| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1748 .. 3494 3495 3496 3497 3498 .. 3628 .. 3757
17.10.14 08:14
snet 
Re: Bräute 2013

TGIF! Ich bin heute wirklich diabolisch unterwegs... Bin gerade die Klage gegen den Vermieter über den Rechtsschutz am Vorbereiten.

@Schnorcheln: Meine Mutter ist so ein Schnorchelfan und ich bin manchmal auch mit ihr mitgegangen. Meine Schnorchelausrüstung stammt aber aus der Kinderabteilung, weil ich so kleine Füsse habe

Ich muss immer aufpassen beim Schnorcheln. Trotz Sonnencreme und T-shirt verbrenne ich mir immer den Rücken.

@Weihnachtsmarkt: Mein Mann und ich waren 2010 am Weihnachtsmarkt von St. Wendel und der war ganz toll! Das ganze Dorf ist in Weihnachtsstimmung und es ist einfach bezaubernd. Währenddessen waren wir im Hotel St. Angel (nicht Angel ausgesprochen, sondern wie die Angelrute ) und ich durfte in den tollsten Kissen schlafen, die ich jemals hatte. St. Wendel ist im Saarland und eher klein, dafür aber echt ein Geheimtipp!

@dandi: Ich glaube dir, dass du deinen Mann vermisst. Dafür wird das Wiedersehen umso schöner werden und er wird dir bestimmt etwas mitbringen

@me: Dieses Wochenende ist ziemlich was los: heute Abend und morgen Geburtsvorbereitungskurs und am Sa späteren Nachmittag eigentlich Weinmesse (an der ich nicht teilnehmen kann ) mit anschliessendem Abendessen. Und am So kommen meine Mutter und ihr Freund und wir stellen provisorisch ein Kinderzimmer auf.

17.10.14 08:36
dandi78 

Re: Bräute 2013

snet, du hast ja wirklich viel los am wochenende. ständig auf achse
ich habe heute abend vier freundinnen zum fondueessen eingeladen. das wird sicher lustig!

habe gestern noch einen tollen rosenstrauss von meinem mann bekommen und ich habe ihm ein passfoto von mir mitgegeben. wie zwei teenies... hi hi

17.10.14 08:42
snet 
Re: Bräute 2013

Mhmm Fondueseen ist wirklich toll! Mein Mann macht dafür heute Abend Kürbispasta

Das ist aber schön, dass du noch einen Rosenstrauss bekommen hast. Also heutige Teenies geben wohl etwas pikantere Fotos mit

17.10.14 08:45
elea 

Re: Bräute 2013

nei z Nürnberg beni öberhaupt no nie gsi dandi..
muss mol luege ob mer de wiehnachtsmärt ohni glüeh wii au gfallt. wel bes jetzt esch das för me Emmer s beshcte am wiehnachtsmärt gsi

jez esch din maa scho weg... de weri au bez trurig :( aber musch luege morne schs scho nomeno halb so schlemm. fende am abschedstag eschs doch Emmer am schlemmschte... :(
aber das met de rose und de passföteli esch zockersüess

snet, das esch mer au Emmer passiert dassi mi verbrönnt ha, jez hani Emmer sones Neopren Oberteil a. das geht glichzitig no bez warm. letscht mol woni z Thailand be go schnorchle het das tiptop funktioniert, eifach hets mer denn de arsch verbrönnt anstatt de rögge

17.10.14 08:46
dandi78 

Re: Bräute 2013

oh schön snet, dass di ma chochet. mine cha leider nid gross choche, aso es macht ihm vor allem ke spass. findes aber schön wenn männer ihri fraue miteme feine ässe verwöhne.

17.10.14 08:48
dandi78 

Re: Bräute 2013

ha ha, elea, das esch mir uf de maledive so gange. ha extra es langärmligs uv-shirt kauft. das esch tip top gse füre rügge, derfür hets mer au der arsch verbrönnt . ha am afang fasch nümme chönne hocke

17.10.14 08:56
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Hmmm, den besten Glühwein mache ich immer noch selber Es gibt im Coop einen Glühweingewürztee, den lasse ich in den Rotwein einziehen (während dem erwärmen), gebe Zucker hinzu und etwa 6 Orangen. Dann das ganze ein wenig erhitzen (nie kochen!) und fertig ist ganz toller Glühwein!

@schnorcheln: Jep, mein Fudi verbrenne ich mir beim Schnorcheln sowieso auch, obwohl ich es immer ganz fest eincreme. Ich soll zur Hälfte Südländerin sein? Das hat mein Teint noch nicht mitbekommen.

@dandi: Eigentlich kocht mein Mann viel mehr als Ich; gestern gab es Gemüse-Fajitas. So ein Braver

17.10.14 09:12
valey 

Re: Bräute 2013

Morge zämee

wie gohts eu hüt? fritig endlich!!
ha eig. welle frei neh hüt aber isch leider ned gange... gohne aber chli früher...

jöö dandi voll herzig vom bluemestruss


weihnachtsmärt
cools Thema ich ha grad kürzlich abgmacht med minere kollegine amene märt go das jahr
chönd eus ned entscheide zwüsche Stuttgart od münnchen
welles isch besser? :))


ohhh malediveeee
ehr mached mer lust uf ferie!!
well weder goo... wer chunnt mit? hehe

Datei-Anhänge
urlaub-malediven.jpg urlaub-malediven.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 50 kB

17.10.14 09:14
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech wär sofort debi...esch au scho weder ei Monet här setmer gange send! Ziit louft wahnsennig schnöu...

Send die Wiehnachtsmärt scho im Novämber oder alle erst im Dezember?

17.10.14 09:22
Jea 
Re: Bräute 2013

also betreffend wiehnachtmärt, vieli fanget ändi november ah (ämäl z dütschland und z östrich :) )

also schnorchle isch glaub nix für mich, reizt mi überhaupt nöd (hans aber nonie probiert ;) )

ou dandi, das känni, mine isch au ab und zue furt und vermissen amigs au mega... aber isch ja eigentli au es guets zeiche! :)

snet, mol du, häsch einiges vor am weekend :)

hmmm, fondue... mueni glaub au bald wiedermal mache :D

vo wäge choche, also mir choched beidi sehr gern, mängisch au zämä. min verlobte tuet mi würkli au viel verwöhne.. erscht grad letschti hätter feins hirschschnitzel mit rotwiisauce und spätzli gmacht... hammer gsi!

hmmm, glüehwiiii, freui mi au scho meeega :)

@me also ich han nöd sooviel vor am weekend, gönd hüt namittag uf östrich nachem schaffe, träffed viel fründe, und gönd furt. morn hämer no vereinsmeisterschaft und meh hämer eigentli nöd planet (zum glück!) aber ich freu mi scho ufs feine esse (Evt. bi sine eltere) hihi

 1 .. 1748 .. 3494 3495 3496 3497 3498 .. 3628 .. 3757
schaffe   Kollegin   himbeer   Problem   vorallem   Zuletzt   bearbeitet   Zeremonie   langsam   natürlich   eigentli   natürli   Hochzit   einfach   irgendwie   schnell   eigentlich   gspannt   wirklich   richtig