| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1755 .. 3507 3508 3509 3510 3511 .. 3634 .. 3757
24.10.14 08:15
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Jea: Glückwunsch zu deinem Rollerli! Wie viel Preisnachlass hast du denn jetzt bekommen? Super, dass ihr den Kurs noch durchziehen könnt - die eine oder andere heisse Schokolade in der Pause werdet ihr wohl brauchen

Oktoberfest klingt immer supi. Wünsche dir viel Spass dabei! Anscheinend muss man sich ja darauf achten, wie man seine Schleife umbindet

@elea: Das sind ja gute News, dass der Vollidiot vom Büro einen Abflug macht. Das fand ich beim vorhergehenden Arbeitgeber auch immer toll. Nächste Woche gehe ich noch an einen Alumnievent vom früheren AG.

Und das mit Innsbruck ist wirklich auch eine tolle Idee! Halt uns auf dem Laufenden, wie es war.

Dann wünsche ich deiner Kollegin alles Gute für den Untersuch heute.

@me: War das gestern schön: Ich bin um 13:45 Uhr nach hause gegangen und habe mich dann schlafen gelegt. Volle 3h Mein Wochenende sieht gemütlich aus, ein wenig mit Kolleginnen abgemacht, aber nix grossartiges.

Und jetzt hocke ich mal wieder an einer Steuererklärung Ahja und dann höre ich noch Radio. Kennt ihr noch dieses Lied Follow Me? (Um die 2000er Wende), ganz vergessen wie der Sänger hiess: Uncle Cracker. Solche Künstlernamen fand man halt schon nur während der späten 90er / Anfang 2000er.

Zuletzt bearbeitet am 24.10.14 08:20

24.10.14 08:26
elea 

Re: Bräute 2013

merci snet, jo i brechte denn wis gsi esch!

haha jo i weiss genau weles lied dass meinsch! dasch voll de hit gsi!

ui 3h schlofe tönt ganz toll :) aber wenni so langi schöfli mache beni nachetene meischtens müeder as vorher! :)
wie gohts der soscht so metem rögge und so?

24.10.14 08:35
valey 

Re: Bräute 2013

Morge Mädels :)

Endlich fritig juppiduu :)

elea schööön gönder weg zeme für din geburi :))) gnüsseds!!

ha grad gester au mim maa gseit mer müend au weder mal es Weekend allei weg.... tuet scho guet..


Jea vel spass am Oktoberfest :))
das isch zwar eigendli gar ned mis ding... aber kenn au vel wo devo schwärmed :))


snet wie laufts weg de wohnig? ab wann chönder ine eigendlii?? freumi mega für eu dass ehr sie hend!!


me: gester isch weder en tag gsi wos mer uu schlächt gsi isch... und hüt hani so en doofe druck im kopf.. hoffe goht gli weg.... freumi ufs Weekend!! morn wird wedermal en Shopping tag!!! cha mi gar nümm erinnere weni s z letscht mal be go shoppe

händ en guete fritig ladys

24.10.14 08:36
snet 
Re: Bräute 2013

Und wie das der Hit war. Nur das dahinter noch so ein bescheuerter Künstlername war, habe ich nicht gewusst. Jetzt kommen mir gerade keine anderen dämlichen Künstlernamen in den Sinn, dafür aber dämliche Liedertitel:

Mr. Bombastic
Cotton Eye Joe
Quietsche-Entchen

Ja, das Nickerchen war herrlich! Nein, ich war danach nicht müde, bin aber am Nachmittag auf der Couch schon fast beim Sitzen eingeschlafen.

Hmm, irgendwie wird es immer anstrengender. Wir sind gestern in ein Restaurant essen gegangen und ich habe geschnauft wie eine Dampflok. Aber es ist ja absehbar

Ich finde übrigens die Idee mit den Birken so toll, dass ich mir überlege so ein Wandtattoo für das Zimmer zuzulegen. Glaubst du es braucht eine farbige Wand dahinter oder nicht (ich hasse Streichen), aber Kolleginnen haben schon gesagt, dass sie das für mich übernehmen.

