| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1747 .. 3491 3492 3493 3494 3495 .. 3626 .. 3757
16.10.14 08:40
snet 
Re: Bräute 2013

@Jea: Ja, wir hoffen jetzt auch, dass wir sie bekommen. Es ist schon momentan belastend mit dieser ganzen Situation.

Wieso warst du denn nicht so fit in letzter Zeit? Ich will nach der Geburt noch ein wenig abspecken, aber mal schauen ob das klappt. Bis jetzt sehe ich bis auf Bauch und Brüste noch gleich aus wie vor der Schwangerschaft.

Ich kenne das, wenn man sich nicht mehr so wohl fühlt. Mir hat immer geholfen am Abend auf Kohlehydrate zu verzichten, dann sind die Kilos gleich von selber gepurzelt!

@valey: Danke fürs Daumendrücken! Ich bin auch gespannt wann und wie wir Rückmeldung erhalten Heute geht auf jeden Fall die Bewerbung auf die Post und dann hoffe ich darauf, dass nächste Woche schon ein Bescheid kommt.

16.10.14 09:00
Jea 
Re: Bräute 2013

ja, das glaubi, dass das belastend isch, aber kopf hoch... es gaht immer wieder es türli uf und was spricht dägäge, dass bi eu jetzt genau DAS türli i die neu wohnig ufgaht? :)
positiv dänke!

ja, das mit dä kohlehydrat isch so... ich weiss eigentli, wasi muen mache, han ja bis letscht wuche au innerhalb vome monet fascht 3ehalb kg abgnoh... aber sit letscht wucheend hanis wieder bitz schliefe lah :) aber es chunt guet. muen mi nur wieder chli zämärisse und nöd immer schoggi und so fuettere und naütrli dä alkohol. ich liebe bier! aber ebe, ich weiss eigentli a was dasses liegt... wird wieder meh eiwiss, gmües und frücht ässe, und weniger ungsunds und dänn chunt das vonelei :) bin da rächt zueversichtlich!
möcht das ämäl jetzt mal sicher bis ändi november so wiiterzieh, wil im winter fallts mer immer schwerer, verzichte. wobi ich ja eigentli nöd würkli verzichte. a gwüssne täg, normalerwis so eimal ide wuche, issi wasi grad luscht han und trinke au :) meischtens isch das fritig oder samschtig und das isch super so. :)
ich muen nur unter dä wuche wieder chli luege, was ich isse und dänn chunt das automatisch :)

16.10.14 09:44
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Also wart ihr in einem Restaurant für Outdoor Fondue oder habt ihr das einfach bei euch auf dem Balkon gemacht? Ich will eben noch mal ins Palace Hotel um dort auf der Dachterrasse das Fondue zu geniessen

@Jea: Ja, ich kenne das gut mit dem inneren Schweinehund. Der böse Alkohol macht wirklich leider ein wenig dick, hab das bei meinem Mann gesehen Als er aufgehört hat Bier, etc. zu trinken für 1 Monat hat er gleich einige Kilos verloren.

Am Wochenende findet noch die Luvina (Weinmesse) statt und ich kann nicht dabei sein

Du schaffst das sicher, mit deinen Abnehmplänen - einfach schön nachhaltig gestalten und dann ist das auch von Dauer. Ich werde danach sicherlich auch wieder mehr auf Kohlehydrate verzichten.

16.10.14 09:46
elea 

Re: Bräute 2013

ah nenei weder noch! mer hend alles ipackt ond send ane brötlistell im wald. ond de hemmer e gaschocher metgno unds gaglo det druf gstellt :) super gmüetlich gsi znacht em wald fondou esse :)

16.10.14 10:02
dandi78 

Re: Bräute 2013

guete morge zäme

melde mi au wieder mou .

elea, die idee mit de birke im chinderzimmer fendi super. uf so öppis wär eg jo gar nie cho. be do nid ganz so kreativ. aber das wird sicher toll usgseh!

snet, schön dass euch d'wohnig so guet gfaue het. jetz hoffi doch fescht für euch, dass dir si au überchömet. drücke ganz fescht der duume! ab wenn wär si denne bezugsbereit?

