| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1751 .. 3500 3501 3502 3503 3504 .. 3631 .. 3757
20.10.14 11:41
snet 
Re: Bräute 2013

Du hättest mich gestern sehen sollen. Irgendwie war ich vom ganzen Wochenende so erschöpft, dass ich am So Nachmittag nur noch liegen konnte, da ich solche Schmerzen im Unterleib hatte. Wir hatten nix mehr zu essen zuhause und ich konnte mich nicht aufraffen, etwas zu besorgen. Also musste ich bis zum Abend warten, bis mein Mann mir etwas zu essen mitbringen konnte

Ja, das mit dem Schlaf vorholen, etc. ist immer doof. Ich verstehe auch nicht, weshalb man es einem richtig madig machen will. Aber irgendwie gibt es einfach so Leute.

Die betreffende Kollegin ist nicht schwanger, deshalb finde ich es ja so komisch. Noch 7 Wochen (oder noch früher bei KS) und dann haben wir es endlich geschafft. Juheee.

20.10.14 11:45
elea 

jo chani aber nohvollzieh dass nüt hesch möge mache... vorallem wend de no schmerze hesch. und s wochenend eshc jo au zom erhole do.....

jo gleb d lüt wend eifach wetzig si, aber i fende das ned wetzig ergendwie... vorallem sends jo Emmer so sprüch wo eim nüt brenge. weiss denk selber dass me denn wenig wird schlofe, und i weiss selber dass e Geburt weh dued. da muss me echt niemert me sege... chli positivi zuespröch wörde vell me helfe :)

jä guet, wi gseit nor well me end schwanger esch, heisst das ned dass me sech ned au för das interessiert. ha zB e gueti fröndin wo selber gaar kei chender wet aber sech u met mer freut und Emmer wet wösse ob de buch gwachse esch und so. dasch mega herzig :)
i ha au vorher so chogeli scho Emmer sehr herzig gfonde :)

nor no 7woche? wuäh so krass! bi eus sends no 100Täg

20.10.14 12:55
snet 

Mann, ich hätte solche Lust auf etwas Süsses, aber ich muss mich ein wenig zügeln... So gemein! Am Mi muss ich bei der FA wieder auf die Waage und das kackt mich ziemlich an...

Ja, so Sprüche wie "Es ist das schönste, was einem passieren kann", "ihr werdet so viel Freude haben" - das wäre etwas tolles

Ok, da bin ich viel zu wenig schwangerschaftsinteressiert gewesen vor der Schwangerschaft. Das hat mich irgendwie so gar nicht interessiert...

Ja, tatsächlich nur noch 7 Wochen, kaum zu glauben! 100 Tage sind auch mega schnell vorbei. Wie nennt man das? Du bist bald ein UHU

20.10.14 13:14
valey 

hallo zemee..

klick mich au no chli drii :)

ohh jee elea isch der emmerno schlecht? oder isch chli besser?

freut mi dass her witercho send med em zimmer
muesch mer unbedingt es foti schicke, würd gern gseh wies worde isch :))

snet du bisch au ned eso fit hüt?
wenn denksch die zit isch sooo schnell gfloge die paar Woche werdet jetzt schwups au dure si de isch eue chlii doo

au med de wohnig isch ja suppi wenn ebe hustier erlaubt sind und en garteplatz hesch de döffsch sicher useloh :D

ich be hüt mal go güggsle wege chinderwäge im Internet
hed mi halbe abem stuehl glupft vo dere uswahl... me isch ja richtig überforderet irgendwie..
was hender für eine kauft? ich ha kei ahnig was de unterschied isch
und ob me mues en Kombi wage neh wo chasch zum Buggy wechsle usw. usw...

liebs grüessliii

20.10.14 13:36
snet 

@Valey: Ich bin schon länger nicht mehr ganz fit (doofe Schmerzen), aber das geht ja bald vorüber.

Wie geht es dir?

Wir haben uns für einen Kombikinderwagen entschieden, da ich die Anschaffung von zwei verschiedenen Kinderwägen irgendwie unsinnig gefunden habe und es auch noch Platz wegnimmt. Der Kinderwagen für den wir uns entschieden haben, ist der Bugaboo Cameleon - aber wir hatten das Glück, dass die SchwiMu dafür aufgekommen ist. Ich weiss nicht ob dieser Wagen das Richtige für dich ist, aber es ist halt schon ein stadtlastiger Kinderwagen, der auf offenem Gelände nicht so toll ist, dafür klein und wendig (halt für die Stadt konzipiert).

