| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1745 .. 3487 3488 3489 3490 3491 .. 3624 .. 3757
14.10.14 08:47
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Zum Glück haben wir keine Lehrlinge, etc. Für so etwas bin ich ja überhaupt nicht gemacht

@Emma: Schön, dass ihr die Zeit zu dritt so fest geniesst. Bei mir neigt es sich auch langsam dem Ende zu und ich bin froh! Habe immer mehr Beschwerden und bin doch froh, wenn das ganze mal vorbei ist.

Eine andere Frage: Hat jemand (positive) Erfahrungen mit nicht hormonellen Verhütungsmitteln? Was gibt es da so?

14.10.14 12:07
elea 

hallo zeme

hey Emma, esch doch Emmer schön vo der zlese. vorallem wenns euch guet goht
mer/eus gohts tiptop! de buch wachset und wachset, ond mini blose esch momentan sis Trampolin

snet, met lehrling chomi guet zschlag. d schnupperstifte send eifach Emmer soooo ziitintensiv. me chunt de nebe dra eifach zo nüt me. het de halt gester en echt lange arbetstag ge... aber naja, emmerhen bez öberstonde :)

wege de verhüetig: d nisliker do usem Forum het gueti erfahrige gmacht metem Diaphragma. ond si esch voll zfrede het si gseit! aber selber beni do au bez planlos muesi sege....

14.10.14 12:11
snet 

Ui nein, ich musste zum Glück (abgesehen von der Lehre) noch nie mit Lehrlingen zusammenarbeiten. Bei der 1. Arbeitsstelle gab es in diesem Bereich keine Lehrlinge und jetzt sind wir zu klein um Lehrlinge auszubilden. Ich glaube ich wäre irgendwie nie zufriedenzustellen und das wäre sicherlich nicht toll für den Lehrling.

Dann Google ich doch gleich mal das Diaphragma. Kenne das gar nicht... Haha, ihr werdet vermutlich nicht mehr zum Pearly zurückkehren

14.10.14 12:45
elea 

mer hend 6 lehrling, wo ich ond no eine zeme betreue. es brucht scho nerve aber schloss entli lohnt sechs Emmer :)

haha, apropo, e kolegin het gmeitn mer selle doch s Baby "pearly" nenne
nei gleb, 1 temp-Baby langet mol före afang hamer das ebe au öberleit wie verhüete nachetene... ha ebe ke ahnig vode Diaphragma und weiss au ned ob me die underbrechig vorher ned wörd störe... aber verhüetigs Methode ohni Hormon do geht's ergendwie ke gueti uswahl fendi....

14.10.14 13:09
snet 

Also bist du auch Lehrlingsverantwortliche, resp. Auszubildende?

Haha, der 2. Name des Babys könnte ja Pearly heissen Mein Mann schlägt eben die Temperaturmethode vor und dann habe ich mich gleich auf dich bezogen, dass das nicht so sicher sei. Dann meinte mein Mann, dann gibt's halt noch eines Nene, noch ein weiteres Kind soll gut überlegt sein!

Ich habe noch an die Kupferspirale gedacht...

14.10.14 14:51
Lilly4 

hey zäme

hoff gaht eu allne guet?

snet, elea, mögeter no? hihi aber gnüssets glich so guets wies gaht! danach isch dänn nomal öpis anders ;) drum jetzt no alles erledige etc.
wenn sind eigentlich eui termine?

guets thema (weg dä verhüetig) ... han au no kein plan han am 4.11. en termin bi minere fa und dänn luegemer grad weg dä verhüetig und ich han wüki kein plan! will min ma und ich planet evtl. uf nöchscht / übernöchscht jahr es zweits und bis im früehlig wieder öpis näh, weiss nöd so recht, aber immer ufpasse isch au bitz en seich ... hmm ! muess dänn glaubs mit dä ärztin luege, viellicht hät sie ja e gueti idee :) bin gspannt, brichte eu dänn suscht :))

14.10.14 15:05
valey 

Hallo zäme

klick mich au wedermal kurz dri...
wie gohts eu so?

snet wie laufts med de wohnigssuechi? was macheder jetzt?

