| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1752 .. 3501 3502 3503 3504 3505 .. 3631 .. 3757
20.10.14 14:43
snet 
Re: Bräute 2013

Ich glaube nicht, dass das bei mir noch irgendetwas mit Wachstumsschüben zu tun hat, sondern einfach alles zu schwer geworden ist. Das Baby und die Gebärmutter und Plazenta, etc. Bis vor zur 29. SSW hatte ich ja keinerlei solche Beschwerden... Magnesium nehme ich brav, aber es hilft nicht wirklich. Vielleicht bin ich auch eine ordentliche Portion überempfindlich, keine Ahnung. Aber es schmerzt mich auch fest, wenn ich aus dem Bett aufstehe, etc.

Valey, wann sagst du es eigentlich im Geschäft?

Die Buggys für die grösseren Kinder kosten glaube ich so um die CHF 100 und die kann man auch voll easy Occasion kaufen. Es geht ja nur darum, dass man noch etwas dabei hat, wenn die Kinder nicht mehr laufen mögen.

20.10.14 14:53
valey 

Re: Bräute 2013

Oh jee du armi isch scho mūehsam so... :-/

Mini chefin weiss vo de ss
De mitarbeiter vo mir sāgis ned...

20.10.14 15:01
elea 

Re: Bräute 2013

jo das cha natürli si, dass es eifach wie langsam zschwer esch för dini muskle und alles.... und dorom weh dued.. me cha halt nor spekuliere öber d grönd.... aber musch eifahc usefende was der helft und guet dued ond denn das mache....

21.10.14 07:26
Jea 
Re: Bräute 2013

hallo und guete morge mitenand!

ich hoffe, eu gahts bessere, mini liebe schwangere ;) ?

scho wieder zischtig, und bin hüt doch tatsächli umesüscht zu minere physio gfahre, wili dä termin erscht morn ha...
isch aber nöd so tragisch... isch zum glück grad bi mir um dä ecke. aber isch mal wieder typischi jea-aktion gsi :D

ich wünsch eu en stressfreie gmüetliche tag.

grüessli
jea

21.10.14 08:32
dandi78 

Re: Bräute 2013

guete morge zäme

e hoffe euch gohts hüt besser? eg mues jetz au no schnäu chli jommere. ha hüt richtig heftigi mensschmärze, so fescht wie scho lang nümme . zum glück gits tablette, die foht jetz langsam afo nütze. wär aber am liebschte deheime im bett bliebe. oder no lieber vorem fernseh

hüt inere wuche chont scho mi ma wieder hei. juhuuu, e freue mi! evtl. nemi der tag frei und go ihn am flughafe go abhole. s'doofe esch eifach, dass sini beide kollege au wärde dört si und eg cha nid aui zäme heifahre, für das esch s'auto z'chli. esch das de nid chli blöd weni die andere eifach so mues lo stoh?

21.10.14 08:39
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Jea: Wozu musst du denn in die Physio? Als ich in die Physio musste, habe ich mir auch den nächstmöglichen ausgesucht, damit ich bei Terminkollisionen schnell wieder am Arbeitsplatz zurück bin

@dandi: Tut mir Leid, dass du solche Mensbeschwerden hast. Hoffentlich entfalten die Medis bald ihre volle Wirkung. Juhee, jetzt geht es nur noch 1 Woche bis du deinen Mann wiedersiehst, hoffentlich bringt er dir auch etwas schönes mit

Ich glaube da haben die beiden anderen Kollegen Verständnis, dass man nicht zu 4. mit 3 Koffern im Auto fahren kann. Wohnen die denn ungünstig vom Flughafen aus (also mit ÖV erreichbar)?

@me: Ich warte immer noch auf den Anruf von der Immobiliengesellschaft...

21.10.14 08:48
Jea 
Re: Bräute 2013

@ dandi, gsehsch, das gaht ja mega schnäll :)
hmm, also ich find au, dass das nöd so schlimm isch, wänn du nur din mah gahsch go hole ;)
oje, mensbeschwerde hassi, hani au immer, drum hätt mir mini FA au empfohle, d pille au mal 2 mönet dure z näh.. .und sit dert isch besser. das isch aber au nöd für jede geeignet... (und ja, ich weiss, dasses nöd grad s gsündschte isch, aber ich chan nöd all monet einisch dihei bliebe nur wäg däm scheiss...) ich han au starchi tablette, aber wänni die z spat nimme, bringets grad nix meh bezw. d würkig gaht z lang und i däre ziit gheit mir scho dä kreislauf zämä...