20.10.14 13:40
elea 

i trenke vell apfelschorle wenni loscht of süesse ha. das dunkt mi de Emmer nor halb so schlemm wie schoggi oder so :) oder velecht trochefrücht wenn das gern hesch?

valey, s mettag esse het chorzzitig bez gholfe aber jez esch scho weder übel. wörkli as weri voll weder em erste trimeschter, das chas jo echt ned si... hoffe es goht weder weg :/

wie gohts der met de Übelkeit?

ja scheck der grad es whatsapp met de belder natürli ;)

uh da met de chenderwäge hani de absolut alptraum gfonde. das het mi au absolut öberforderet! mer chöme de vo minere cousine öber. es esch so en komibi waage wome zerst cha de maxi cosi druf de. denn het me no d wanne det wos bebe grad cha legge und denn chasch no wie en Buggy drus mache. i denke allgemein so komi chenderwäge send secher öpis guets! soscht chaufsch jo 2 verschedeni und das macht jo ken senn.
gleb am beste gosch mol ine lade und loshc di lo berote. so hemmers metem Auto sitz gmacht. sed mol ed kinderbörse und die het eus denn alles erklärt was es so git und was me de effektiv au brucht.. das esch no guet gsi....
und halt rotschläg hole vo lüt wo scho chender hend denki esch fast s beschte. die wösse jo am ehschte was me wörkli brucht und was öberflössige Schnickschnack esch

20.10.14 13:56
snet 

Ich kaufe mir öfters Früchtequark ein, das ist ja auch ein wenig süss Trockenfrüchte finde ich nicht so toll, die sind mega süss und haben dazu noch viele Kalorien.

Wir haben einfach den Autositz genommen, den wir von meiner Schwägerin geschenkt bekommen haben. Haben da nicht so viel Aufmerksamkeit drauf gelegt, weil wir ja sowieso kein Auto haben.

Haha, jetzt habe ich schon wieder ehemalige Arbeitsgspändli belästigt - die müssen mir bei Fragen immer Auskunft geben. Eigentlich könnten mir die mal eine Rechnung schicken

20.10.14 13:56
valey 

isch denn nie chli besser gsi snet? hesch die ganz zit so schmerze?
uff tuet mer echt leid.. aber ebe denk Emmer schön dra nüüüümmm so lang :)
denn hend sich d schmerze bestimmt glohnt.... (tueni mer Emmer sschön inerede wenns mer grad uu schlächt isch hihi)

bi mer isch sowit alles ok
hüt isch eifach chli en tag wo ich ned esoo super glunt be kei ahnig hihi

wegem kinderwage hani mer ebe au denkt en Kombi z neh isch glaubs chli gschider

20.10.14 14:00
snet 

Valey, die Schmerzen halten einfach seit ca. 4 Wochen an. So, dass ich nicht mehr gut laufen oder mich bücken kann, es tut einfach ständig weh. Meine FA meint, dass seien die Bänder... Da kann man wohl einfach nicht so viel dagegen machen.

Naja, es ist einfach halt Montag

So einen kleinen Buggy kann man ja immer noch dazu kaufen, wenn sie schon am laufen sind.

20.10.14 14:28
elea 

da met de bänder esch obermüehsam! aber fendes wahnsennig dass du das 4woche nonstop hesch!!!! i ha all 2 Woche so brutali wachstums schüb. woni öpe 2 täg mega mega bänderschmerze ha und fast nöm cha laufe und di restlich ziit merki d bänder ned (ossert i bewegei mi doof). magensium nemmsch gnueg gell? mini fa het gmeint wenn mer d bänder so weh tönt selli meni Magnesium Ration grad verdopple! und das helft de schono bez...
ui ja valey mengisch geht's so täg. me muss jo au ned Emmer en grund ha zom miis gluhnet si! und du bruchsch em Moment sowiso ke Entschuldigung

ha au gseh die Buggys för die grössere chender send zom teil au gaar nöm so tür... denke au dass me allefalls e eifachere spöter no cha no chaufe....

1 .. 1751 .. 3500 3501 3502 3503 3504 .. 3631 .. 3757
natürlich   himbeer   Hochzit   natürli   irgendwie   schnell   eigentli   Kollegin   gspannt   Zuletzt   wirklich   richtig   Zeremonie   Problem   schaffe   langsam   vorallem   bearbeitet   einfach   eigentlich