| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1752 .. 3502 3503 3504 3505 3506 .. 3632 .. 3757
21.10.14 09:12
Jea 
Re: Bräute 2013

naja, also zum jetztige ziitpunkt isch d spirale keis thema, wil sie ja eher für verhüetig vo längere ziit igsetzt wird (soviel ich weiss... ) und da mir ja doch im 2016 oder 2017 (eher 2016 ) hürate wetted, möchtemer dänn bald nacher, also so 1-2 jahr spöter au chind. drum ischs zum jetztige ziitpunkt keis thema meh. han au mit dä FA mal drüber gschwätzt und sie hätt dänn au gmeint, wänn das dä plan segi, segs wohl besser, wänn nöd. und früehner isch das irgendwie nie es thema gsi mit dä spirale... :)
aber isch nöd so schlimm, chume eigentli rächt guet mit dä pille z gang :)

ah, snet, aber wännses erscht gester aglueget händ, bruchts ja meischtens scho en moment. ich verstah dass du ungeduldig bisch, aber eifach positiv dänke und vilicht au bitz ablänke, dass nöd immer a das dänke muesch :)
ich känn das, ich bin au seeehr en ungeduldige mänsch

21.10.14 09:24
snet 
Re: Bräute 2013

@dandi: Aiaiai, du warst in Luzern und hast keinen Piep gemacht Ich war noch nicht einmal im Swarovskiladen dort, aber an Weihnachten trumpft der dekotechnisch echt auf!

Ich hatte am Freitag plötzlich wieder Migräne, das hasse ich. Da kommen immer noch Sehstörungen dazu und jetzt kann ich ja auch keine starken Medis nehmen.

@jea: Eben, ich kenne mich nicht so sehr mit den Verhütungsmitteln aus, muss mich aber definitiv in ein paar Monaten auch mal damit befassen. Es muss irgendetwas hormonfreies sein... Vielleicht frage ich morgen mal die FA.

Ja, ich hoffe einfach, dass wir bald aus dieser ganzen wohnungstechnischen Misere rauskommen...

@me: Hab gerade noch gesehen, dass man sehr sparsam lebt, wenn man den ganzen Tag von Schmerzen begleitet wird und dann nur noch aufs Sofa liegt am Nachmittag Mein Konto freuts.

21.10.14 09:27
snet 
Re: Bräute 2013

Ah, das schlimmste war ja, dass wir die jetzigen Vermieter als Referenzen angeben mussten. Ich hoffe, die sagen nichts Unwahres über uns. Es ist einfach schon eine rechte Nummer, wenn ein 10jähriges Mietverhältnis so auseinander geht.

21.10.14 09:27
Jea 
Re: Bräute 2013

ui, das würd ich im moment au mal gern säge, vo wäge sparsam...
bin genau s gägeteil im moment... und es summiert sich. isch eifach unglaublich, s gäld gaht im moment wäg wie wänn dä sand durd finger rinnt...
tja, chömed au wieder besseri ziite.

ja, da häsch ja jetzt no en moment ziit zum dich dämit befasse vo wäge verhüetig.
@ dandi, naja, im moment ischs eifach so, dass ich i mim und a mim körper soviel baustelle han, dass ich nöd öppis, wo bis jetzt funktioniert au no wött ändere... eis nachem andere. :)
aber danke für dä tipp!

21.10.14 09:40
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Oje, Dandi ech weiss wie fiis die Mendsbeschwärde chönd si...ond chum esch es döre dänkt mer esch jo ned so schlemm gseh bis zum nöchste Monet ond de dänkt mer weder läck wie hautet mer das us...
Werklech e Tipp chani der ned gäh! Ganz gueti Besserig...

Ring?Foto? =)

Swarovski, ech ha rächt vöu Schmock scho vo Swarovski, im Outlet heds emmer öbe öbis womer gfaut...
Ha au scho mega schöni Ring gseh aber mini Fengerli send so chli do goht ned mou die chlinsti grössi wo sie hend...

Zuletzt bearbeitet am 21.10.14 09:42

21.10.14 09:51
dandi78 

Re: Bräute 2013

Mittlerwile si d'Schmerze zum Glück wäg. Tablette sei Dank!

Ha es Föteli vom Ring aghänkt. In echt funklet er aber no vöu schöner

Datei-Anhänge
Swaroski Ring.jpg Swaroski Ring.jpg (7x)

Mime-Type: image/jpeg, 22 kB

21.10.14 09:52
dandi78 

Re: Bräute 2013

Canoa, wo hets e Swarosvki Outlet?

21.10.14 10:00
Canoa 

Re: Bräute 2013

dandi78:
Canoa, wo hets e Swarosvki Outlet?


Im Onlineshop...

http://www.swarovski.com/Web_CH/de/91205...MenuItem=Outlet

21.10.14 10:02
Canoa 

Re: Bräute 2013

dandi78:
Mittlerwile si d'Schmerze zum Glück wäg. Tablette sei Dank!

Ha es Föteli vom Ring aghänkt. In echt funklet er aber no vöu schöner




Mega schön!

21.10.14 10:07
dandi78 

Re: Bräute 2013

Ohhh so guet. De muesi dört dämfau öfters go luege...

Zuletzt bearbeitet am 21.10.14 10:07

 1 .. 1752 .. 3502 3503 3504 3505 3506 .. 3632 .. 3757
Hochzit   Zeremonie   natürli   schaffe   langsam   himbeer   vorallem   einfach   irgendwie   eigentlich   schnell   wirklich   eigentli   Problem   bearbeitet   Kollegin   richtig   natürlich   gspannt   Zuletzt