeldet ha mol för 10 lektione. freu mi voll,aber leider foht de kurs erst imene monet a

07.10.14 15:15
himbeer 

oh wow elea, das isch ja lässig! ich glaub grad i de schwangerschaft isch yoga au ganz toll. ich ha jetz e matte dihei, aber ha sie nonig usprobiert. wo machsch denn de kurs?

ich bi grad sehr entspannt was de chinderwunsch agaht, aber es blibt mer au nüt anders übrig... ich bi nämli hüt am zyklustag 71, me glaubts gar nöd. nachem absetze isch alles regelmässig gsi und jetz häts mi voll drusgrüehrt. jänu, zerst mal id ferie und denn lueged mer mal wiiter

07.10.14 15:46
elea 

es esch en schwangerschaftsyoga kurs vode klubschuel. 10lektione. di letscht Lektion esch 1 Woche vorem errechnete Termin. mol luege obi de kurs chan fertig mache si schribe ke begrenzig vode mönet her aso denki chani metem reese-buch auä scho au no go :)
jo i ha au scho oft glese das sel super si die schwangershcfat. eeb ond ehr hend so gschwermt devo dass es mi grad neugirig gmacht het :)

du, e kolegin (au usem Forum) het au am afang regelmässigi zykle gha ond jez plötzli au so ganz langi. aso schint das no öpedie vorzcho dass de Zyklus plötzli nach paar mönet avoht eso gompe.... aber schloss entli chas au so klappe. ha gester grad vo öperem ghört wo em Januar s Baby becho het ond set her genau nor einisch so bezeli täg gha het. ond si het de denkt si het keine oder allefals ein Zyklus gha. ond si esch schwanger worde jez! aso anschinend passiert do em körper sehr gspässigs

07.10.14 15:48
Eve777 

Hihi jö Elea so cool do chasch di also wörkli freue, söll grad au bsunders i de Schwangerschaft sehr öpis guets sii wills eim au bi de Geburt sehr cha hälfe (me lehrt ebe au richtig schnuufe im Yoga und das het mir scho bi vilne Sache mega gholfe, chasch Schmärze wörkli chli "wägschnufe"). Seisch denn wie'ds gfunde hesch bi gspannt öbs dir au so guet gfallt .

Ou nei Himbi sone Scheiss, oh man hei ich hoffe mega fest dass sich di Zyklus bald wieder normalisiert. Ich bi im Momänt rächt down was das Thema abelangt aber versueche mi ned sälber gaga z mache. Ha eifach s Gfühl überall gumpe mi Schwangeri ah, sogar i mine gliebte Klatschheftli, das macht mi im Momänt amigs grad echli truurig. Denn dänki amigs man jetzt tue doch ned so blöd anderi warte scho johrelang die händ Grund zum truurig sii ned du. Velecht klappts jo dasmol, mol luege. Sust hani dänkt ich ha im Februar nächst Johr eh die nächsti Johreskontrolle, wenn bis denn nüt gange esch sprich ichs denn allwäg mol ah.

07.10.14 16:39
himbeer 

wänn händ ihr agfange eve?

ja ich ha zum glück eh e wuche nach de ferie no en termin bimene neue frauearzt, det wirdi denn eh mal die ganz story müesse verzelle. jetz bini ja eh no abglänkt mit reise und so, da chani mi gar nöd so diisteigere. und ich bi würkli extrem entspannt jetz grad, die erste zwei mönet sind viel schlimmer gsi woni praktisch a nüt anders meh denkt ha. vilicht häts das au grad bruucht zum chli entspannter werde, haha. ich ha vor ca. 3 wuche wieder agfange mit temperatur messe, vilciht zeigt mer das denn mal öpis ah. aber bisher isch alles eher unspektakulär.

ich ha au scho viel ghört, dasses das git, elea... es git au stories vo fraue wo mit zykle vo 90 täg und meh plötzlich schwanger gsi sind. ich nimms jetz eifach wies chunnt, me chas eh nöd ändere. i de zwüschezit lueged mer mal wohnige ah und ich mach nochli yoga zur entspannig, hahaha.

07.10.14 17:13
elea 

eve, das tönt mega cool wid verzellsch vom yoga! vorallem dass du seisch du merksch rechtig wis der öpis brengt! freu mi grad nomeh druf :) leider fohts erst imene monet ah, aber verzell der denn secher wis gsi esch :)
du hesch em fall recht eve, momentan esch en wahnsennige Babyboom, egal wo! jo wörds definitiv em Februar aspreche wenns di so belaschtet! de chasch der das au wi bez zom ziil setzte, dass weisch das ehr bes Februar eifach chönet probiere ond wenns bes denn ned ischloht, chasi euch secher super berote oder mol ondersueche....

jo gell himbi, es geht vell so Storys... aber esch schön, chasch es momentan so entspannt gseh!

07.10.14 17:20
himbeer 

hihi ja was wott mer mache, wenn de zyklus spinnt blibt mer nöd viel anders übrig. und ebe, nach de ferie hani eh en termin, bis det ane luegi jetz eifach mal was passiert.

ich bi ja erst es paar wenigi mal im yoga gsi und ich ha au jetz scho s gfühl ich merk en unterschied. me gaht eifach anders durchs läbe irgendwie. ich ha s gfühl die gelasseni istellig woni jetz zum thema chinderwunsch ha isch au chli durch das beiflusst, haha.

08.10.14 07:46
dandi78 

guete morge zäme

be geschter leider nid so zum schribe cho. be eus esch öpper chrank em büro, dorum eschs grad chli stressig worde.

findes toll dass dir so begeisteret sit vom yoga. tönt würklech super und es macht grad luscht druf. eg ha leider e anderi erfahrig gmacht vor es paar johr. mir hets nid so zuegseit, aber das esch glaubs wäge der lehrerin gse. die esch ganz extrem ufem esotherik trip gse und eg be mer ame vorcho wie inere sekte . mittlerwile machi jo scho sit fasch vier johr pilates und be begeisteret derfo. nach euchne brichte eschs aber nid usgschlosse dasi yoga doch au no mou probiere

geschter het eusers kollegepäärli endlich ihre hochzitstag nöchscht johr bekannt geh. sie hürote am 6. juni. juhuuu so cool, eg freue mi scho mega druf! und e wuche spöter hürotet grad s'nöchschte kollegepäärli. dört si mer eifach zum apéro iglade. huiii, es richtigs hochzitsjohr.

08.10.14 09:07
himbeer 

haha mir händ ja au 5 hochzite nächst jahr, bi eus gits also au es hochzitsjahr... dasjahr isch eher es babyjahr gsi ;-)

uuuuh ja ich find yoga mit so esoteriktante ebe au chli komisch... det woni jetz bi isches gnau richtig. es isch scho au zumene gwüsse grad chli spirituell aghuucht, aber ich find das ghört bim yoga scho au chli dezue... aber glichzitig isch euse lehrer sehr bodeständig und praktisch veralagt und hät selber gseit, "er welli eus nöd zur erlüüchtig zwinge", das findi super :D

1 .. 1742 .. 3481 3482 3483 3484 3485 .. 3621 .. 3757
schnell   vorallem   gspannt   eigentlich   irgendwie   einfach   Hochzit   eigentli   natürlich   himbeer   langsam   Zuletzt   wirklich   richtig   Problem   bearbeitet   natürli   Kollegin   Zeremonie   schaffe