| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1748 .. 3493 3494 3495 3496 3497 .. 3627 .. 3757
16.10.14 16:12
elea 

Re: Bräute 2013

dandi, dusch au so gern schnorchel???? leider beni s letscht mol vor emne johr dezue cho. wet so gern weder emol :)

Jea, ou wow a chreschtchendli mrt of wien! das tönt genial! wien esch jo soshct scho en mega schöni Stadt, aber die wiehnachtszit muss das genail si! i gange met minere schwimu und de 2 schwögerine endi nov a wiehnachtsmärt of Freiburg. freu mi au scho mega chli go tönterle und i wiehnachtsstemmig cho :)

16.10.14 16:16
Canoa 

Re: Bräute 2013

mer send nie go schnorchle gseh uf de Maledive...hätted zwar alles debi gha aber mer hend kei lost gha...

Freiburg hed en Wiehnachtsmärt good to know! =)

16.10.14 16:18
dandi78 

Re: Bräute 2013

was? uf de maledive sit der nie go schnorchle? das chani jo fasch nid glaube! das wär doch soooo schön dört

der wiehnachtsmäret in freiburg esch schön. dört beni au scho gse. esch optimal zum selber mitem auto hänefahre. so erspart me sich die langi afahrt mitem car.

16.10.14 16:25
Jea 
Re: Bräute 2013

also freiburg isch au mega schön... chan mer übrigens au guet mitm zug häre (gitt glaub sogar es spezial ahgebot vo sbb)

han ursprünglich ahgfange mitere kollegin amigs anen wiehnachtsmärt z gah... all jahr neumets andersch. so simer scho z köln, z bern, z st. galle gsi.. denn isch sie schwanger worde und hätt es jahr pause müesse ilegge... . köln hätt mer au seeeehr guet gfalle.

min schatz hätt no verwandti in wien (2 schwöschtere) und mir tüends halt amigs (also sit 3 jahr) amigs miteme bsuech verbinde. ich liiiiiiiebe wien!! :) vorallem um wiehnachte ume... es hät soooviel wiehnachtmärt und alli verschiede.

und jetzt chunt mini wiehnachtsmärt-kollegin mit eus uf wien mit :D wird super!

nächst jahr wott min schatz aber dänn anen andere wiehnachtsmärt... :D, ah und letscht jahr (oder isch das scho zwei jahr här?!) simer no z münche gsi, hätt sich aber eifach guet gmacht, wil mer eigentli anes konzert händ welle und dänn isch grad no wiehnachtsmärt gsi, au mega schön.

ja, s montafon isch mega, vorallem d lüt und s ässe und dä apres ski :D mir sind amigs in schruns (min schatz würd jetzt säge "capital city of montafon" ;) guet, stimmt scho chli... s lauft immer öppis, au im summer und sini eltere und viel fründe sind halt au no derte. das isch immer wieder super. das wucheend wo chunt gömer au wieder, freu mi scho! :)

16.10.14 16:28
Canoa 

Re: Bräute 2013

Dandi ech t Fesch lieber ufem Täller! Det hani meh defoh!
Nei mer hend äbe au gwösst dass euses Resort ned so geignet esch zum schnorchle...=)

16.10.14 16:51
elea 

Re: Bräute 2013

http://www.weihnachtsmarkt.freiburg.de/pb/,Lde/464466.html

ja ha das au ned gwösst vorher

ah dandi du besch scho gsi? cool! ja mer gönd jez metem zog (hend die andere entschede)

jea, demfall besch du de wiehnachtsmärt profi?
münchen beni au shco gsi, aber de het mi ergendwie öberraschend chliii donkt :)
letscht johr semmer in Stockholm gsi und die hend au nome sone Zwerge märt gha

16.10.14 16:51
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hey canoa! händer schöni ferie gha??
ou ny!!! han mi ma scho gseit, müemer unbedingt wieder emal gah, komme was wolle! wot sogar no mehrmals gah, i allne jahresziite am beschte

16.10.14 16:57
Canoa 

Re: Bräute 2013

t Ferie send hammer gseh ond ech be ned chrank gseh!
Das esch Rekord! =)

Nei hed werklech mega guet to...lade de no paar Böuli uf FB bi glägeheit! =)

Be vor zwöi Johr scho im Nov in NY gseh...

17.10.14 07:10
Jea 
Re: Bräute 2013

elea, naja, ich han das halt gärn, aber nöd wil ich so romantisch bi (überhaupt nöd) :) han eifach gern glüehwii, feins ässe und tuen gern lüt beobachte hihi.
also münche hätt ja au meh wie nur eine... bi grosse städt sinds meischtens uf die ganz stadt verteilt und hätt nöd nur 1 grosse. münche simer glaub a 4 oder 5 gsi...
halt teils scho chlineri, aber eifach vorallem gmüetlichi.

also wien hätt zwar scho 2-3 grösseri, aber ebe au viel chlineri... und das isch super! :)

ah übrigens, guete morge mitenand.. :) bin ich froh isch hüt fritig!! :D
scho wieder e wuche nöcher am winter :p hihi

17.10.14 07:51
dandi78 

Re: Bräute 2013

guete morge zäme

eg be aso au froh dass hüt scho wieder fritig esch. obwohl, eg ha hüt am morge mi ma a bahnhof gfahre. er flügt jo hüt uf las vegas. sniff, be aso scho chli truurig...

elea, eg be ebe uf de maledive zum erschte mou so richtig go schnorchle. das het so spass gmacht und esch voll beruhigend. möchti unbedingt wieder mache.

sit es paar johr goni au immer mitere kollegin ane wiehnachtsmäret. mir si scho in münchen, heidelberg, ludwigsburg, freiburg und stuttgart gse. ludwigsburg würdi nid empfähle. esch nur ganz e chline märet. mir si de ame mitem zug uf stuttgart gfahre. hi hi. die andere hei aui öppis für sich. mir göi jetz scho zum dritte mou uf stuttgart. die hei es paar grossi märet und zum shoppe eschs au super. zuedem eschs für eus die eifachschti afahrt. mir chöi in olten istiege und das esch der letschti halt. nachhär fahrt er dure bis uf stuttgart. optimal auso!
eg würd sehr gärn mou uf nürnberg a wiehnachtsmäret. esch dört scho mou öpper gse? eg be au scho in nürnberg gse aber nid i der wiehnachtszit. findes e ganz e tolli, romantischi stadt.

 1 .. 1748 .. 3493 3494 3495 3496 3497 .. 3627 .. 3757
vorallem   Zuletzt   eigentlich   irgendwie   natürli   einfach   langsam   Problem   himbeer   wirklich   richtig   natürlich   Zeremonie   eigentli   gspannt   Kollegin   Hochzit   schnell   schaffe   bearbeitet