Bräute 2013 |
|
1 .. 1753 .. 3504 3505 3506 3507 3508 .. 3633 .. 3757
|
22.10.14 12:18
Jea
|
Re: Bräute 2013
@ snet
das isch doch super!! gsehsch es wändet sich alles zum guete!!
mängisch nöd so viel gedanke mache und positiv dänke, ich weiss, dasses schwär isch, aber i däm fall gitt dir dä "erfolg" ja rächt! :D freu mi mega für dich / Eu
grüessli
|
|
|
|
22.10.14 12:27
Jea
|
ah, und wägem reise, ich bin halt mega fan vo venezuela oder allgm. südamerika... aber ich wüsst jetzt au nöd, wie venezuela i däre ziit isch, mal abgseh däfo, dass mer im moment au chli die politisch lag muen aluege. thailand oder karibik chani nöd würkli mitrede, ussert kuba! das isch im Februar SUPER!
ich weiss noni, was euses nächste ziel isch... mal luege. also spötistens d flitterwuche wärded au wieder nach süd oder mittelamerika gah oder vilicht sogar kanada... mal luege. nächst jahr sind eher chlineri reise plant, so städtereise oder so... mal luege. han sicher no e wuche skiferie im winter, und dä rescht wird sich zeige :)
süscht gitts bi mir nix, ussert dass ich und min schatz chli im stress sind wäge roller kaufe und so. aber mer gönd jetzt hüt no i 3 läde wo's töff-kleider hätt und au töff sälber, also roller. hoffe, mer werded fündig.
grüessli
|
|
|
|
22.10.14 13:15
Jea
|
naja, es isch so, dass mer eus nöd weiss ich was füres hightech teil müend zuetue. wichtig für eus isch, dasser mind. 16" rädli hätt und nöd es vermöge chostet. im moment isches dä landi roller (tell 125ccm), wo mer aber zerscht mitm mechaniker ahglueget händ und er gmeint hätt, für das wo ich ihn bruche, langets. ich wird hauptsächlich dämit go schaffe (öppe 10 km. pro wäg) und vilicht süscht mal zwüscheddure no bruche. dir grosse räder sind für eus wichtig, damit mer au im winter bessere halt hätt. ich wird sicher nöd fahre, wänns mega schneit oder alles veriset isch, aber wänns troche isch, warum nöd (natürli mit winterräder)
ich han ebe dä job ja erscht sitem august und vorher hämer am gliche ort gschaffet, da ischs mit eim auto super gange. jetzt schaffi halt 10km wäg und es isch mängisch eifach müehsam, ufenand ahgwiese si. klar ich chönt au mit dä öv go schaffe (wasi sicher au bi entsprechende verhältnis wird mache) oder mer macheds so wie jetzt, dass dä einti dä ander zum gschäft fahrt und wieder holt. aber ebe, mir müend jetzt unbedingt no dä grundkurs mache das jahr, drum pressierts jetzt plötzli :)
und d usrüschtig müemer au beidi no ha... es zählt sich eifach. mer gönd jetzt hüt wie gseit no i drü läde go luege und dänn tüemer eus entscheide (oder vilicht entscheideds sichs vonelei :)
also vespa chunt nöd in frag, isch zwar sicher schön zum aluege, aber für das wo ichs bruch, ischs mer eifach z tür! :)
wäg südamerika, ja es chunt halt immer chli drufab, wie gern mer warm/heiss hätt... also z venezuela bin ich zbsp. jetzt zwei mal ide offizielle rägezit gange, aber rägeziit heisst bi däne, vilicht eimal ide wuche räge, so füre stund oder so (ussert bisch grad ime berggebiet). isch halt d frag ob mer nur wött an strand go liegge oder au nochli was wött gseh / mache... :)
|
|
|
|
22.10.14 13:47
Jea
|
ja, eh :) jetzt lueged mer mal... mal luege, was dä abig hüt no bringt ;)
ich finds vorallem krass, dass mer ohni fahrstund und ohni kenntnis chan mitme lernfahruswis ufd strass. scho logisch hätts soviel wo sich nöd uskänned. ich bin gaaanz früehner au mal roller bezw. töffli gfahre, aber das isch scho sooo lang her :)
aber ebe, mier müend jetzt dä grundkurs no bis im dezember mache, bezw. die meischte fahrschuele mached ebe ja ab ändi november bis im märz zue, drum pressierts (und wil ichs oder miers doch es wiili vor eus hergschobe händ, wil mer händ dörfe s auto vom fründ vo mim mami bruche...) irgendwänn hani dänn gseit, mer gänds auto zrugg, so dass mer MÜEND das ganze no mache! :) drum dä stress plötzli :)
es gitt eifach no sooooviel schöni fläcke uf däre chugele... ich bin halt chli es reisefüdli :)
|
|
|
23.10.14 08:12
snet
|
Guten Morgen Miteinander
@Jea: Und, was haltest du nun vom Landi-Roller? Ja, man kann wirklich ohne jegliche Kenntnisse mit dem Roller auf die Strasse und der Kurs nutzt ja auch nicht wirklich all zu viel. Ich bin damals grottenschlecht Roller gefahren, weil ich nicht gemerkt habe, dass ich nicht mehr gut sehen kann. Bin manchmal 2x um den Kreisel gefahren um zu erkennen, wo lang es geht Naja, mit der Brille hat sich dass dann glücklicherweise geändert.
