| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1747 .. 3492 3493 3494 3495 3496 .. 3627 .. 3757
16.10.14 14:16
elea 

Re: Bräute 2013

dandi, jo das stemmt. elei schlofe esch denn plötzli so ungwohnt und komisch :( has au gaar ned gern....

lily, hader s beld gscheckt...

16.10.14 14:20
Canoa 

hallo zäme

Jo das verstohni werklech guet, ech be au ned gärn elei!
Obwohli emmer öbis zmache weiss aber es esch haut glich komisch...

Dandi du besch ou no i de Ferie gseh oder?

16.10.14 15:09
dandi78 

hoi canoa
nei, eg be ned i de ferie gse und ha leider im moment au keini in ussicht . das hani gar nid gern, so esch so kes ziel vor auge. eg würd jo sehr gärn wieder ufd maledive go schnorchle. das het mir sooooo guet gfaue. mou luege.

was si euchi nöchschte ferieplän?

16.10.14 15:16
Canoa 

de hani das fausch im Chopf gha...

de Feriezättu lit ufem Tisch muess höt no zum Personalchef zum bestätige goh!
die 3ti Woche Nov... evt New York met de Schwöster oder es e Chrestchendlimärt ergendwo! =)

16.10.14 15:33
Jea 

ich han das jahr mit mim schatz nöd würkli viel ferie zämä gah, dur min jobwächsel. aber das wird sich au wieder ändere. da mitm druf freue känni au...

mini nächste ferietäg sind für wiehnachtsmärt wien (ändi november) und dänn fangt (zum glück) dä winter wieder ah und d saison z östrich gaht los... dänn hani no 2 verlängereti wucheend, dänn no ei wuche voll schaffe und dänn 2 wuche ferie über wiehnacht/neujahr...
und dänn hämer scho 2015... wahnsinn!

16.10.14 15:42
dandi78 

ohhh new york! das wär jo der hammer canoa! dört würdi au sehr gärn wieder häne go. ha grad chürzlich ganz viel wettbewerbe mitgmacht wome cha new york ferie gwünne

ah, im dezember goni mitere kollegin zwöi täg nach stuttgart a wiehnachtsmäret. aber das esch samschtig/sunntig.

jea, gosch denn du uf östrich ame go skifahre? wohäne göit der ame?

16.10.14 15:44
Canoa 

Ech ha no so vöu Ferie, mi Arbetgäber esch so grosszögig dassi mer t Ferie ned tüend chörze trotz em länge Arbetsusfall!

Jea was machsch denn du brueflech?

Also ech be froh wenn das komische Johr 2014 döre esch, es cha alles nome no besser wärde aus das Johr...Abgseh vo de Gebort vo mim Gottechend! =)

16.10.14 15:52
Jea 

@ dandi, ja min zuekünftige chunt vo östrich, usem montafon... und durch das mir d wohnig dert händ chönne bhalte, gömer eigentli (vorallem im winter, aber au ab und zue im summer) viel wucheend dert häre :)

@canoa wieso häsch dänn du en längere usfall gha? (sorry, falls ichs überläse han... :) )
ich bin bürotussi, also offiziell verkaufsassistentin ime internationale betrieb, aber im moment isch nöd soviel los, drum bini chli viel da am umestöbere :)

das mitm komische jahr.. das stimmt, ich bin au froh, wänns dure isch, aber ich han bim 2013 scho ghofft, dasses nüm schlimmer chan cho. han festgstellt, es gaht IMMER schlimmer ;) ABER ich versuech halt scho sit längerem immer nur z positive gseh und jedes jahr hätt au viel positivs. mer dänkt eifach immer chli meh as negative... ich känn das. ja, lueged mer, was s neue jahr für eus alli parat hätt :)

16.10.14 15:56
dandi78 

jea, ah das esch jo super. de wördi aso au immer dört id ferie goh. eg be au scho im montafon gse, einisch in gaschurn und das johr in partenen. zum skifahre fendis superschön!

16.10.14 15:59
Canoa 

Mini Schwigis gönd det alle it Skiferie! =)

Wössed ehr was mini ersti Aktion gseh esch noch de Malediveferie: Skischuhe choufe! =)

1 .. 1747 .. 3492 3493 3494 3495 3496 .. 3627 .. 3757
wirklich   eigentlich   schaffe   Zeremonie   himbeer   langsam   vorallem   eigentli   natürli   schnell   gspannt   Problem   einfach   Kollegin   richtig   Hochzit   bearbeitet   Zuletzt   natürlich   irgendwie