| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1754 .. 3506 3507 3508 3509 3510 .. 3634 .. 3757
23.10.14 10:44
snet 
Re: Bräute 2013

@Jea: Das klingt doch ganz gut. Hihi Malmö heisst doch auch ein beliebtes Möbelstück im Ikea oder? Warst du denn auch schon in Lissabon? In Berlin und Istanbul war ich auch schon

@elea: Also, dann versuche ich es weiter mit diesem Deo...

Also es gibt noch etwa eine 10% Chance, dass es sich dreht und dann könnte ich auch eine normale Geburt haben.

Angelcare ist ein Babyphon oder? Wir haben unseres noch gar nicht ausprobiert.

Budapest klingt auch noch gut. Ich war so überrascht wie viel man in Belgrad shoppen kann! Aber ich glaube am ehesten bin ich immer noch für Spanien oder Portugal

Zuletzt bearbeitet am 23.10.14 10:47

23.10.14 10:49
elea 

Re: Bräute 2013

jo dasch es babyphone met bewegigssensor, wo Alarm geht wens bebe nöm schnufet.

jo i wörd mol no bez geduld ha metem Deo. das chunt de scho... vorallem jez wod no schwanger besch spellt de körper e verrückt, luegsch mol wis nachene goht!

Belgrad seit de koleg au Emmer sig super zom shoppe :)

ah de hesch glich no en Chance dass es sich dreiht. ebe mer het mini FA gseit bes zode 34igste Woche cha sechs treihe, ebs denn selli mer no ke gedanke mache....

23.10.14 10:50
Jea 
Re: Bräute 2013

lissabon bini au scho gsi, isch gmüetlich und hätt herzigi restaurants. shoppe chan mer au guet... :)

23.10.14 10:58
snet 
Re: Bräute 2013

elea: Oho, was Hightechgeräte alles so können!

Das Deo-Gate ist wohl der treffende Name für dieses Phänomen Mal abwarten wie sich alles entwickelt.

Belgrad ist das ultimative Shoppingparadies!!!

Ich bin jetzt in der 34. Woche und es hat sich noch nicht gedreht. Deshalb wurde auch der KS-Termin festgelegt. Aber eben, eine kleine Chance besteht noch immer.

@Jea: Ui, nicht von Restaurants reden - ich habe jetzt schon Hunger

23.10.14 11:11
elea 

Re: Bräute 2013

jo i ha das au ned kennt. das esch mer empfohle worde. ond mi maa liebt so elektro spellzüg, drom hemmer das natürli müsse ha :)
wie esch das wegem treihe? ha au scho ghört das d Hebamme s zom teil schaffe d chender "vo Hand " z dreiehe i dem si am buch omedröcke oder so????

jo höt hani au sone hongertag. ha am znüni grad müsse es Sandwich hole, ond jetzt hani scho weder honger!

23.10.14 11:21
snet 
Re: Bräute 2013

Ach, wir bleiben wohl beim stinknormalen Babyphone

Ich hab jetzt einige Sachen versucht bezüglich Drehen mit Akupunktur und Spieluhr auf das Schambein legen, aber es tut sich nichts. Ich glaube eine normale äusserliche Drehung darf eine Hebamme nicht vornehmen lassen, dass machen sie nur im Spital und auch dort nicht in jedem.

Ja, ich habe auch mega Hunger. Am Morgen habe ich 2 Urdinkel-Toast mit Kirschenkonfitüre gegessen. Ich glaube heute Mittag esse ich asiatisch. Aber dazu muss man ganze 5min laufen

Juhuuu, habe gerade gesehen, dass ich 14.40 bei Euromillions gewonnen habe

Zuletzt bearbeitet am 23.10.14 11:24

23.10.14 13:50
elea 

Re: Bräute 2013

haha, i ha eigentli s gfüehl gha mer bruche kes babyphone. för was au? glebe das chend schreit gnue luut dass mers scho ghöre :)
aber wi gsiet mi ma liebt so Technik züg

ah das hani ned gwösst! well ebe es tönt schono recht "gföhrlech" wenn me vo osse do wet gos chend dreiehe. die selet jo ned ufd Idee cho dass si das de bimer wend mache oder so

und hesch dini 14.40 bim Asiat vertönterlet?
i ha wienerli gha mer Aromat Brot... Mmmm

23.10.14 14:02
snet 
Re: Bräute 2013

Du, wir haben es geschenkt bekommen und einem geschenkten Gaul schaut man bekanntlich nicht ins Maul

Ich glaube diese äusserliche Drehung ist auch noch ziemlich schmerzhaft. Also lieber ohne mich...

Nein, die 14.40 habe ich für ein Gemüsefoccacia und einen kleinen Salat ausgegeben, aber das hat nur 8.70 gekostet

24.10.14 07:35
Jea 
Re: Bräute 2013

en wunderschöne guete morge mitenand

mir händ also gester tatsächli dä landi roller kauft, er chunt am mo inere wuche und han mi dänn au no grad zum kurs agmeldet :) und min schatz grad au! :) chunt super!

ich bin froh, wänn namittag / abig isch. han hüt mitere fründin abgmacht für in usgang, freu mi scho! :) und morn gahts dänn no as letschte oktoberfäscht für mich das jahr, ufs bauschänzli :) hihi

wünsch eu en schöne stressfreie gmüetliche tag.

grüessli

24.10.14 08:14
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme!!

hey jea, cool hender de roller kauft! be grad neugirig, gange nachetene grad mol go goole! mer hend au scho devo gredet anstatt e 2t waage e roller zchaufe. aber be doch zfuhl för all die körs

haha, hesch du demfall gern Oktoberfest? ;) be nonie a eim gsi, aber all schwärme Emmer (egal wosi send)... :)

höt glaubi wird en super Tag!
erstens well grad en total nervige arbetskolleg allne tschüss gseit het( er het höt de letscht). fast e bez fiis, aber mer send es paar gsi wo sech gfreut hend woner zor töre use esch :P

und 2tens. hemmer geschter zobe ganz spontan entschede dass mer höt zobe uf Innsbruck fahret :D
i ha am sonntig geburi und i ha ergendwie gar ke luscht gha lüt izlae. doof gseit eschs jo die regel meischtens eifach mega vell arbet, vell gschnäder ond vell gfress du i ha welle de letscht geburi z2te elei met mim maa fiire. drom fahre mer ebe höt zobe ab und chöme de am sonntig zobe zrug. i freu mi mega
ah und 3tens. het mini beschti fröndin höt ehre 12ssw undersuech. und wenn de guet esch, denn het si di kritisch Phase vom erste Trimester gschafft! da wörd mi so fescht freue för se wenn si entli nöm muss bebere!

so gnue vo mer: wie gohts euch?

 1 .. 1754 .. 3506 3507 3508 3509 3510 .. 3634 .. 3757
Zeremonie   irgendwie   natürlich   himbeer   gspannt   schaffe   Hochzit   langsam   richtig   schnell   wirklich   Zuletzt   vorallem   natürli   eigentli   bearbeitet   einfach   Kollegin   Problem   eigentlich