| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1743 .. 3484 3485 3486 3487 3488 .. 3623 .. 3757
09.10.14 11:13
snet 
Re: Bräute 2013

Wir sind bei uns 2 Parteien und noch die Vermieter. Die Vermieterin will bei uns auch immer ewig plaudern und uns immer die Schuld für alles geben. Schimmel habe sich aufgrund zu wenig lüften unsererseits gebildet (nicht etwa wie später herausgestellt, durch einen Wasserrohrbruch?!). Naja, es ist Zeit mal etwas Neues zu finden.

2016 ist ja auch nicht mehr all zu weit weg. Wir hocken hier ja auch noch im Forum, obwohl wir sogar schon letztes Jahr alle geheiratet haben

09.10.14 11:17
Jea 
Re: Bräute 2013

ja, also s wird sich zeige obs dänn würkli 2016 isch oder doch erscht 2017. hanget chli vo vielne faktore ab... :) da mir beidi relativ e grossi familie händ, aber uf kein fall kirchlich hürate wännd, wird das no e organisatorischi meisterleischtig ;) also vermuetli gitts e freii zeremonie mit grillfäscht (näbed dä ziviltrauig) aber ebe, das staht alles mal no ide sterne...
ich bin eifach en neugierige mensch und wo mir eus verlobt händ, hani mi so gfreut, dassi grad mal chli go stöbere bi :) aber ebe, min schatz wött früehstens endi mai 2015 ahfange mit sich gedanke mache.. und die ziit gib ich ihm au. ich han ihm vo ahfang ah gseit, ich heg kein stress und er zum glück au nöd!

09.10.14 11:19
snet 
Re: Bräute 2013

Wir haben auch nicht kirchlich geheiratet, sondern nur zivil (aber im schönen Rathaus) und anschliessend das Apéro und das Fest gemacht. Wir haben alles sogar erst nach unserer Weltreise organisiert. Sind Mitte Nov heimgekommen und haben im April geheiratet.

Letztes Jahr waren wir noch an 4 Hochzeiten und die Hochzeit mit dem Grillfest hat uns mit Abstand am Besten gefallen.

09.10.14 11:43
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja snet, mir sind irgendwie all chli da verhocked, das stimmt... mir händ au e freii trauuig gha jea, zwar ohni grillfest aber mit flying dinner, au sehr unkompliziert. ui ich organisier mega gern, ich glaub ich chönnt glaub nüm so lang warte und glichzitig scho go stöbere, hihi. zum glück chani jetz grad mit de hochzit vo minere schwö chli wiitermache, susch würd mer wahrschinli öppis fehle

09.10.14 12:40
Jea 
Re: Bräute 2013

ja, also ich organisier ebe au mega gern und es fallt mer scho schwer, no z warte. aber ich han versproche, dass ich das heb und dass ich ihn nöd nerve, bis zu dä hochzit vo mim cousin. :) bin also zueversichtlich, dass ich das schaff und nacher gahts dänn los :)

@ himbeer wie händ ihr das gmacht mit dä freie trauig? also häschs sicher scho 100mal verzellt da ine, aber bin jetzt grad ehrlichgseit zful zum sueche :D

ja, also bi eus ischs würkli so, dass mir eifach es super fäscht mit eusne liebschte ha wännd, ide berge... aber ebe, es isch au noni ganz klar, obs evt. nöd sogar im winter wird si :) mir sind beides winterchind und händ eus au im winter känneglernt... drum chan das natürli seeehr guet si, dass mers in winter verlegget.
ich mach mir halt scho einigi gedanke und han mir au scho überleit, wär ich würd ilade... aber defintiv und offiziell erscht ab mai ;)

dörfi fröge, was ihr füres budget gha händ? das isch au no so öppis wo ich mir immer chli gedanke mach :)

09.10.14 12:46
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir händ trauig im innehof vomene restaurant in züri gmacht, also open air. als redner händ mer grad euse trauzüge chöne verpflichte, er häts echt super gmacht. ich ha eifach im vorfeld chli überleit wie mers wänd ufbaue und ha mer de ablauf überleit und die einzelne element wo mer drin händ welle. das hät super funktioniert und mir händ au sehr viel guets feedback dezue übercho.

09.10.14 12:57
Jea 
Re: Bräute 2013

ah wow, das tönt ja mega :)
ja, das mitere vertraute person hani mir au scho überleit... aber ebe, mal luege. isch no viel ziit bis denne biggrin:

09.10.14 13:07
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir händ im vorfeld au es paar redner recherchiert, aber irgendwie isch mer keine vo dene sympathisch gsi. usserdem sinds au nöd günstig... wenn natürli grad öpper häsch wo der chöntsch vorstelle isch das super.

09.10.14 13:25
Jea 
Re: Bräute 2013

ja, mal luege, wüsst da evt. öpper, aber vilicht au nöd. so zügs mueni natürli au no mit mim zuekünftige bespreche, bevor mer eus entscheided :) aber wie gseit, ich mach mir halt nur scho gwüssi gedanke :)

09.10.14 13:30
himbeer 

Re: Bräute 2013

ihr händ ja gnueg ziit, das isch ja super :-)

jetz hät mer grad no d verwaltig aglüte vo dere wohnig hüt abig... sie händ schinbar bald namal zwei neui hüüser wos baued wo au vo de lag her no besser wäred. falls das hüt doch nüt sött sii würd sie eus au bi dene grad uf d warteliste setze. das isch natürli super... irgendwie hani s gfühl, di wott eus unbedingt als mieter, haha

 1 .. 1743 .. 3484 3485 3486 3487 3488 .. 3623 .. 3757
eigentli   irgendwie   einfach   Problem   schaffe   natürlich   gspannt   bearbeitet   himbeer   natürli   Kollegin   vorallem   Zuletzt   langsam   Hochzit   Zeremonie   wirklich   eigentlich   schnell   richtig