Emma schön au wedermal vo dir z ghöre... freut mi dass alles guet goht :D

elea wie laufts bi dir? :D

sit paar tääg isch mer Emmer weder meh schlecht.. uff hasse das.. nur wenn ich a ässe denke werds mer schlecht... hoffe leiht sich weder

liebs grüessli eu allne

14.10.14 16:07
snet 

@Lilly: Schön mal wieder was von dir zu hören. Ich mag gar nichts mehr erledigen, irgendwie tut mir alles weh Ich habe in 8 Wochen Termin, der KS-Termin ist jedoch in 6.5 Wochen angesetzt (immer noch Steisslage).

Also ich glaube mir reicht ein Kind - mein Mann hätte glaube ich nur gerne ein zweites. Falls ein 2. Kind in Frage käme, dann sicherlich nicht gleich nächstes Jahr... Gib doch noch Bescheid, was deine FA zur Verhütung meint.

@valey: Doof, dass dir wieder mehr schlecht ist. In welcher Woche bist du denn jetzt? Heute habe ich ein entsprechendes Wohnungsinserat gesehen und werde heute Abend wegen der Besichtigung anrufen. Ich weiss nur nicht ob die Miete etwas zu hoch ist, dafür bietet die Wohnung aber auch einiges. Die Miete ist schon im Budget, ist nur so krass plötzlich etwa 600 mehr zu bezahlen, aber die jetzige Wohnung ist halt günstig, aber mit vielen Abstrichen.

14.10.14 16:22
Lilly4 

du bisch dämfall i dä 32igschte wuche? und wenn bisch dänn s letscht mal bi dä fa gsi? weisch weg dä steisslag ... im geburtsvorbereitigskurs händs mer nämli gseit dass sich t babys bis zu dä 36igschte wuche no dreihe chönd ;) wär dir lieber e spontan geburt oder bisch grad froh wenn eue chli i dä steisslag bliebt? hmm ok ... ich weiss no, han ca. 2 wuche bevor dä luis cho isch (und er isch ja 9 täg vorem termin uf t welt cho) recht mühe gha, vorher isch es eigentlich no gange! bin aber au froh gsi isch es nöd en allzu heisse summer gsi

druck eu t dumme das es gli emal klappet mit dä wohnig !!
min ma und ich sind au scho siteme ziitli am luege, aber hät nöd mal anähernds öpis wo eus beidne passe wür :( janu ... isch uh schwierig! nur pressierts bi eus au nöd so wie bi eu! aber warteter jetzt bis nach dä geburt mit zügle?

valey, das isch dänn en seich mitem schlecht si :/ du armi ... han au grad welle fröge (wie t snet) i wellere wuche bisch dänn jetzt? das leit sich aber wieder, muesch luege, nur am afang so schlimm! ich han amig eifach kei apetit gha, däfür dänn (wos mer wieder besser gange isch) umso meh

14.10.14 16:28
valey 

lilly, snet
ich ben i de 10e Woche jetzt.. weis au ned sit paar täg isch mer meh schlecht as suscht
hoffe leiht sich denn gli...
au med de grüüch isch ganz schlimm im Moment oder wenn ich a ässe denke...

snet cool weg de wohnig, hoffentli klappeds
wenn ja mieti im Budget isch isch doch guet :D

1 .. 1745 .. 3487 3488 3489 3490 3491 .. 3624 .. 3757
wirklich   Zuletzt   bearbeitet   natürlich   Hochzit   gspannt   vorallem   Zeremonie   schnell   langsam   eigentli   schaffe   eigentlich   natürli   himbeer   irgendwie   Problem   einfach   Kollegin   richtig