| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1744 .. 3486 3487 3488 3489 3490 .. 3624 .. 3757
10.10.14 08:24
snet 
Re: Bräute 2013

@himpi: Und, wie war deine Besichtigung?

So, ich bin gerade im Büro angekommen und schnaufe wie eine Dampflok... Heute habe ich noch einen Termin beim Hausarzt und schaue mal wegen einer Reduktion. Das ganze hier im Geschäft geht mir recht auf den Zeiger - ständig erwartet man von mir, dass ich alles kann und alles weiss und am Besten noch 100% bis zum Tag vor der Geburt arbeite.

10.10.14 10:18
snet 
Re: Bräute 2013

Oh und jetzt kam ja noch der Chef zu mir und meinte, ich solle bitte möglichst viel schon vorarbeiten, da das Büro während dem Mutterschaftsurlaub unterbesetzt bleibt. Tolle Organisation! So macht man einem aber wirklich schön ein schlechtes Gewissen, sich trotz Schmerzen einfach durchbeissen zu müssen.

10.10.14 12:59
himbeer 

Re: Bräute 2013

lass dich nicht unter druck setzen, snet. du machst einfach soviel, wie es geht. ist doch nicht dein problem, wenn er niemanden als ersatz einstellt...

die wohnungsbesichtigung war interessant... braucht schon viel fantasie, wenn da gerade mal die wände stehen, haha. sieht eigentlich nicht schlecht aus, aber ich bin etwas skeptisch wegen der lage und der grösse des wohnzimmers... hmm. wir überlegen es uns mal, wir haben sicher 2 owchen zeit, bevor wir uns entscheiden müssen. scheinbar gibts noch ein neues haus, das viel besser gelegen wäre, und wir lassen uns davon auch mal die grundrisse noch schicken.

10.10.14 13:24
snet 
Re: Bräute 2013

Ja, da hast du wohl recht.

Hmm, also wenn du skeptisch bist wegen der Lage und der Grösse des Wohnzimmers, gibt es wohl geeignetere Wohnungen. Kann mir gut vorstellen, dass die andere besser passt. Ich habe heute auch einen Anruf von einer Liegenschaftsverwaltung bekommen und die wollte mir eine Wohnung in der Agglo (Emmenbrücke) vorschlagen. Habe dankend abgelehnt, an diesem Ort kann ich mir wirklich nicht vorstellen zu wohnen.

10.10.14 13:42
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja wenn wir jetzt unbedingt etwas brauchen würden, könnte ich es mir überlegen. aber so ist es ja nicht, wir haben ja zeit. dann müssen wir auch nichts überstürzen

10.10.14 14:23
Jea 
Re: Bräute 2013

hei himbeer, das tönt nöd grad überzügend :)

hei, störts eu eigentli, dass ich dialäkt schriebe?

ich finde halt, wänn mer nöd würkli per sofort e wohnig MUEN ha, isches chli eifacher mit warte. ich finde, binere wohnig muens si, wie bime "brutkleid" (obwohl ich ja noni weiss, wie das isch) aber das gfühl "das isches!" oder i däm fall "das isch eusi neu wohnig!" sött mire meinig nache scho ume si. aber ebe, dä luxus chasch dir halt au nur erlaube, wänn nochli ziit häsch zum umeluege :)

bi eusere wohnig isches so gsi vor über 2 jahr.. mir sind beid inegloffe und händ gwüsst, die wämmer! und händ sie dänn au zimli schnell übercho :) hihi. dä vorteil isch, mer chönt dert au no guet - ämäl sicher am afang - mitme chind läbe, mit 2 wärs dänn scho eher äng...
aber ebe, sowit simer ja no laaaaaang noni und wer weiss, was alles no bis dänn passiert :D

10.10.14 16:36
himbeer 

Re: Bräute 2013

mich störts gar nöd, ich schrib au meistens dialekt, usser ich antworte de snet

ja du seisches jea, ich ha genau das gfühl. es pressiert voll nöd und drum muesses ebe scho stimme. ich has schön gfunde, aber nöd so "wow". und es isch würkli eher luut, das isch uf jede fall en nachteil.

so mädels, ich verabschiede mich jetz id ferie. sind brav, ich bi afang november wieder da

13.10.14 08:55
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

So, ist jemand da???

Hattet ihr alle ein schönes Wochenende?

Ui, heute sieht der Wohnungsmarkt wieder besonders trocken aus. Am Sa habe ich eine Wohnung gesehen, die gefallen hätte, aber die war dann von der Bushaltestelle 15min weg und das war mir zu dezentral - am Sonntag war das Inserat bereits wieder gelöscht

@himpi: Viel Spass in deinen Ferien!

13.10.14 13:50
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

so ha gleb am nomitag meh zit zom schribe. am morge beni zo gar nüt cho weli zom schnuppi ha müsse luege ond de het mer es loch i buch gfrogt

aso wennd ofd ÖV agwese besch de fendi 15min zode bushaltestellt definitiv au zvell!!!!!!!


himbi au vo mer, vell spass die ferie! lesischs eh nöm welli zspoht be aber de gedanke zellt ;) gnüss es :)

13.10.14 16:10
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo ihr liebe

Ich hoffe eu gahts guet, mir gnüsset d Ziit mit eusem Schnügeli, s wird jede Tag besser und es isch unglaublich wie schnell d Täg jetz verbi gönd, han drum gar nüm würkli Ziit zum nahlese oder mitschriebe, han aber mitübercho dass d Sonne ihri 2 Girls übercho het - alles alles Gueti, sooo schön!

Wie gahts eusne Chugelis? hoffe alles guet, dass eui Babies guet wachset und's eu guet gaht...

Bis bald mal wieder.. bevor de Chli verwacht und Hunger het

 1 .. 1744 .. 3486 3487 3488 3489 3490 .. 3624 .. 3757
Zuletzt   richtig   Zeremonie   natürlich   eigentlich   natürli   einfach   eigentli   Kollegin   Hochzit   langsam   Problem   schnell   wirklich   irgendwie   himbeer   schaffe   gspannt   bearbeitet   vorallem