| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1750 .. 3497 3498 3499 3500 3501 .. 3629 .. 3757
17.10.14 11:21
elea 

Re: Bräute 2013

snet, nei da chaufi ned. au chleider oder so gaar nüt. well all das wersch gschenkt becho.... ebe vorallem so chleider, badmänteli, spellzüg. das send typischi gschenk..... gleb do chasch der s Geld spare. ond falls jez kes babybadetuech bechonsch, denki dueds au es ganz normals badtüechli förs Baby

17.10.14 11:22
valey 

Re: Bräute 2013

dandi wie lang schaffsch denn hüt?

ich ha megaaaa hunger!!


snet so Sache chaufi au grad no nüt... mis mami hed scho gseit sie wird 50 tusig Sache kaufe

17.10.14 11:24
dandi78 

Re: Bräute 2013

am mittag bis am 11.45 und de vo 12.30 bis 16.00 wieder. aso zum glück nid so lang hüt. phuu...

17.10.14 11:28
snet 
Re: Bräute 2013

Gut, dann lass ich mal die Sachen sein. Und was ist so mit Babynagelschere?

Ich muss zum Glück auch nur noch bis 14:30 Uhr arbeiten. Aber ich bin wahnsinnig müde; ich konnte nicht gut schlafen.

Dafür habe ich leider viel zu tun, aber nicht so viel Motivation.

17.10.14 11:34
elea 

Re: Bräute 2013

aso e babynagelscher chaufi au ned. wenni eini gschenkt bechome cool. ond soscht chani die Emmer no go chaufe wenns Baby do esch. und i denke en normale nagelknippser dueds au... gleb am afang döfsch doch d nägeli eh nonid shcniide oder?

ou dandi i ha au so honger... ha so loscht of Avocado. gleb i gange mer en Avocado salat go mache. chli öpis förs gwösse

17.10.14 11:37
valey 

Re: Bräute 2013

nagelknipser chani vo mim gschäft neh
hend extra für Babys :) in blau und rosa hihi


elea hihi Avocado mmm :D

ich het jetzt luscht uf Pasta med lachssauce

Zuletzt bearbeitet am 17.10.14 11:38

17.10.14 11:48
snet 
Re: Bräute 2013

Du, ich kenne mich absolut nicht mit der Babynagelpflege aus.

@elea: Klingt gut mit dem Avocadosalat. Ich esse jetzt ein Sandwich mit einem kleinen Salat.

@valey: Hihi, dann rück mal die Babynagelscheren raus Pasta mit Lachs klingt auch super!

17.10.14 12:05
Jea 
Re: Bräute 2013

allne en guete! :)

also ich han scho gässe, hätt penne arrabiata gäh, e chlini portion...

aber gopf*****piiiiiiiep*** chan bitte mal eine die huere lindorkugele wägnäh oder ässe? ich chan fascht nöd widerstah und han scho 3 gässe... grrrrrrrrr
dass die im gschäft au immer so zügs müend mitnäh...

ich muen hüt zum glück au nöd lang... gange vermuetli so am halbi 4i, vilicht au 20vor... aber viel länger schaffi nöd. bin aber au sitem viertel vor 7i im gschäft ;)

also das mitm babyzügs chani nur als gotti bestätige. mini schwö hätt au meeega viel gschänkt übercho und wänns bi mir dänn mal sowit isch hätt sie scho gseit, dassi gwüssi sache überchume, so chinderwage und so. sie tuet jetzt so zügs mal in käller, wils bi mir ja (planmässig) sicher no 2-4 jahr gaht

und alles, was ihr nöd gschänkt bechömed, und unbdingt bruched, chan mer immer no chaufe! ;)

17.10.14 12:34
snet 
Re: Bräute 2013

Ich hab auch schon gegessen und jetzt muss ich noch 2h arbeiten. Aber mir fallen jetzt schon fast die Äuglein zu. Am Nachmittag gehe ich definitiv noch einmal schlafen.

Bei uns gibt es nichts derartiges im Geschäft zu essen. Meine Arbeitskollegin ist momentan auf einem komischen Trip: seit 1 Jahr macht sie Metabolic Balance (obwohl sie normalgewichtig ist) und seit 1 Woche jetzt noch Heilfasten. Heute morgen kam sie erst 2 Stunden später, weil ihr schwarz vor Augen wurde - naja, wundert mich nicht, wenn man nichts isst.

Dann sind wir mal gespannt, was wir alles geschenkt bekommen Ui, jetzt geht's nur noch 7 Wochen bis zum Termin! Und ich muss unbedingt noch Outdoor Fondue essen.

17.10.14 13:42
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme. so de Avocado solot esch super gsi, aber jez esch mer schlecht aber e lindor chugele nemti jetzt trotzdem! Jea du hesch jo gnueg :D

ja dasch super wenn me das vo öperem chan öberneh. hend jo au fast alles vo minere cousine dörfe öberneh. mer spare es vermöge eso und send endlos dankbar dass mer eus ned om das alles mönd kömmere...
und i denke mer sowiso Emmer, wiso vell Geld för neus züg usgeh wenns Baby sowiso öberall dri chötzlet und dra spucke
ui i wet au so frühe ufhöre schaffe... :) das gehst bi mer soo selte... :/

 1 .. 1750 .. 3497 3498 3499 3500 3501 .. 3629 .. 3757
vorallem   natürlich   eigentli   langsam   gspannt   schaffe   Hochzit   Zeremonie   himbeer   Zuletzt   schnell   eigentlich   einfach   Kollegin   wirklich   natürli   irgendwie   richtig   bearbeitet   Problem