Bräute 2013 |
|
1 .. 1752 .. 3501 3502 3503 3504 3505 .. 3631 .. 3757
|
20.10.14 14:43
snet
|
Re: Bräute 2013
Ich glaube nicht, dass das bei mir noch irgendetwas mit Wachstumsschüben zu tun hat, sondern einfach alles zu schwer geworden ist. Das Baby und die Gebärmutter und Plazenta, etc. Bis vor zur 29. SSW hatte ich ja keinerlei solche Beschwerden... Magnesium nehme ich brav, aber es hilft nicht wirklich. Vielleicht bin ich auch eine ordentliche Portion überempfindlich, keine Ahnung. Aber es schmerzt mich auch fest, wenn ich aus dem Bett aufstehe, etc.
Valey, wann sagst du es eigentlich im Geschäft?
Die Buggys für die grösseren Kinder kosten glaube ich so um die CHF 100 und die kann man auch voll easy Occasion kaufen. Es geht ja nur darum, dass man noch etwas dabei hat, wenn die Kinder nicht mehr laufen mögen.
|
|
|
|
|
|
21.10.14 07:26
Jea
|
hallo und guete morge mitenand!
ich hoffe, eu gahts bessere, mini liebe schwangere ;) ?
scho wieder zischtig, und bin hüt doch tatsächli umesüscht zu minere physio gfahre, wili dä termin erscht morn ha... isch aber nöd so tragisch... isch zum glück grad bi mir um dä ecke. aber isch mal wieder typischi jea-aktion gsi :D
ich wünsch eu en stressfreie gmüetliche tag.
grüessli jea
|
|
|
|
|
21.10.14 08:48
Jea
|
@ dandi, gsehsch, das gaht ja mega schnäll :) hmm, also ich find au, dass das nöd so schlimm isch, wänn du nur din mah gahsch go hole ;) oje, mensbeschwerde hassi, hani au immer, drum hätt mir mini FA au empfohle, d pille au mal 2 mönet dure z näh.. .und sit dert isch besser. das isch aber au nöd für jede geeignet... (und ja, ich weiss, dasses nöd grad s gsündschte isch, aber ich chan nöd all monet einisch dihei bliebe nur wäg däm scheiss...) ich han au starchi tablette, aber wänni die z spat nimme, bringets grad nix meh bezw. d würkig gaht z lang und i däre ziit gheit mir scho dä kreislauf zämä...
@snet, ja wäg mim chnü, han ja viel z langi bänder (nomal sone baustell wo ewig gaht) und da spickt mer halt immer wieder mal d chnüschibe use, s letscht mal im letschte winter grad 2x hinterenand, bin dänn es wiili ah krücke gsi, wils nöd gwüsst händ, obs grad ganz abenand isch und so... und sit dert gahni id physio. bezw. jetzt morn nomal id kontrolle und dänn mueni halt die üebige dihei mache, vorussichtlich s ganze läbe lang... tja. mit däm mueni läbe, wänni wieder wött ufd ski. ja, d physio isch im gliche ort wie ich wohne, vo däm her praktisch und liet ufem wäg is gschäft oder ufem heiwäg (je nach termin :) )
ou, stimmt, du söttsch ja die wuche bscheid becho... drucke also immer no dä duume ;) isch zwar chli schwierig zum schaffe, aber was mer nöd alles macht zum andere glück wünsche
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1752 .. 3501 3502 3503 3504 3505 .. 3631 .. 3757
|