24.10.14 08:41
elea 

Re: Bräute 2013

hey valey!
gnüsses so lang no normali chleider chasch shoppe! musch aso morn gas ge
i welere Woche besch jetzt eigentli? sorry i froge jedes mol, aber i bemer ebe de glich amigs nöm secher

hihi, cool hend di birke inspiriert
hmm chunt bez druf a was för en farb s wandtatti sell ha. wens wand tatto farbig esch oder schwarz fendi ned nötig dass d wand au farbig esch. wenn jetzt s wandtatto aber sehr hell esch (zb imene fiine grau ton) de denki chonts scho besser vor enre farbige wand zor geltig! wööse der denn scho weles zemmer ehr die neue wohnig wend as chender zemmer ne?

24.10.14 08:45
Jea 
Re: Bräute 2013

@ elea, ja also am beschte gahsch uf tell-mobility.ch go luege :) mer händ jetzt dä tell logik 125 kauft für 1995. wägem kurs, muesch ja nur 2x4 stund grundkurs mache für en roller, sich also voll easy! :)

wow, das sind ja super plän, insbruck isch voll gmüetlich, wünsch eu ganz viel spass und gnüsses!! hehe, ja es gitt halt lüt, die mag mer meh und lüt die mag mer weniger (zum glück!)

bin halt chli e fäschtnudle und musikjunky :) bin eigentli für alles z ha wo musig lauft, seg das schlagerparty, oktoberfäscht, apres ski, rockfestival, streetparade, raveparty usw. :) bin also da sehr vielsitig, wil ich ihmmer finde, mit dä richtige lüt ischs überall luschtig! lose halt au viel und gern musig, und das je nach luune :)

@ snet, also mer händ jetzt glich en neue kauft, er isch i 8 täg da, also am mo ire wuche, und am 7.11. fangt min schatz mitm 1. kurs ah und ich dänn am 15.11.
dä vorfüehrroller isch ebe nüm ahgsprunge, drum hämer eus jetzt doch füren neue entschiede :)

das mit dä schleife isch sone sach, egal wer frögsch - ob bayer, dütsche, östricher, schwizer oder süscht öpper, jede seit öppis anders. drum lueg ich nüm uf das, min schatz isch däbi und mir ischs ja wurscht wänn mich öpper ahspricht (und ihm ja au :) ) mer lerned eh immer lüt känne, egal wo d schleife isch hihi.

@ valey wohi gahsch dänn go shoppe? müessti au scholang wieder, aber muen jetzt chli spare...

@me isch grad chli viel im moment finanziell, isch guet, hämer dä roller chönne uf kreditkarte näh, aber es zählt sich eifach, händ jetzt ellei die wuche irgendwie fascht 2300.- usgäh plus no kürs wo im november chömed vo gsamthaft 660.- (wobi das sehr günstig isch für beidi!) und dänn chunt no d winter saisonkarte, dänn sötti no neui ski und neui skikleider ha... usw. es zählt sich eifach! dänn hani no en termin bim zahni, wo au nie günstig isch, euses auto hätt no service (wobi mer dert nur d arbet und flüssigkeite zahled, teili sind alli no garantie)... es isch eifach grad chli viel im moment. und nach däm wucheend isch würkli spare ahgseit und au mal wieder chli meh dihei bliebe... dänn sötti mal no putze (ich hasses!) aber ebe, es chunt alles guet! zum glück isch fritig! hihi

24.10.14 08:49
snet 
Re: Bräute 2013

@Valey: Ui, ich würde auch so gerne shoppen gehen! Das letzte Mal habe ich mir 3 Umstandshosen gekauft und sonst überhaupt nix. Habe ja jetzt immer noch keine Umstandsshirts an oder Shirts in einer grösseren Grösse.

