| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1750 .. 3498 3499 3500 3501 3502 .. 3630 .. 3757
17.10.14 13:44
valey 

Re: Bräute 2013

döffi au en lindor chogele?

be mer heds es brötli geh hihi


hoffe cha hüt früher is Weekend... fühl mi soo schlapp


elea mega cool daser au vell hend chönne überneh :)
es isch ebe scho Gold wert wenn me au gwüssi Sache cha überneh...

sehr wahrschinli werdemer für euses Baby s bettli neh wo ich und mini schwöster as Baby gha hend

17.10.14 13:53
snet 
Re: Bräute 2013

Bis jetzt habe ich kleidungstechnisch 3 Langarmbodies in Neugeborenengrösse gekauft. Das war eigentlich das einzige an Grundausstattung, dass gefehlt hat. Sonst haben wir alles an Kleidung geschenkt bekommen.

Die Einrichtung des Kinderzimmers haben wir secondhand gekauft und den Kinderwagen hat uns meine SchwiMu bezahlt. Und am Sonntag wird noch das Sitzbänkchen fertig gebastelt. Das einzig Neue, dass wir haben, ist der Wickeltisch.

17.10.14 14:01
Jea 
Re: Bräute 2013

ja klaaaar, ihr chönd alli lindor chugele ha :) müends eifach z fällande go abhole :D

ich mags nümme gseh (ich liebs, und chan chum widerstah... :( )

17.10.14 14:29
elea 

Re: Bräute 2013

neugeborene chleidli (grössi 50) hemmer nor ganz ganz wenig. well i ha scho vo paarne ghört dass ehres Baby gradmet grössi 56 agfange het. oder wenn öperhaupt grössi 50 nor 1-2 Woche gha het... aso denki langet da womer hend.... gleb mer hend chleider förs ganze erste johr (alles becho vode cousine)

ond wenn mi jez amigs no öper frogt wamer no chönte bruche beni so "öh... ke ahnig... ...nüt..."

allgemein dunkts mi bim babyzüg bez wie bim hochzitszüg. es esch velles total öbertüret nor well Baby bzw hochzit druff stoht... ond jede wet eim ageh dass me das oooonbedengt muess ha... aber de denki amigs eusi mamis hend das au ohni de shcnickschnack gschafft... :) s einzige wo velecht bez unnötige Hightech quatsch esch, esch d angelcare (womer Occasion kauft hend). aber i kenne mi, ohni wördi gleb all 5min go luege obs bebe no schnufet....

17.10.14 15:15
Jea 
Re: Bräute 2013

soooodeli

ich wünsch eu ganz es schöns, erholsams wucheend, gnüsseds und lueget zu eu! :)
ich hans bald gschafft und gang is wucheend... no bitzli meh wiene viertelstund :D

liebs grüessli
Jea

Zuletzt bearbeitet am 17.10.14 15:16

20.10.14 07:59
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

Und wie waren eure Wochenenden?

@Jea: Hattest du viel Spass in Österreich? Ich hätte mir natürlich gleich ein Schnitzel reingezogen

@me: Das Wochenende war ziemlich anstrengend. Wir waren ja am Geburtsvorbereitungskurs und mir hat der nicht so zugesagt - zwar konnte ich einige hilfreiche Informationen mitnehmen, aber es war halt auch viel "Gspürschmi" dabei, auf das ich nicht stehe. Ich denke man hätte den Kurs auf 4h straffen können, anstatt Zeit zu verschwenden mit Collagen basteln, etc. Am 2. Tag ist ein Paar nicht mehr aufgetaucht, weil die in der Nacht ihr Kind bekommen haben

Dazu haben wir am So ja noch das Kinderzimmer aufgestellt, aber wir wurden leider nicht fertig. Beim Bett fehlten ein paar Gewinde, die mein Mann heute nachkauft und durch die Lagerung im Keller hat sich die eine Schranktüre verzogen - die ist jetzt im Schraubstock eingespannt. Wir müssen also nächsten Sonntag noch weitermachen.

Wegen der Wohnung sollten wir ja diese Woche noch Bescheid bekommen. Wenn im Inserat steht Haustiere erlaubt und ein Gartensitzplatz zur Wohnung gehört, darf man ja wohl davon ausgehen, dass man diese dann auch rauslassen darf, oder?

20.10.14 08:46
Jea 
Re: Bräute 2013

guete morge mitenand

ja, s weekend isch hammer gsi! seeeeehr füechtfröhlich, aber eifach hammer! leider wie immer viiiiel z churz. am fritig simer zerscht no go wild ässe, eifach genial gsi und meeega fein. bin süscht eher chli heikel, was das ahbelangt (uswärts wild ässe) aber das ischs restaurant vonere kollegin gsi und han dänkt, ich probiers mal. würkli mega gsi! dänn in usgang, und am sa dänn vereinsmeisterschaft und au no furt :D hihi.

ui, snet, uf so gspürschmi fühlschmi stahni au nöd so... :) aber immerhin ischs doch nöd ganz umesuscht gsi, wänn chli öppis informativs mitgnoh häsch :)

ah kuhl, dänn druckemer doch d dume, dass ihr en positive bscheid bechömed!!

ja, also ich glaube scho, dass die dänn uselah chasch...

