| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1749 .. 3496 3497 3498 3499 3500 .. 3629 .. 3757
17.10.14 10:42
snet 
Re: Bräute 2013

Also ich bin gespannt was uns bei diesem Kurs erwartet. Ich finde es gut, dass es nur dieses Wochenende ist und nicht an 6 Abenden oder so. Schlussendlich zahlt ja auch die KK für diesen Kurs. Ich verfolge bei dieser Schwangerschaft die Kein-Google-Taktik. Informationen hole ich mir nur von Fachleuten, sonst mache ich mich noch irre. Und mit dem Thema Geburt wollte ich mich auch vorab nicht beschäftigen.

Aber ich denke es ist sicher nicht schlecht, Methoden zu erfahren, wie man richtige Wehen erkennt oder so.

In Colmar war ich auch schon, aber das fand ich eher ein wenig enttäuschend. Es war schon romantisch, aber irgendwie doch zu überkitscht. Dafür habe ich dort den Laden Maison du Monde das erste mal gesehen. Uiii, da hätte ich mich bankrott kaufen können.

17.10.14 10:43
valey 

Re: Bräute 2013

canoa be nonie in Meran gsi :D
Google mal.. velecht gsehsch chli bilder od so :)

elea jaa stimmt denki ebe au so.. ha letsch mal mit mim maa au drübert gred, ich glaub er hed au ned eso lust a somene kurs hihi


jaa Colmar hed mer au mega gfalle :))
Strassburg isch au mega mega schön :)

17.10.14 10:57
elea 

Re: Bräute 2013

valey, goht mim genau glich.... gleb ehr wett no weniger wösse öber muetermund ond all das!

ja allgemein s Elsass essch woonderschön! letscht mol semmer em herbst gsi und d Farbe vode Rebe send so en Traum gsi. wörd so gern das johr weder go... und me esch jo au so schnell dete metem Auto eigentli....

17.10.14 10:59
valey 

Re: Bräute 2013

elea jaa schoo...


jaa Elsass isch hammer
hihi ich wär sofort debi


anderi frog
macheder eigendli baby Party? :)
mini kollegin isch letsch Weekend a einere gsi und gseit sig mega cool gsi

17.10.14 11:01
elea 

Re: Bräute 2013

nei so öpis machi ned. ech bi eus au ned so verbreitet. und weni ehrlech be bruchi gaaar nöm so vell Sache. aso wösst gar ned was mer d lüt do wend schenke :)
neulech het mer aber grad de arbetskoleg verzellt sini frau sig a einere gsi und si hets voll wetzig gfonde....
aber ebe mer werde das ned ha.... gschenkli geht's jo eh ufs Geburt... :)

17.10.14 11:03
valey 

Re: Bräute 2013

ich be mer nonig so sicher obi denn eini wird mache :)

ebe die eint kollegin hed gseit sig mega witzig gsi..
sie hend so speli gmacht au... de hends zb müesse en schnuer abschnide und schätze wie gross de umfang vom buch isch und so Sache :)

hihi

17.10.14 11:05
snet 
Re: Bräute 2013

Also bei mir wird es auch keine solche Party geben. Eigentlich wäre eine geplant gewesen, aber mit den ganzen Problemen mit Wohnung und anderen Beschwerden mag ich einfach nicht mehr für so eine Party. Meine TZ meinte, dass wir sonst danach eine Mami-Verwöhn-Party machen

Kauft ihr eigentlich so Sachen wie Babybadetücher schon? Das sind doch solche Sachen, die man wahrscheinlich als Geschenk bekommt.

17.10.14 11:05
elea 

Re: Bräute 2013

aso i kennes eifach vode USA. so wie d Bride Party. esch jo det au gang und gäbe aber do ome esch das ned so verbreitet... ond d frog wer e no musch das selber organsiere oder mache das di andere för de?

nenei, do essi d cupcakes lieber ellei

17.10.14 11:09
valey 

Re: Bräute 2013

elea:

nenei, do essi d cupcakes lieber ellei

17.10.14 11:20
dandi78 

Re: Bräute 2013

mir eschs längwiilig... ha nid vöu arbeit und hocke nur do...

 1 .. 1749 .. 3496 3497 3498 3499 3500 .. 3629 .. 3757
irgendwie   eigentli   eigentlich   vorallem   richtig   himbeer   bearbeitet   gspannt   Zeremonie   schnell   Zuletzt   wirklich   Hochzit   langsam   natürli   schaffe   einfach   Kollegin   Problem   natürlich