Dafür habe ich mir vorgestern einen Still-BH gekauft. Ui, wie sexy.

Wünsche dir gute Besserung!

Also der Mietvertrag läuft offiziell ab 1. Feb, aber so wie ich das verstanden habe, wollen die Vormieter um Mitte Monat raus. Wir müssen das dann mal gemeinsam besprechen.

@elea: Ich hätte jetzt an einen warmen Braunton als Farbe für die Birken gedacht oder sonst eher dunkelgrau. Der Rest der Deko ist ja mintgrün, weiss und Gold.

Wir wissen noch nicht welches Zimmer wir nehmen. Am liebsten das, welches am weitesten vom Schlafzimmer entfernt ist. Aber das ist auch das Kleinste mit 12qm, das mittlere ist 13.5qm.

24.10.14 08:51
valey 

Re: Bräute 2013

elea ben jetzt endi 11i Woche :))

jaa d hose gönd zb schono aber mues oft de knopf ufmache wels scho bezeli äng isch vorne hihi
mues unbedingt bequemi leggins oder Trainer hose ha :)) und pullisss brrrrr


Jea gahne uf ZH go shoppe :))


snet cool weg de birke
be letscht mal au go Google wel mich d elea au gwunderig gmacht gha hed weg de birke :)
han viel gseh im Internet wo med de wandtattos au so gmacht hend isch echt cooli Idee
wär mer glaubs nie i senn cho xD

24.10.14 08:55
elea 

Re: Bräute 2013

jea, ja mengisch chont finanziell vell zeme! mer mönd jez de e Service am Auto mache, ond klimaalag esch kabott und d bremsbeläg send noche. aso das geht au e saftigi rechnig aber ebe wa wet me jommere, goht jo allne glich... :/

haha snet, ss-hose hani scho set de 12te Woche oder so ah. und wenni gwösst het wie bequem die send hetti die scho set 10johr ah oberteili hani jetzt scho einzelni umstandsmode müsse chaufe. eifach nor welli s gfüehl ha i verzieh soshct all mini normale chleider und das wetti echt ned. ha zom teil eifahc au mega gönstigi Oberteil em Tajili weijl (oder wie de heisst) kauft wos mer egal esch wenns die dore buch verzieht! :)

aso wend d bäum imene brunton machsch denn fendi passt das guet zonere wiise wand. oder was heshc de denkt för en farb hindedra? einzig zb wend d wand mintgrüen wörsch striche wers secher no cool! d frog esch de meh obs de ned z vell mintgrüen esch!!!!

haha i has chenderzemmer au am witiste weg vom schlofzemmer wele ha loschtigerwiis. aber mi maa het das e dommi Idee gfonde und jetzt eschs halt szemmer grad nebe eusem... :/

valey mer het ebe de hsoechnopf au mega schnell avo tröcke. em hm geht's coli und gönstigi hsoe em fall! soo bequem!!
ui cool, de hesch jez de s erste Trimester gschafft! wenn hesch de nöchst Termin? demmfall jetzt den scho bald oder??

Zuletzt bearbeitet am 24.10.14 08:58

24.10.14 09:00
Jea 
Re: Bräute 2013

ah cool valey, wünsche dir dämfall ganz viel spass bim shoppe!

elea, ja leider isch das so, aber es stimmt, es gaht allne glich! :) ich ghör halt eifach nöd so (noni) zu dä spar-generation.. ich gibs geld gern us, gang gern furt usw.
das isch halt i so situatione saudumm! aber bis jetzt ischs immer irgendwie gange :)
hihi

 1 .. 1755 .. 3507 3508 3509 3510 3511 .. 3634 .. 3757
Zuletzt   gspannt   Hochzit   natürlich   irgendwie   Problem   schaffe   eigentli   himbeer   schnell   eigentlich   richtig   vorallem   wirklich   Zeremonie   langsam   natürli   einfach   bearbeitet   Kollegin