| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1754 .. 3505 3506 3507 3508 3509 .. 3633 .. 3757
23.10.14 09:18
snet 
Re: Bräute 2013

Eine Reduktion von CHF 300 für 20km würde ich auch nehmen!

Ich kann mir ja einen neuen Helm zu Weihnachten wünschen Letztes Jahr habe ich mir einen Werkzeugkasten gewünscht, hihi.

Gut, dann bin ich mal gespannt für was wir uns schlussendlich entscheiden. Mhmmm und spanische Tapas sind sicher auch ganz fein. Aaah und Sangria

Super, dann kann ich mir am Wochenende gleich das Deo kaufen

23.10.14 09:23
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

snet, do geht's vell cooli städt. wie wers met Mailand oder Barcelona? det eschs secher warm und shoppe chasch au?

@Deo
ha afang johr au vo dem ghört wegem Aluminium und das het mer echt zdenke ge. i ha de sofort umgstellt uf Deo ohni alluminium. ha 2 kauft zom usprobiere (nivea und Vichy). metem nivea beni zfredner as metem Vichy. axe beni ned so fan, die schmöcke fein aber gege schwetze brenges generell nüt fendi...
i be sehr froh hani no vor de ss ufghört met Aluminium deos. am afang hani gmerkt dassi me gschwetz han 8esch jo au logisch eigentli). aber jetzt het sechs guet ipendlet und i merke ke undersche me. be generell för so deos, well do muess jo wörkli öpis dra si wenn si jetzt sogar öberlegge serig deos zverbiete!!!!!

http://www.de.nivea.ch/Produkte/Deodoran...e-scent-roll-on

23.10.14 09:28
snet 
Re: Bräute 2013

Mailand finde ich persönlich nicht so doll. Ist mir vielleicht ein wenig zu posh.

Ich habe ebenfalls das Deo von Vichy ausprobiert, aber finde das bietet keinen Schutz für den ganzen Tag über und das gleiche denke ich auch über das Pure & Natural Deo von Nivea. Ausserdem mag ich den Geruch vom Vichy nicht wirklich... Beide sind zwar ohne Aluminium aber nach meiner Meinung, halten die dich nicht den ganzen Tag frisch. Und eben Ausschlag habe ich trotzdem.

Es gibt doch noch diese Naturlinie von Coop, die haben auch alufreies Deo, aber dafür hat es dort Alkohol drin. Weiss nicht ob das dann nicht zu fest brennt.

23.10.14 09:34
elea 

Re: Bräute 2013

wie wers met wien? oder Frankfurtesch hamemr zom shoppe und för usgang!

aso wend usschlag hesch denn wördi da met alk ned ne!!!
ebe muss sege mi körper het sech au wie zerst müsse dra gwöhne a die neue Deo. het paar Woche duuret bes deos rechtig guet gschützt hend!glaube de körper muss sech zerst weder bez ipendle, well vorher esch jo eifach alles me Aluminium zu"gstopft" worde...

23.10.14 09:44
snet 
Re: Bräute 2013

Wien war toll, aber da war ich 2013 bereits 2x Aber Frankfurt ist noch eine gute Idee. Bin gespannt wofür wir uns schlussendlich entscheiden.

Vielleicht hast du Recht und ich muss dem Ganzen noch etwas mehr Zeit geben. Der Witz ist aber, dass ich es jetzt schon seit 3 Monaten versuche und trotzdem nicht zufrieden bin. Kann es nicht ein Deo geben, dass Wirksamkeit & Hautverträglichkeit verbindet?

So krass, wenn es tatsächlich zum KS kommt, arbeite ich nur noch 5 Wochen (und das ja bis zum Termin hin!) Diese Vorstellung ist soo komisch. Aaah, ich muss noch Windeln besorgen.

23.10.14 09:50
Jea 
Re: Bräute 2013

wien isch halt scho super :)

wie wärs süscht mit kopehage oder so? also ich bin voll fan vo kopehage und muen jetzt unbedingt au bald wieder mal gah...
oder hamburg? oder rom? oder venedig? oder lissabon? oder oder oder... chönt da no paar so ufzelle :)

ui, ich hoffe, ich vergisses nöd bis morn hihi.

23.10.14 09:57
snet 
Re: Bräute 2013

In Kopenhagen war ich auch noch nie, aber ist das nicht ziemlich teuer? Hamburg hat mir nicht so gefallen, resp. den Kiez fand ich ganz schrecklich! In Rom war ich auch schon und in Venedig kann man nicht wirklich shoppen Aber Lissabon wäre sicherlich auch eine gute Alternative!

23.10.14 10:39
Jea 
Re: Bräute 2013

kopehage isch nöd ganz so tür wie zbsp. schwede... klar isch zbsp. dä alkohol türer wie bi eus, das isch allgm. im norde so. aber mer chan au sehr günstig ässe und trinke, wänn mer nöd nur i touristebeize gaht sondern sich au mal traut ine sitestrass inezgah und so :) was halt au no kuhl isch, chasch no en tag uf malmö übere mitm zug so uf dä abig dert go znacht ässe, hätt super härzigi gässli in malmö :)

lissabon isch halt würkli au mega schön und sicher au eher wärmer :)

23.10.14 10:39
elea 

Re: Bräute 2013

hmm gleb bi mer hets scho länger as 3mt duret besi mi dra gwöhnt ha. weis au nöm gnau....

wiso meinsch wenn es zum KS kommt? ha denkt de KS esch fix?
gester hemmer s angelcare per post becho. esch imne super zuestand, juhu

wi wers met Budapest? sel günstig si zom shoppe? oder Prag? det sell de usgang hamer si!

23.10.14 10:41
Jea 
Re: Bräute 2013

also prag isch aus super, chani also bestätige! :)

oder wie wärs mit berlin? oder istanbul? :)

 1 .. 1754 .. 3505 3506 3507 3508 3509 .. 3633 .. 3757
natürlich   richtig   langsam   schaffe   wirklich   irgendwie   Problem   himbeer   eigentlich   Kollegin   gspannt   einfach   vorallem   Hochzit   eigentli   Zuletzt   bearbeitet   schnell   Zeremonie   natürli