Ui, also da hätte ich das Auto lieber noch eine Zeit lang genutzt und stattdessen den Kurs im Frühling gemacht. So 4h draussen in der Kälte können doch noch hart sein.
@Reisen: Hat jemand ein paar Tipps für mich? Würde gerne nächstes Jahr im Frühsommer einen Shoppingtrip machen. Es soll vor allem ein Verwöhntrip mit gutem Essen, gutem Wetter, guten Shoppingmöglichkeiten und Ausgang werden. So für ca. 3-4 Tage.
@me: Gestern lag ein riesiger Umschlag im Briefkasten und zwar war das der Mietvertrag mit allem rundherum. Ja, ich bin nun in Besitz eines Mietvertrages
Habe noch eine andere Frage: Wie handhabt ihr das mit dem Deo? Irgendwie liest man ja immer wie schädlich Aluminium im Deo sein soll. Habe gesehen, dass es im Axe Deo für Frauen kein Aluminium drin hat, aber das funktionierte nicht bei mir und hat nur Ausschlag gegeben. Nun habe ich diesen Roll-on von Nivea, der ebenfalls kein Aluminium drin hat; den Ausschlag habe ich immer noch und es haltet auch nicht so lange. Was habt ihr für Favoriten?
|
|
|
23.10.14 08:41
Jea
|
ja, also bis jetzt nöd schlächt, warte jetzt no uf bscheid, ob mer s vorfüehrmodell überchömed. und süscht hettet mer no en guete occassion gseh, aber mal luege, sött hüt no bscheid übercho. :) aber helm und so, hämer jetzt alles chönne chaufe. han en helm für 129.- gseh und kauft :) das mit dä chälti häsch scho rächt, aber ich weiss, wänn ich mich nöd unter druck setze, machis wieder nöd... jetzt ziehmers dure, dänn hämers :) hihi. mer sind ja härt im näh ;)
hei, snet, das isch doch super mitm mietvertrag :) gratuliere!!
wägeme shopping trip, würd ich uf barcelona oder valencia :) vom wätter her, natürli top, also känne tueni nur barcelona. dänn häsch en strand wo au chli härehöckle chasch, pöschtele und verwöhne (ässe und trinke) isch au keis problem... :)
wägem deo, ich han en nivea sprühdeo, ohni alu. mir hilft dä besser, wie die andere woni bis jetzt gha han und chauf nur no dä. vilicht bisch au uf öppis anders allergisch?
|
|
|
|
23.10.14 09:07
Jea
|
also dä pris vom vorfüehrmodel wüssed mer au noni, aber bin eigentli scho zfriede, wänn mer 100-300 weniger zahled, wiler ja eigentli no neu isch und nur irgendwie 20 km druf hätt oder so :) vo däm her. ja, guet, eigentli sött mer dä helm ja nach 5 jahr glaub amigs ersetze.. ich würd a dire stell jetzt go luege, isch überall usverkauf. :) ah und dä occassion isch en sym roller, wo aber bitz meh würd choschte wie dä neu vo dä landi...
madrid bini nonie gsi, aber ebe barcelona, isch mega!!
ich muen diheim luege wägm deo... :) gibs dir morn ah ;) (ich glaub irgetsöppis mit fresh&natural, bin aber nüm sicher)
Zuletzt bearbeitet am 23.10.14 09:14
|
|
|
|
1 .. 1753 .. 3504 3505 3506 3507 3508 .. 3633 .. 3757
|