be eus im team esch eini schwanger. sie wird nachhär nümme cho schaffe, zumindest nümme i eusere abteilig. das steigeret d'chance für me, dass eg de evtl. chönt teilzit schaffe, falls eg mou schwanger wär. aso nach der schwangerschaft meini. es esch zwar mega schad dass sie goht. sie esch ganz e tolli und sie wird mer fähle. aber ebe, positiv für me.

mi ma flügt morn id ferie uf las vegas. je nöcher dass es chunt, desto meh schissts mi a dass er nachhär 10 tag wäg esch. sniff...

16.10.14 10:08
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Wir sind Stadtkinder, so etwas kannst du von uns nicht erwarten Aber klingt wirklich romantisch. Bei uns gibt es ab 1. Nov den Weihnachtswald mit Wärmeflasche und Kuscheldecke. Mal schauen ob wir da mal reinschneien. Und sonst gibt es sogar im Manor Restaurant auf der Dachterrasse Fondue!

@dandi: Die Wohnung wäre ab 1. Februar bezugsbereit. Es ist halt nicht mehr ganz so zentral in der Stadt wie wir jetzt wohnen, dafür aber im Grünen. Mit dem Bus hat man 8Minuten zum Bhf Danke fürs Daumendrücken.

Schade, dass du deine Arbeitskollegin verlieren wirst... Wird sie denn nicht ersetzt werden? Aber gleichzeitig ist es natürlich umso besser, dass du dafür bessere Chancen hast zu bleiben! Glaube ich dir, dass du deinen Mann vermissen wirst. Ich nutze die Gelegenheit immer um im Bett quer zu schlafen, wenn mein Mann nicht da ist

Nächstes Jahr plane ich einen Shoppingtrip mit Freundinnen, das wird sicher auch mega toll!

16.10.14 10:09
elea 

Re: Bräute 2013

hallo dandi!

ja i wer au nie uf die Idee cho. mi maa het mengisch so herngspennscht

ou das tönt natürli guet för de! fendes Emmer super wenn me sech da scho bez em vorus öberleit wis de nachetene metem schaffe usgseht!!! und wenn sech so es teilziit-törli wörd uftue wer jo genial!!!!! :)

jo da verstohni, 10täg chöne lang si gell :(
aber me donkts Emmer d täg vorher send fast am schlemmste, well me de wie druf wartet dass me ne wird vermesse... ond de plötzli goht d ziit ganz schnell verbi und nachetene esch alles dopplet schön

16.10.14 10:12
elea 

Re: Bräute 2013

snet:
@elea: Wir sind Stadtkinder, so etwas kannst du von uns nicht erwarten

16.10.14 10:18
dandi78 

Re: Bräute 2013

er esch jo scho zwöimou elei i de ferie gse und es esch jedesmou schnäu verbi gange. s'schlimmschte fendi ame, wenn sini site im bett immer leer blibt. de chomi mer so elei vor. aber süsch gniessis natürlich scho au.

snet, das tönt doch ganz guet. 8 minute esch jo immer no sehr guet machbar.

16.10.14 10:43
Lilly4 
Re: Bräute 2013

elea:
morge zeme!

snet bi eus het d outdoor fondou ziit scho agfange :) hemmer die letschte 3 Woche 2 mol gmacht
ja Reduits send so praktisch! weiss au ned woni all das züg vorher he do han!!!!


lilly i scheck der mol es beld vom buch :) bes jetzt fendi ne super herzig aber i ahne böses för die nöchste Woche

ou ja elea, da wür ich mich mega drüber freue so schön !!

haha snet ja sexy fühlt mer sich geg dä schluss wüki nüm

 1 .. 1747 .. 3491 3492 3493 3494 3495 .. 3626 .. 3757
Zeremonie   irgendwie   himbeer   Hochzit   einfach   schnell   eigentlich   vorallem   schaffe   gspannt   Problem   bearbeitet   eigentli   natürlich   Zuletzt   richtig   Kollegin   langsam   wirklich   natürli