20.10.14 08:57
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

snet, wie lang esch denn de kurs gange? 2 täg?? ui was Collage hender müsse baschtle? was nötzt der denn das förd Geburt da müessti aso au ned ha...
esch denn das em Spital gsi oder wo?

da wegem bettli esch natürli ärgerlich dass d schrube fehle, aber emmerhen hender shco es grosses stöck erledigt. füehlsch di secher bez wöhler jez wos chenderzemmer stoht he?

denke chatze useloh set kes Problem si. wasi scho ghört ha esch, dass si eifach ned wänd dass me so leiterli und so ade Fassade abrengt. aber da ehr jo em EG wäred wörd euch das jo ned betreffe....

jea dis wochenend tönt jo mega coo! schön hesches so chöne gnüsse!!!

mis wochenend esch tiptop gsi, hend au meegaa vell am zemmer chöne mache. d Möbel und eusi Birke stönd scho! jetzt esch nomeno deko züg, aber das het absolut no ziit :) mer send bed u happy wis zemmer worde esch, gester semmer eifach öpe e halb stond denne ghocket und hends agluegt

höt esch aber leider bez e dämpfer.... di letscht nacht esch mer u schlecht gsi und jetzt emmerno. ke ahnig wiso... füehl mi as weri weder ganz am afang vode ss i hoffe das esch nor höt und ned dass jetzt das plötzli weder afoht....

20.10.14 09:29
snet 
Re: Bräute 2013

@Jea: Also ich liebe es auswärts Wild zu essen. Aber meistens nehme ich das Rehschnitzel und nicht den Hirschpfeffer. Am allerliebsten noch mit einer Orangensauce Toll, dass ihr so ein super Wochenende verbringen durftet.

@elea: Der Kurs ist gesamthaft 8h gegangen. 2h am Freitag Abend und 6h am Samstag. Die Collage ging so um die Freuden- und Schattenseiten des Eltern-Da-Seins.

Der Kurs wurde von einer Hebamme organisiert. Diese Hebamme betreut mich auch im Wochenbett.

So ganz happy bin ich mit dem Kinderzimmer noch nicht. Es ist halt schon eng und man sieht, dass es sich nur um ein Provisorium handelt oder was meinst du dazu? Ich hätte halt gerne ein richtiges Kinderzimmer eingerichtet, aber es geht ja jetzt nicht anders. Darum haben wir ja meinen 3.5m Schrank auch nicht aus dem Zimmer genommen.

Ja, also was wir ja mit unserem Gartensitzplatz machen, kann den Vermietern ja egal sein, oder? Bei der letzten Wohnung wäre das mit den Katzen gescheitert, weil sie nicht wollten, dass diese durch das Treppenhaus rausgelassen werden (was ich verstehe). Aber durch die eigene Wohnung? Ich hab jetzt mal nicht nachgefragt... und falls es die Verwaltung stört, dass sie rumstreunern, werden wir halt um den Gartensitzplatz einen Zaun bauen.

Was machst du denn sonst noch dekotechnisches im Kinderzimmer? Und kommt an diese Wand mit den Birken noch etwas voran? Ich glaube nicht, dass das Schlechtsein etwas mit der ss zu tun hat. Vielleicht hast du dir ja einfach einen kleinen Infekt aufgelesen.

20.10.14 09:39
elea 

Re: Bräute 2013

snet, nei i fende me gseht gaaar ned das es nor es Provisorium set si!! wösst ned was do dra "provisorisch" usgseht ;) denke di meishcte andere hette sech gar ned so vell müeh gmahct för es zemmer wos nor paar Woche brucht. und ebe, schlofe wird s chend jo eh bi euch am afang, spele duds eh au nonid. aso werde der das nor zom wickle bruche. und för es wickelzemmer gsehts super us :D

i glaube de stört de vermieter de zuun me as d chatz... glaube, so lang euchi chatze ned de garte verschisst und niemert reklamiert seit de vermieter au nüt. wörd gleb ned emol froge ob d chatz use döf oder ned, sonder si eifach useloh und fertig! zerbrech der ned de chopf wege dem. jetzt wartisch zerst mol ufd antwort vo ehne und luegsch de ob allefalls öpis em Mietvertrag stoht...

eventuell wemmer jo no holztierli baschtle för ad birke. ond no chli spellzüg und serigs dass es bez "lebig" usgseht halt.... :)

meinsch, en Infekt?
füehle mi soscht aber tiptop

 1 .. 1750 .. 3498 3499 3500 3501 3502 .. 3630 .. 3757
langsam   bearbeitet   Zuletzt   Zeremonie   irgendwie   eigentlich   wirklich   vorallem   natürlich   Hochzit   eigentli   richtig   gspannt   Kollegin   schnell   schaffe   Problem   natürli   einfach   himbeer