@snet, ja wäg mim chnü, han ja viel z langi bänder (nomal sone baustell wo ewig gaht) und da spickt mer halt immer wieder mal d chnüschibe use, s letscht mal im letschte winter grad 2x hinterenand, bin dänn es wiili ah krücke gsi, wils nöd gwüsst händ, obs grad ganz abenand isch und so... und sit dert gahni id physio. bezw. jetzt morn nomal id kontrolle und dänn mueni halt die üebige dihei mache, vorussichtlich s ganze läbe lang... tja. mit däm mueni läbe, wänni wieder wött ufd ski.
ja, d physio isch im gliche ort wie ich wohne, vo däm her praktisch und liet ufem wäg is gschäft oder ufem heiwäg (je nach termin :) )

ou, stimmt, du söttsch ja die wuche bscheid becho... drucke also immer no dä duume ;) isch zwar chli schwierig zum schaffe, aber was mer nöd alles macht zum andere glück wünsche

21.10.14 08:50
dandi78 

Re: Bräute 2013

Snet, bis wenn sötsch de Bscheid übercho wäge der Wohnig? Die spanne euch ganz schön ufd Folter. E hoffe sehr für euch dass es mit dere Wohnig klappt. Sie wär jo optimal, so wie du gschribe hesch.

Bis jetz het mer mi Ma immer öppis Schöns vo Las Vegas heibrocht. Velich jo jetz wieder... mou luege. Mis Geburtstagsgschenk wott er uf jede Fau dört chaufe, het er mer gseit. Uhhh, be jo scho gspannt was es wird si. Eg hätt jo gärn e Ring vo Swarovski

Die andere chönte problemlos mit de ÖV hei, aber evtl. esch jo öpper vo dene au mitem Auto am Flughafe. Mues mi bi de Fraue de mou erkundige

21.10.14 09:00
snet 
Re: Bräute 2013

@Jea: Das klingt aber nicht so gut mit deinem Knie. Ist das denn beim Skifahren passiert? Ich hatte lange Probleme mit meinem operierten Fussgelenk (7 Jahre lang). 2011 hatte ich plötzlich eine sehr starke Grippe mit hohem Fieber und das vermochte die Entzündung in meinem Fussgelenk heilen, lustig.

@Mensbeschwerden: Das tut mir immer so Leid zu hören; ich bin ja nicht gerade der gesündeste Mensch, aber damit hatte ich nie zu kämpfen. Jea, kommt denn für dich auch eine Spirale oder so als Verhütung in Frage? Damit hatte ich gar nie eine Periode.

@dandi: Oh, ein Swarovskiring ist natürlich ein schönes Geburtstagsgeschenk. Mein Mann ist nicht so der Held im Schenken, aber er meint es jeweils gut. Jetzt ist er ja noch armer dran als vorher; hat sich immer beschwert, dass mein Geburtstag zu nah an Weihnachten ist und jetzt kommt der Kleine auch noch im Dezember

@Wohnung: Ich sollte einfach diese Woche Bescheid bekommen. Ich weiss aber, dass unsere Bewerbung erst gestern das erste Mal angeschaut wurde.

21.10.14 09:07
dandi78 

Re: Bräute 2013

Oh je, jea, du schinsch jo ziemlich schlimmi Mensbeschwerde zha. Eg ha die letschte paar Mönet (nach Absetze vo der Pille) nie meh so starki Beschwerde gha wie vor der Pille. Aber hüt eschs scho ziemlich heftig gse. Zum Glück helfe mir aber Tablette immer. Usser eg nime si zspot, de nützt au nüt me, wie du gschribe hesch. Evtl. würde jo anderi Verhüetigsmittel besser nütze gäge dini Beschwerde? Z.B. e Nuvaring?

Snet, vo dem Ringwunsch weis mi Ma no gar nüt. Ha dä erscht letscht Samschtig im Swarovskilade in Luzern gse und mi grad verliebt . Aber das wär jo de süsch es Weihnachtsgschenk wo er mir chönt mache. Und notfalls chaufi ne de au säuber

 1 .. 1752 .. 3501 3502 3503 3504 3505 .. 3631 .. 3757
eigentli   gspannt   eigentlich   vorallem   langsam   Kollegin   himbeer   wirklich   bearbeitet   Problem   einfach   natürlich   schaffe   schnell   Zeremonie   Hochzit   richtig   irgendwie   natürli   Zuletzt