Bräute 2013 |
|
1 .. 1755 .. 3507 3508 3509 3510 3511 .. 3634 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
24.10.14 08:45
Jea
|
Re: Bräute 2013
@ elea, ja also am beschte gahsch uf tell-mobility.ch go luege :) mer händ jetzt dä tell logik 125 kauft für 1995. wägem kurs, muesch ja nur 2x4 stund grundkurs mache für en roller, sich also voll easy! :)
wow, das sind ja super plän, insbruck isch voll gmüetlich, wünsch eu ganz viel spass und gnüsses!! hehe, ja es gitt halt lüt, die mag mer meh und lüt die mag mer weniger (zum glück!)
bin halt chli e fäschtnudle und musikjunky :) bin eigentli für alles z ha wo musig lauft, seg das schlagerparty, oktoberfäscht, apres ski, rockfestival, streetparade, raveparty usw. :) bin also da sehr vielsitig, wil ich ihmmer finde, mit dä richtige lüt ischs überall luschtig! lose halt au viel und gern musig, und das je nach luune :)
@ snet, also mer händ jetzt glich en neue kauft, er isch i 8 täg da, also am mo ire wuche, und am 7.11. fangt min schatz mitm 1. kurs ah und ich dänn am 15.11. dä vorfüehrroller isch ebe nüm ahgsprunge, drum hämer eus jetzt doch füren neue entschiede :)
das mit dä schleife isch sone sach, egal wer frögsch - ob bayer, dütsche, östricher, schwizer oder süscht öpper, jede seit öppis anders. drum lueg ich nüm uf das, min schatz isch däbi und mir ischs ja wurscht wänn mich öpper ahspricht (und ihm ja au :) ) mer lerned eh immer lüt känne, egal wo d schleife isch hihi.
@ valey wohi gahsch dänn go shoppe? müessti au scholang wieder, aber muen jetzt chli spare...
@me isch grad chli viel im moment finanziell, isch guet, hämer dä roller chönne uf kreditkarte näh, aber es zählt sich eifach, händ jetzt ellei die wuche irgendwie fascht 2300.- usgäh plus no kürs wo im november chömed vo gsamthaft 660.- (wobi das sehr günstig isch für beidi!) und dänn chunt no d winter saisonkarte, dänn sötti no neui ski und neui skikleider ha... usw. es zählt sich eifach! dänn hani no en termin bim zahni, wo au nie günstig isch, euses auto hätt no service (wobi mer dert nur d arbet und flüssigkeite zahled, teili sind alli no garantie)... es isch eifach grad chli viel im moment. und nach däm wucheend isch würkli spare ahgseit und au mal wieder chli meh dihei bliebe... dänn sötti mal no putze (ich hasses!) aber ebe, es chunt alles guet! zum glück isch fritig! hihi
|
|
|
|
|
|
24.10.14 09:00
Jea
|
Re: Bräute 2013
ah cool valey, wünsche dir dämfall ganz viel spass bim shoppe!
elea, ja leider isch das so, aber es stimmt, es gaht allne glich! :) ich ghör halt eifach nöd so (noni) zu dä spar-generation.. ich gibs geld gern us, gang gern furt usw. das isch halt i so situatione saudumm! aber bis jetzt ischs immer irgendwie gange :) hihi
|
|
|
|
1 .. 1755 .. 3507 3508 3509 3510 3511 .. 3634 .. 3757
|