| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1746 .. 3490 3491 3492 3493 3494 .. 3626 .. 3757
15.10.14 14:15
snet 
Re: Bräute 2013

Fantastische Neuigkeiten: Ich habe Vitamin B bei der Verwaltung, die die Wohnung vermietet, welche wir heute Abend besichtigen werden. Falls sie uns gefällt, spricht überhaupt nichts dagegen die Wohnung an uns zu vermieten per 1. Februar!

@valey: Bei KS ist der Kleine schon in 1.5 Monaten da. Irgendwie unvorstellbar!

15.10.14 14:18
elea 

Re: Bräute 2013

snet ja esch bi eus au so gsi. ke Toilette, ke douchi, ke wasser usem hahne. aber ebe de set di ganz mieti erloh werde wie bi eus fendi!!

haha nei wo du mer d föteli zeigt hesch wod öpe 25 Woche wiit gsi besch, hets mi ebe au donkt du hesch ned sone trommele gha wie ich dorom machi mer jo au sorge

haha mer sette mol nebenand stoh und d lüt lo rote wer wiiter esch


hey super News wege de wohnig! jez dröcki grad dopplet düme dass si euch au gfallt!!!

15.10.14 14:25
snet 
Re: Bräute 2013

Ja, schliesslich kann man ja nicht leben ohne sanitäre Anlagen. Und den Pfad der Selbstverwirklichung erreicht man auch nie, da ja die Grundbedürfnisse (dazu gehört auch Toilette) auf Stufe 1 der Maslow Pyramide sind

Dafür habe ich jetzt eine Trommel, aber zum Glück geht es ja nicht mehr so lange. Ich glaube der Vergleich mit dem Raten würde schlussendlich dich frustrieren

Ja, wir hoffen nun auch sehr, dass sie gefällt. Aber alle Kriterien sind zu 100% erfüllt - sogar mehr mit separater Dusche und Badewanne!

15.10.14 15:03
elea 

Re: Bräute 2013

haha, jop da wer nome better för mech! :)
ha au 2 bekannti wo bes zletscht e chline buch gha hend und die hend bedi Emmer gjommeret well all denkt hend si send anstatt em 9te erst em 6te monet. i sege ne jez Emmer, si sele froh si ond ned jommere

be so gspannt wasd zobe schribsch wege de wwhnig....

15.10.14 17:46
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ou, also eui büch würi au gern mal gseh
muess ehrlich säge, vermiss mine amig scho au es bitzli und freu mi scho wenni zum zweite mal schwanger bin hihi ... han geg dä schluss au e riiiiiiese chugle gha mich wüki fascht nüm
chöne bewege aber gnüssets glich no !!!!

16.10.14 07:31
Jea 
Re: Bräute 2013

snet, wie isch besichtigung gsi?

ah übrigens guete morge, läck han ich gester gfr*** ähm gässe.... zerscht über dä tag verteilt immer wieder schoggi und am abig hätts no raclette gäh... wänn das so witer gaht, nimmi wieder zue, wasi die letschte wuche abgnoh han... :(

naja, chunt scho wieder. hüt isch wieder tag 0 und ich fange wieder ah :)

wünsch eu allne en schöne tag. grüessli

16.10.14 08:18
snet 
Re: Bräute 2013

@Lilly: Ui nein, ich bin froh, diese Trommel bald loszuwerden. Letztens wollte ich süss und sexy sein und habe mich auf den Schoss von meinem Mann geschwungen - leider konnte ich nicht mehr aufstehen

@Jea: Fein, Raclette! Ich habe am Mittag Pizza gegessen und am Abend noch Thai, also auch nicht wirklich gesund. Ich freue mich schon, wenn die Outdoor Fondue Saison beginnt! Versuchst du denn für das Hochzeitskleid abzunehmen?

@me: Die Besichtigung war der Hammer! Wir haben uns mega wohl gefühlt in dieser Wohnung und werden uns jetzt ganz offiziell darauf bewerben. Hoffentlich klappt das jetzt so, wie schon angedeutet. Der beste Raum ist ein 6qm grosses Reduit. So super, wenn man so eine Rumpelkammer hat!

16.10.14 08:23
Jea 
Re: Bräute 2013

wow, das tönt ja super! dänn hoffentli klappets au! wünsch eu nur s beste und drucke d dume :)

nei, ich muen allgm. wieder chli abnäh, das mitm hochzitskleid (irgendwänn) isch dänn nur en nebedeffekt... aber han im letschte jahr einiges zuegnoh, wili nöd so fit gsi bin und so. das muen jetzt dringend wieder abe... aber schön langsam, däfür langhaltig. ich han au kein stress, fühl mich eifach nüm wohl aber das chunt scho wieder :)
ich bliebe dranne, und lueg, was die nächst ziit bringt :)

16.10.14 08:30
valey 

Re: Bräute 2013

Morge zeme

snet coool med de wohnig
freut mi mega!! druck euch dume dass ehr sie bechömed

guete start allne

16.10.14 08:40
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme!

snet bi eus het d outdoor fondou ziit scho agfange :) hemmer die letschte 3 Woche 2 mol gmacht
ja Reduits send so praktisch! weiss au ned woni all das züg vorher he do han!!!!


lilly i scheck der mol es beld vom buch :) bes jetzt fendi ne super herzig aber i ahne böses för die nöchste Woche

 1 .. 1746 .. 3490 3491 3492 3493 3494 .. 3626 .. 3757
Problem   schnell   richtig   eigentli   himbeer   Zeremonie   schaffe   vorallem   natürlich   Hochzit   Kollegin   Zuletzt   natürli   bearbeitet   wirklich   eigentlich   gspannt   irgendwie   einfach   langsam