| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 176 .. 349 350 351 352 353 .. 2055 .. 3757
05.07.12 09:15
Lula 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Mädels

@Butterfly: Da findisch Gwundernaselischte... http://www.heiraten.ch/forum/board/personenkreise/braut-braeutigamtalk/gwundernasenliste-braeute-2013-12_216_10.html#93

05.07.12 09:47
nini 

Re: Bräute 2013

Ich han eich da wellä am Ball bliibä, aber ich chumä chum nache mit läsä!
A alli neue es herzlichs Willkomme

@Lula, han für di gstummä! ;-)

@Sterndli, wow tolli Iladige!! Da bisch aber au uu flissig gsi!! Gfalled mer uu guet!

@Iladige, ich möcht sie au sälber bastle. Möchtet aber dänn au ä Homepage mache wo mä di meischte Infos finde chan. Verschicke wärded mers scho afang nächscht Jahr. Mir wärded kei STD Charte mache und bis afang Mai müend sich d Gäscht agmolde ha (zumindest diä wo wänd übernachte) will „üsi“ Loation hät nachher bis Endi Juli Summerpause und wär froh, wänns scho vorher wüssed wiä vill das über Nacht blibed.

@Gastgschänk, zersch händ mir kei wellä mache, etz verbinded mirs aber grad mit dä Namenstäfeli uf dä Tisch. Muen na überlegä wiä ichs gnau will mache. Aber es wird us Sunnebluemesame (üsi Blueme und Farb) bestah und em folgende Spruch:
Vielen herzlichen Dank lieber Gast,
dass du mit uns gefeiert hast.
Bitte verstreu' in unserem Namen
diese kleinen Blumensamen.
Wenn sie dann tragen Blüten - unzähliger Stück,
denk' an unseren Hochzeitstag zurück

05.07.12 10:08
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@nini: soo e süessi idee für gastgschenk

Tüend ihr d gäst denn amelde für d übernachtig? mir chönds so mache das sie selber im hotel alüted und säged weles zimmer das wönd. die händ scho e kontigent igrichtet für de abig.
werd denn eifach nofrog wer übernachtet will i no es bettmümpfeli ufs kopfchüssi lege mag

05.07.12 10:13
nini 

Re: Bräute 2013

@Daninici, isch halt nüt grosses, aber doch öpis wos sich später namal chönd dra errinnere! Vilicht verbind ichs mit eme chline Tontöpfli wo ich schön tuen bemale oder so...mal güxle!
Üsi Gäscht chönted sich au direkt bim Hotel mäldä, aber ich dänkä mir macheds so, das sie bi dä Amädlig as Hochzig sölled sägä obs wänd det schlafä und mir dänn grad ä Sammelreservation mached.
Jö das mit em Bettmümpfeli isch au härzig...chönt ich mir au na überlegä!

05.07.12 10:17
Lula 

Re: Bräute 2013

@Nini: Merci viu mau!
Mega süessi Idee für öichi Gastgschenk...

05.07.12 10:55
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@nini: mue doch nix grosses si. d idee find i echt super. do werded eui lüt sicher freud ha

i ha mir ebe denkt so e schös schäteli mit paar macarons drin, eifach was chlises zum nasche

05.07.12 11:24
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@ Daninci

Genau ich han au ööpis süesse welle wil ich e absoluti Naschkatz bin... han der per PN no dsiite gschikkt vo de Lolis... die find ich ebe au hammer... bi de Macrons müsstisch der eifach überlege wegem Transport (münd ja frishc iipakkt werde) und wenn mers nöd am gliche tag ist sinds ja am neggschte Tag nümm sooo guet..!

05.07.12 12:00
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ja merci für pn Valeria. Sind uh süess
Isch zwar "schoggi" aber doch ganz was speziells.

Ja da mit em transport wär kai problem. het i scho öper wos wür hole.
mir händ letscht wuche paar im laduree in züri kauft. die sind nach 2 täg no fein gsi

05.07.12 12:45
nini 

Re: Bräute 2013

@Daninici, ja das stimmt! mmhhh Macarons, das tönt also au sehr guet!! Chumi grad hunger über!!

05.07.12 14:18
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ bettmümpfeli, das hei mir o dänkt zum mache.. vor allem wetti allne e brief ufs zimmer lege.
was genau für bettmümpfeli i wett mache, weissi no nid. a macarons hani o scho dänkt..
plane e "zuckerkurs" in zh mitere kollegin, villecht chani ja de säuber öppis mache
so und itz fertig vo süessem gredt.. überchume hunger!

 1 .. 176 .. 349 350 351 352 353 .. 2055 .. 3757
eigentlich   irgendwie   Hochzit   himbeer   gspannt   natürli   Zeremonie   einfach   Problem   wirklich   langsam   schaffe   vorallem   natürlich   schnell   Kollegin   richtig   eigentli   bearbeitet   Zuletzt