| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1745 .. 3488 3489 3490 3491 3492 .. 3625 .. 3757
14.10.14 16:43
elea 

Re: Bräute 2013

snet, ja genau i luege zode lehrling ond zode schuppis.

haha pearly esch glaub bez speziell för en bueb. aber wiso au ned
haha fendi jo super dass me as abschreckends bispel gno hesch gege d temp Methode nei aber es stemmt jo
i gleb i wörd zwar scho weder mol temp messe aber ned sofort nach de Geburt. eifach nor wells gleb före körper au ned optimal esch ond de sech au zerst mol muss vode letschte ss erhole bevor er weder schwanger wird. ond de wer mer s Risiko doch zgross...

lilly, i be jetzt 25 Woche wiit
ja momentan ansi gfüehl chanis rechtig gnüsse... d Beschwerde send ned all zu schlemm, de buch esch nonid abartig gigantisch. ha rechtig s gfüehl em Moment esch en gueti ziit
ou jo dasch aber no e gueti Idee mol met de fa dröber zrede. die kennt velecht Sache wome gar ned dra denkt! jo wer super wennd eus chöntsch prechte was si der verzellt het!
gleb so lang me stillt, set me so oder so ned hormonell verhüete oder?

hey valey, het di d öbelkeit jez glich no packt :/ naja emmerhen ned vo afang ha he... aber das wird secher gli besser musch luege!!!

14.10.14 16:45
snet 

@lilly: bin sogar schon in der 33. Woche. Vor 3 Wochen war ich das letzte Mal beim FA, aber ich spüre den Kopf immer noch deutlich oben. Nächste Woche habe ich wieder US und dann schauen wir weiter. Ich habe mir eigentlich noch gar keine Gedanken gemacht um die Geburt - ich nehme es wie es kommt. Ich habe ziemlich Schmerzen beim Laufen, das ist mühsam.

Wir werden nach der Geburt umziehen... Hoffentlich können wir die Wohnung bald besichtigen.

@valey: mir wurde plötzlich in der 13. Woche wieder schlecht, aber das wird auch vorbeigehen. Ich habe keine Ahnung, weshalb ich mir so viel Gedanken über das Geld mache, dabei ist an dieser Front eigentlich alles in Ordnung. Vielleicht will ich mich auf jegliche Art und Weise absichern?

14.10.14 16:51
elea 

Snet e kolegin vo mer wo jetzt die 12 ssw esch dreiht fast dorre wegem finanzielle. obwohl ehre frönd e super Job het ond si beid vell ersparts hend... gleb das esch velecht eifach bez charatersach wie vell sorge dass me sech macht oder ebe ned...
chasch jo ned plötzli eifahc abstelle ond der ke gedanke me mache :)

14.10.14 17:03
snet 

Ich glaube, das hängt irgendwie mit der Schwangerschaft zusammen. Man will sich möglichst absichern, keine Ahnung. Alleine diesen Monat habe ich wieder einen betrachtlichen Batzen auf das Sparkonto legen können und trotzdem macht man sich Gedanken. Dafür habe ich gerade gesehen, dass in 5min Laufdistanz ein Mobility Standort ist :-)

Mein Mann ist ja teils selbständig und hat jetzt schon betrachtliche Aufträge an Land gezogen, hoffentlich geht es so weiter. Auf jeden Fall ist der Plan auch einen Teil der Miete über das Geschäft zu zahlen, da er ja das Büro bei uns zuhause nutzt.

14.10.14 17:58
elea 

dasch no loschtig dass da seisch. well i hamer vorher Emmer sooo sorge gmacht wegem Geld för spöter. was echt mol esch finanziell wenn es chend ome esch etc. aber set i schwanger be machi mer do so ke sorge me. ergendwie denki nomeno, hauptsach em Baby gohts guet alles anderi reglet sech de scho ergendwie total naiv ond domm, aber i has gfüehl i wet mi ned stresse wege öpis woni jo jez gar nonid weiss wis wird si. klar het me meh uslage aber es veränderet sech jo alles. me esch secher au mol bez meh dehai ond brucht weniger Geld zom fot go. ond de denki Emmer mer hend jo beidi gueti löhn, aso wiso set das ned klappe? es geht Familie wod mueter veelcht coiffeuse esch ond de vater am flüssband schaffet und die chöme au dorre met 4 chend. weisch wani meine? do wachsisch dri metem finanzielle glaubi...ond ehr hend jo so vell erspahrts, do müessti 10mol me angst ha as du ;)

jo d Büro rühm chöne der secher mol vode stüre abzieh denki. das wer natürli mega cool!!!!!!

