| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1749 .. 3495 3496 3497 3498 3499 .. 3628 .. 3757
17.10.14 09:26
valey 

Re: Bräute 2013

Jea cool gönder uf österich.. aso nur hüt?


ha gseh wiehnachtsmärt fönd am 26/27 ah in Stuttgart und münnchen...
send denn die so lang? hani gar ned gwüsst....
stoht bis am 23 dez


snet döff ich froge waser so alles am geburtsvorbereitigskurs mached?
ich weiss voll ned ob es was bringt od so...
ha vo paarne ghört das gange sind und paarne das ned gange sind wels ned vel bringt...

weiss voll ned....

17.10.14 09:30
Jea 
Re: Bräute 2013

ja, also ide grosse städt gönds meischtens vo ändi november bis vor wiehnachte (gitt söttig wo am 23. ufhöred und söttig wo bis am 24. laufed)

zbsp. im ort vo mim schatz (also z östrich) gitts amigs ein tag en wiehnachtsmärt, nännt sich "silbrige Sunntig" und isch au mega herzig chli und gmüetlich... vorallem amigs lässig, viel lüt wieder z gseh wo mer halt au lang (dä summer dur oder no länger) nüm gseh händ. isch no luschtig, a däm tag chömed viel, wo au usgwanderet sind oder jetzt ganz wo andersch wohnet, wieder i das kaff zrugg und es isch die hölle los :D hihi.

nenei, mir fahred hüt use, und am sunntig namittag dänn wieder zrugg. sind ja nur einehalbstund, vo däm her easy :)

17.10.14 09:37
dandi78 

Re: Bräute 2013

valey, eg würd eher uf stuttgart go als uf münchen. finde der märet dört schöner und me fahrt nid ganz so lang wie uf münchen. zuedem mues me in münchen oft no mit der u-bahn fahre, was in stuttgart nid der fall esch. zumindescht i dem hotel wi mir si. findes schöner wenn me zu fuess cha a märet laufe.

17.10.14 09:38
elea 

Re: Bräute 2013

musch mol lese valey, i ha das do mol imene thread gfrogt:
http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...-26_38_288.html

mmm snet din glüehwii tönt wörkli fein :)

morn hemmer s erste Raclette vode Saison frei mi so, bes jetzt hemmer erst 3 mol fondou gha

17.10.14 09:45
valey 

Re: Bräute 2013

elea danke für de link..
ebe ich denke ebe au ned das mer ehn werdet mache... ha ebe vo de meiste das ghört...
und ebe hüt zu tags chamer würkli praktisch alles online läse und soo..


mmm fein Raclette... mer hends letscht Woche s erste gha
sooo fein gsi :D ich liebs...
Fondue hani weniger gern


dandi isch denn au Stuttgart no guet zum am morge go und am obe weder zrugg cho?
du hesch gseit me cha vo olte direkt uf Stuttgart med em zug gell?

17.10.14 09:49
dandi78 

Re: Bräute 2013

mir fahre mitem car, mit marti reisen. de fahrt vo olten direkt uf stuttgart. es git glaubs au tagesfahrte uf stuttgart, bi aber nid ganz sicher. falls dir aber nur ei tag weit go, würdi glaubs uf freiburg. esch nur öppe zwei stund mitem auto aber me cha au mitem car go.

17.10.14 09:54
valey 

Re: Bräute 2013

ah ok ehr send med em car gange..
gohne ebe ned gern med em car neumet here... be in Colmar mal gsi med em car
de muesch dich halt Emmer a die zitte vo dene halte...

ha grad gluegt uf Stuttgart hesch 2 1/2 stund vo eus us.... denke werdi demfal dett med em Auto goh wenn du seisch de isch schöner de märt

17.10.14 10:02
Canoa 

Re: Bräute 2013

Esch scho mou öbert in Meran am Wiehnachtsmärt gseh?
De Aldi hed drum grad es gönstigs Agebot denne!

http://www.aldi-suisse-tours.ch/business...il?svno=8376867

Zuletzt bearbeitet am 17.10.14 10:03

17.10.14 10:05
snet 
Re: Bräute 2013

@valey: Ich kann dir erst nach diesem Wochenende Bescheid geben, was man da so macht... Hab ja noch selber keine Ahnung.

@jea: Ui, dein Österreichwochenende klingt aber auch gut!

@elea: Ja, mein Glühwein ist stets heissbegehrt!

@me: Bin gespannt was bei der Rechtsschutzversicherung raus kommt. Ihr glaubt gar nicht, wie froh ich bin, wenn wir die neue Wohnung bekommen und endlich alles vorbei ist.

17.10.14 10:33
elea 

Re: Bräute 2013

valey, jo wi du seishc, höt zu tags chasch ALLES im Internet lese. do spari mer die 300.- ergendwie lieber....

oh Colmar! soooo wooooonder wonder schön! semmer letscht johr a mim Geburtstag gsi! wet grad weeder go! jo abe da met de ziit hani au ned so gern. me esch de eifach ned so frei wenn me metem car goht..

 1 .. 1749 .. 3495 3496 3497 3498 3499 .. 3628 .. 3757
langsam   natürli   Zuletzt   Hochzit   irgendwie   wirklich   vorallem   schaffe   Zeremonie   einfach   eigentli   Kollegin   Problem   gspannt   schnell   himbeer   natürlich   richtig   bearbeitet   eigentlich