Bräute 2013 |
|
1 .. 1743 .. 3483 3484 3485 3486 3487 .. 3622 .. 3757
|
|
|
|
09.10.14 09:56
Jea
|
Re: Bräute 2013
@ snet und es sozialvericherigsreglement (wo au druf staht, was wer zahlt, wieviel wer übernimmt usw.) ich han bis jetzt überall, woni gsi bin (und han teils au i 2-mann-firmene gschaffet) immer entweder en richtige vertrag gha wos drin gstande isch (au wäg dä abzüg) und s sozialversicherigsreglement und so. dert müesstis au drin stah.
betreffend mietvertrag würd ich - wänn dini vermieterin nöd lueged - eine im internet usdrucke (git so musterverträg) dä usfülle (nach bestem wüsse und gwüsse) unterschriebe und ihre zur unterschrift vorlegge... so dass du nacher sicher es exemplar häsch... oder süscht mal - wänn sie nöd vorwärts macht - au mal dä mieterschutz fröge, was söllsch mache. finds halt immer chli heikel ohni vertrag. händ ihr e mängelliste gmacht bi dä übernahm? oder wie mached ihr das bi allfällige schäde? klar ischs erscht interessant, wänn ihr dänn wieder use gönd... aber so zügs würdi halt möglichst vorher kläre. im strit chunt so zügs nöd guet...
also mir persönlich würded so sache kei rueh lah...
|
|
|
|
09.10.14 10:35
snet
|
@jea: Nein, es existiert wirklich kein Reglement oder sonst irgendetwas. Einen Mietvertrag werde ich nicht mehr aufsetzen lassen, da wir auf der Suche nach einer neuen Wohnung sind. Eine Mängelliste wurde natürlich nicht erstellt, da ich ja keine Ahnung habe was an der Wohnungsabnahme vor 10 Jahren gelaufen ist.
Wegen Schäden in der Wohnung mache ich mir keine Sorgen, da sämtliche Apparate, Wände, etc. gemäss Lebensdauertabelle schon längstens abgelaufen sind und somit kein Anspruch an den Mieter mehr gemacht werden kann. Wir haben z.B. einen Gasherd und Gasbackofen, die wohl mehr als 30 Jahre alt sind.
@elea: 14 Wochen sind das gesetzliche Minimum... Und die 80% an Lohn während dem Mutterschaftsurlaub kosten deinen Chef nicht einen einzigen Franken, die werden von der EO getragen.
Ja, am Freitag ist wieder Arztkonsultation, bin gespannt wie es weitergeht mit dem Pensum.
|
|
|
|
09.10.14 10:43
Jea
|
@ snet aja, stimmt, hani ja gläse, dasser uf dä suechi nachere neue wohnig sind. guet wänn das so isch mit dä wohnig würdi au keine meh mache :)
also ich weiss, bi eus sinds 100% für die obligate 14 wuche, aber mer chan glaub au en deal mache, dass mer länger wäg bliebt däfür nur 80% überchunt... irgetswie so :) aber mal luege, bi mir ischs ja no laaaaang noni so wit.
|
|
|
|
|
09.10.14 11:08
Jea
|
ja, so vermieter/inne sind ächt müehsam. mir händ eigentli e super wohnig, woni so schnell au nüm her gibe. sind aber nur euse vermieter und mir drinne. dä vermieter sälber isch en super typ, aber sini frau isch mängisch au chli müehsam... wött halt au immer pläuderle und ich möcht halt meischtens nöd. :)
nenei, ich hürate früehstens im 2016, evt. sogar erscht 2017. sind zwar sit em 21.2. verlobt, aber lönd eus ziit. nächst jahr isch no e anderi hochzit ide familie und nach däre (im mai) mached mir eus dänn mal gedanke zu eusere (bezw. meh gedanke) aber ich bin halt chli da ine am stöbere und im moment isch mer grad chli langwilig (währendem schaffe) und drum gibi halt da min sänf däzue (sofern ich das au wiiterhin dörf und eu nöd nerve :) )
grüessli
|
|
|
|
1 .. 1743 .. 3483 3484 3485 3486 3487 .. 3622 .. 3757
|