15.10.14 08:11
snet 

Bei mir war das komplett anderst rum. Ach, was habe ich gern geshoppt und mir Sachen gegönnt, aber seit dem ich schwanger bin und vor allem seit der Schaden in der Wohnung ist, bin ich mega sparsam geworden. Ich dachte eben zuerst wir können noch 1-2 Jahre mit dieser Wohnung bleiben und sparen, da sie nicht ganz kompatibel für eine Familie ist und dann etwas anderes suchen.

Ich denke eben auch, dass jetzt ein schöneres Zuhause umso wichtiger ist, da sowohl mein Mann als auch ich ja dann viel zuhause sind.

Wir haben heute eine Wohnungsbesichtigung, bin gespannt wie es wird.

15.10.14 11:06
elea 

jo das metem sparsam si esch jo eh super sach! de füehlsch dis echer au bez wöhler met meh of de site!
aber da wege de wohnig verstohni voll... esch au ergendwie bez wie en öberwendig ine türeri wohnig z zögle, well d fixplötzli um paar hondert franke stiige. do macht sech gleb jede sorge ob das drenne liit...
aber jo metem chend besch secher meh dehai und de eschs wechtig dass di wohl füehlsch. speziell i euchem fall metem schimmel. da wet gleb niemert dass sis Baby so muss lebe...

bi uf all fell mega gspannt was brechtisch nach de wohnigsbesichtigong zobe! hoffe es wird super!!!!! wenn hender si?

weiss ned obis mol verzellt ha, aber mer wend jo Birke ha em chenderzemmer. aso vorallem min maa wet das. ond i hanem gseit wenn er das well de muess er sech drom kömmere. ha denkt das wird demfall eh nüt
gester zobe chomi hai ond de legge 4 frösch gfällti birkli vor de Garage. jez het de em förster aglüte, ond met dem alles organisiert. jetzt hemmer gratis 4 wundershcöni birke. gester zobe hemmer no bez d äst abgno ond si chli botzt..... ha soooooo freud dra. wenn mer si ade wand hend, stelli soshct mol es bild ine :)

15.10.14 11:44
snet 

Ja, wenn man plötzlich etwa 600.- mehr in die Hand nehmen muss pro Monat ist das schon etwas anderes. Dafür bekommen wir für dieses Geld auch um einiges mehr.

Nein, je schneller wir aus dieser Wohnung raus sind, desto besser. Heute wurde ja noch der Vogel abgeschossen. Mein Mann soll ein Schreiben unterzeichnen, indem wir für Folgeschäden finanziell haftbar gemacht werden können, weil wir die Renovationen und das temporäre Ausziehen für 2 Monate aus der Wohnung ab Ende Oktober abgelehnt haben (9. Schwangerschaftsmonat!). Und dazu hat sie einfach die Handwerker für nächsten Frühling bestellt ohne unsere Absprache. Also wenn diese Wohnung heute Abend etwas für uns ist, werden wir uns sofort bewerben...

Das mit den Birken klingt ja traumhaft! Bin schon gespannt auf das Resultat. Vor allem das ihr das noch so unkompliziert erledigen konntet ist super.

15.10.14 11:45
valey 

snet vel glück bi de wohnigsbesichtigung, hoffe isch das wo ehr sueched :)
tuesch brichte..

elea cool weg de birke aber wie wellsch die genau is zimmer tue? :) be ned ganz druscho
aso eifach so ufstelle oder a de wänd zur deko oder zum Sache ufstelle?

hihi

suscht wie gohts euch hüt allne eso?

mer chli besser zum glück... be jetzt am luege dasi paar täg cha frei mache.. bzw es verlängerts Weekend...

15.10.14 12:06
Jea 

hei snet, au vo mir viel glück fürd wohnigsbesichtigung hüt abig

uiui, ja nix unterschriebe! unglaublich wie dreist gwüssi lüt chönd si...

1 .. 1745 .. 3488 3489 3490 3491 3492 .. 3625 .. 3757
vorallem   schnell   irgendwie   Zeremonie   eigentli   natürlich   eigentlich   richtig   bearbeitet   Zuletzt   himbeer   natürli   wirklich   Hochzit   gspannt   einfach   schaffe   langsam   Problem   Kollegin