Bräute 2013 |
|
1 .. 1748 .. 3493 3494 3495 3496 3497 .. 3627 .. 3757
|
|
|
|
|
16.10.14 16:25
Jea
|
Re: Bräute 2013
also freiburg isch au mega schön... chan mer übrigens au guet mitm zug häre (gitt glaub sogar es spezial ahgebot vo sbb)
han ursprünglich ahgfange mitere kollegin amigs anen wiehnachtsmärt z gah... all jahr neumets andersch. so simer scho z köln, z bern, z st. galle gsi.. denn isch sie schwanger worde und hätt es jahr pause müesse ilegge... . köln hätt mer au seeeehr guet gfalle.
min schatz hätt no verwandti in wien (2 schwöschtere) und mir tüends halt amigs (also sit 3 jahr) amigs miteme bsuech verbinde. ich liiiiiiiebe wien!! :) vorallem um wiehnachte ume... es hät soooviel wiehnachtmärt und alli verschiede.
und jetzt chunt mini wiehnachtsmärt-kollegin mit eus uf wien mit :D wird super!
nächst jahr wott min schatz aber dänn anen andere wiehnachtsmärt... :D, ah und letscht jahr (oder isch das scho zwei jahr här?!) simer no z münche gsi, hätt sich aber eifach guet gmacht, wil mer eigentli anes konzert händ welle und dänn isch grad no wiehnachtsmärt gsi, au mega schön.
ja, s montafon isch mega, vorallem d lüt und s ässe und dä apres ski :D mir sind amigs in schruns (min schatz würd jetzt säge "capital city of montafon" ;) guet, stimmt scho chli... s lauft immer öppis, au im summer und sini eltere und viel fründe sind halt au no derte. das isch immer wieder super. das wucheend wo chunt gömer au wieder, freu mi scho! :)
|
|
|
|
|
|
|
17.10.14 07:10
Jea
|
Re: Bräute 2013
elea, naja, ich han das halt gärn, aber nöd wil ich so romantisch bi (überhaupt nöd) :) han eifach gern glüehwii, feins ässe und tuen gern lüt beobachte hihi. also münche hätt ja au meh wie nur eine... bi grosse städt sinds meischtens uf die ganz stadt verteilt und hätt nöd nur 1 grosse. münche simer glaub a 4 oder 5 gsi... halt teils scho chlineri, aber eifach vorallem gmüetlichi.
also wien hätt zwar scho 2-3 grösseri, aber ebe au viel chlineri... und das isch super! :)
ah übrigens, guete morge mitenand.. :) bin ich froh isch hüt fritig!! :D scho wieder e wuche nöcher am winter :p hihi
|
|
|
|
|
1 .. 1748 .. 3493 3494 3495 3496 3497 .. 3627 .. 3757
|