| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1746 .. 3489 3490 3491 3492 3493 .. 3625 .. 3757
15.10.14 13:16
snet 
Re: Bräute 2013

Valey & Jea: Danke für die guten Wünsche.

Haha, es ist noch dicker gekommen. Falls wir nicht vor der Renovation eine neue Wohnung finden und deshalb temporär ausziehen müssen, wollen Sie uns nur 50% vom Mietzins erlassen - obwohl keine sanitären Anlagen wie Toilette oder Dusche mehr da sind.

Ich frage mich wirklich, wie unverschämt gewisse Leute sein können. Aber mich überrascht nichts mehr.

15.10.14 13:23
Jea 

also ich würd sofort mitm mieterschutz luege... vorallem wänn sie ahfanget, eu unter druck z setze, dänn rächtsschutz und/oder mieterschutz!
viel glück und lah dich nöd unterkriege! :)

15.10.14 13:28
snet 

Beim Rechtsschutz habe ich den Fall schon gemeldet und die Mitgliedschaft beim Mieterschutz gerade abgeschlossen

Zum Glück sind ja noch die Mehrkosten aufgrund von Wasserschaden versichert.

15.10.14 13:43
elea 

jo i het nie erwartet dass de förster eus gratis die bäum geht. aber es esch schiins imene wäldli wosi weg enre boustell sowiso grodet hend. muess de em Forstamt unbedengt mol e chueche verbi brenge wenn die scho so lieb send :)

aso da esch onder aller sou vode Vermieterin!!!! ebe ond ehr hend si of die schäde jo scho vorher ufmerksam gmacht. esch jo den eher ehri schold wenn si ned reagiert! hender denn das schreftlich? aso e Kopie vom schriebe wo ehr ehre gmahct hend oder so?
ehr hend sco echt Pech gha met dene vermieter! hoffe so fest dass sech das möglichst schnll und unkompliziert erledigt! und so doof wi die dued wördi fast öper vom mieterverband debi ha wenn ehr d wohnig abgend em fall!!!!! ned dass die euch no wet züg ahenke wo ned grechtfertig send...

valey, mer wend die stämm ad wand aschrube. me as deko. mi maa het gemint eventuell no vögeli us sponplatte bastel ond dra henke. d Inspiration esch das gsi http://www.pinterest.com/search/pins/?q=...s=ac&len=18
eifach anstatt nor farb ad wand neme mer echti birke stämm. wesich öpe wie mers denkt hend? :)

ou super hesch der extra frei gno zom chli entspanne! du machsch das super valey!!!!! freut mi zghöre dass es höt bezeli besser goht!!! gseht me de scho es chlises büchli oder nonid?

15.10.14 13:48
valey 

ahh soo hender gmeint :) grad a de wand
mega cool hani nie gseh gha hehe :)

wie hender denn s zimmer gstriche i welere farb?

jaa be froh chani chli relaxe
letschti ziit isch mega stressig gsi... au med em ganze zügle und Emmer weder baustell (isch emmerno)
und no im gschäft
und gwüssi lüt wo mich recht uf Palme brocht hend.. drum :)

jaa gaanz es winzigs büchli gseht me scho hihi aber nonig vel

15.10.14 13:56
elea 

s zimer esch wiis ond ei wand (det womer d birke wend dra due) die esch imene sone beige / sand-ton gstriche.

mengisch esch s halt eifach zvell gell... elei zögle esch e morz chrapf ond wenn de no andere stress dezue chont esch das Horror. vorallem wend im erste Trimester besch ond sowiso ke Energie hesch!! wi gseit, fendes super dass der die pause nemmsch!!! musch schliesslech guet zoder luege ;)

ohh so toll! du musch mer mol es föteli schecke vo dim büchli!!!!

15.10.14 13:57
snet 

@elea: Hihi, bin gespannt wie der Kuchen für den Förster wird!

Sorry, aber wenn keine sanitären Anlagen mehr bestehen, dann kann man auch nicht nur 50% Mietzinserlass machen! Das wäre dann 100% oder sollen wir uns im Geschirrspüler waschen?

Nein, wir haben keine Kopie davon, sondern haben ihnen das im Dezember 2013 persönlich gezeigt (da sie ja im gleichen Haus wohnen).

@Bauch: Ich wünschte ich hätte ein kleines Bäuchlein. Meine SS-Streifen werden immer schlimmer und im ganzen Bauch boxt es hin und her und dieser Kopf drückt in meine Rippen. Bääääh

15.10.14 14:02
elea 

mer hend au mol die alte wohnig weg bouarbeite e monet ke wasser gha. ond hend de Emmer zom nochber müsse go douche etc. de esch eus au di ganz mieti erloh worde.... fende das normal. chassch jo ohni sanitäri alage ned lebe....

hm.. schad hender nüt schreftlichs. aber so lang si end bestritet dass ehrs ehre gmeldet hend esch das au kes Problem!

aso i wer au ned trurig wenn de buch jez mol chli es pöisli macht met wachse. för 25woche donkt er mi abartig gigantisch! ha scho lüt gseh wo em 9te monet ned sone buch gha hend... i froge mi de eifach was no uf mi zue chont...

15.10.14 14:10
snet 

Es geht ja nicht nur ums Nichtwaschen, sondern auch, dass wir keine Toilette benutzen können.

Nein, das bestreiten sie nicht, mit der Anzeige des Schadens. Nur haben sie uns ja wieder dafür den schwarzen Peter zukommen lassen wollen (ihr lüftet zu wenig!).

Also ich hole mir mal lieber einen Versicherungsexperten ins Haus, der das ganze mal anschaut.

Habe vorher gerade noch mit meinem Kundenkontakt bei der Verwaltung, die die neue Wohnung vermieten würde, gesprochen. Sie legt schon mal ein gutes Wort für uns ein

@Bauch: Meiner könnte wirklich auch mal stehenbleiben, es ist langsam sooo schwer! Vor allem stosse ich überall an. Elea, dein Bauch ist wirklich schon gross für die 25. SSW, habe das Gefühl, dass meiner nicht sooo viel grösser ist

15.10.14 14:10
valey 

hihi elea ja schick der denn eis aber me gseht echt no ned vell
wenn me ned weis dasi schwanger ben denn meint me eifach i ha grad guet gässe

snet oh je duu armi das ganze züg
und denn no wenn schmerze hesch...
chum gli gli hesches dure... und eues Baby isch dusse :D

1 .. 1746 .. 3489 3490 3491 3492 3493 .. 3625 .. 3757
gspannt   bearbeitet   himbeer   eigentli   schnell   Zeremonie   wirklich   eigentlich   irgendwie   vorallem   einfach   natürlich   Problem   schaffe   richtig   langsam   Hochzit   Kollegin   natürli   Zuletzt