Bräute 2013 |
|
1 .. 1744 .. 3486 3487 3488 3489 3490 .. 3624 .. 3757
|
|
|
|
10.10.14 12:59
himbeer
|
Re: Bräute 2013
lass dich nicht unter druck setzen, snet. du machst einfach soviel, wie es geht. ist doch nicht dein problem, wenn er niemanden als ersatz einstellt...
die wohnungsbesichtigung war interessant... braucht schon viel fantasie, wenn da gerade mal die wände stehen, haha. sieht eigentlich nicht schlecht aus, aber ich bin etwas skeptisch wegen der lage und der grösse des wohnzimmers... hmm. wir überlegen es uns mal, wir haben sicher 2 owchen zeit, bevor wir uns entscheiden müssen. scheinbar gibts noch ein neues haus, das viel besser gelegen wäre, und wir lassen uns davon auch mal die grundrisse noch schicken.
|
|
|
|
|
10.10.14 14:23
Jea
|
Re: Bräute 2013
hei himbeer, das tönt nöd grad überzügend :)
hei, störts eu eigentli, dass ich dialäkt schriebe?
ich finde halt, wänn mer nöd würkli per sofort e wohnig MUEN ha, isches chli eifacher mit warte. ich finde, binere wohnig muens si, wie bime "brutkleid" (obwohl ich ja noni weiss, wie das isch) aber das gfühl "das isches!" oder i däm fall "das isch eusi neu wohnig!" sött mire meinig nache scho ume si. aber ebe, dä luxus chasch dir halt au nur erlaube, wänn nochli ziit häsch zum umeluege :)
bi eusere wohnig isches so gsi vor über 2 jahr.. mir sind beid inegloffe und händ gwüsst, die wämmer! und händ sie dänn au zimli schnell übercho :) hihi. dä vorteil isch, mer chönt dert au no guet - ämäl sicher am afang - mitme chind läbe, mit 2 wärs dänn scho eher äng... aber ebe, sowit simer ja no laaaaaang noni und wer weiss, was alles no bis dänn passiert :D
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1744 .. 3486 3487 3488 3489 3490 .. 3624 .. 3757
|