Bräute 2013 |
|
1 .. 1756 .. 3509 3510 3511 3512 3513 .. 3635 .. 3757
|
|
|
|
|
24.10.14 14:05
Jea
|
Re: Bräute 2013
ou mann, hätt eini vo eu mini motivation gseh? die isch irgendwie sitem mittag verschwunde! ich will äntlich weeeeeeekend!! looos jetzt, flott aber sofort!
uiui, wie das alles is gäld gaht, ich glaub ich überlegg mir das dänn nomal mit chind *grins*
nenei, scherz, es isch interessant, wils eifach au um viel sache gaht, wo ich mir überhaupt kei gedanke mach, wils mich ja au noni betrifft :)
ja, also mängisch nimm ich mir scho vor, dass ich au chli meh spare, da isch min schatz besser :) ich will immer zügs unternäh und s meischte chostet halt eifach gäld :) aber mal luege, es chunt scho guet, bin ja en positive mänsch, bis jetzt ischs no immer irgetswie gange :D. mer händ eus ebe das jahr erscht grad au es neus auto kauft... und au das isch so chli unplanet gsi... tja.
|
|
|
|
24.10.14 14:19
Jea
|
Re: Bräute 2013
hehe, ich lieb din letschte satz, elea! :) genau das dänk ich nämli au... also bezw. jein... s chind isch im grundgnoh scho tür, bezw. wänns dänn sowit isch, möchti scho bitz was uf dä siite ha, so dass mer nöd jede 5er muen umdreie... aber ich finde au, dass mer gwüssi sache - wo mer vorallem nöd lang brucht - au chan occassion kaufe. mier händs glück, dass mier wohl die letschte i eusere familie sind, wo chind id wält wännd stelle und somit au viel chönd übernäh und gschänk bechömed. mini schwö hätt scho gfröget, ob sie dä chinderwage söll phalte, natürli isch das e chline wink mitm zaunpfahl gsi, wo ich gmeint han, das wär super, isch ihri antwort gsi: "aber nöd ewig!" ich han dänn nur gmeint, ich wird au nüm jünger, aber ide nächste 2 jahr wirds sicher nöd grad passiere... bezw. mer weiss ja nie, aber planet ischs nöd. mir wänd zerscht hürate, und chinderplanig und so chunt dänn nacher :)
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1756 .. 3509 3510 3511 3512 3513 .. 3635 .. 3757
|