| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1756 .. 3509 3510 3511 3512 3513 .. 3635 .. 3757
24.10.14 11:05
snet 
Re: Bräute 2013

Wir haben sogar in der Stadt 2 H&M und im Emmen Center nochmals einen grossen. Und alle 3 haben keine solchen Abteilungen. Weil ich diese Sachen so teuer finde, habe ich ja nur 3 Paar Hosen gekauft und sonst nichts mehr. Ah und noch ein Umstandskleid von zalando; das war von 125 auf 55 runtergesetzt.

Bei mir geht auch keine Jacke mehr zu. Ich habe mir jetzt so einen riesigen, warmen Schal gekauft und der bedeckt fast meine ganze Vorderseite. Damit geht es. Sonst habe ich noch eine Art gehäkelter Poncho (von früher) mit Rollkragen, den man über einen Pulli anzieht. Ich habe also nichts Neues gekauft, aber muss natürlich 2 Monate weniger durch den Winter als du. Es gibt sonst auch so Jackenverlängerungen, vielleicht wäre das noch eine Möglichkeit? Da muss man aber aufpassen wegen der Kompabilität mit dem Reissverschluss.

Bei den braunen Stämmen würde ich die Wand wahrscheinlich auch streichen. Sollte aber das Bett an einer grossen Wand stehen, werde ich vermutlich nur eine Fläche von etwa 2m streichen und nicht die ganze Wand machen.

Da würde ich mich doch für die Eule entscheiden bei den Spieluhren. Ich habe eine Schildkröte, aber die ist ja schon nostalgisch

24.10.14 13:30
elea 

ha gmerkt di eint jagge het no chnöpf und die chani zuemache wenni d jagge öbere buch spanne :) Problem esch aso ufgschobe :P

ohh am mettag hani no so tolli News becho. mini beshct fröndin het jo höt ebe no de 12woche US gha. und si esch so nervös gsi und het sech so sorge gmahct. und jetzt esch aaaaaalllles guet metem Baby und si cha sech entli entspanne! OND si bechont au en Bueb! ha so müsse lache! erstens dass mes scho gseh het! das eshc jo wahnsenn und 2tens eschs so lässig well mer jetzt beidi e bube bechöme ond mer jetzt natürli nomeno devo rede dass die 2 denn au BFFs mönd werde ah sesch doch so schön....

24.10.14 14:03
snet 

Hihi, ich kann theoretisch die eine Jacke auch noch schliessen, aber bekomme keine Luft dabei

Toll, dass bei deiner Freundin auch alles in Ordnung ist. Ich muss aber leider sagen, dass man in so einem frühen Stadium eigentlich noch kein Outing geben kann. Man sagt vor der 16./17. Woche kann man das nicht sagen. Oft sehen in diesem Stadium aufgrund der Schwellung auch die Geschlechtsteile von Mädchen wie solche von Jungs aus. Was aber natürlich nicht heisst, dass es keinen Jungen gibt

Meine Kollegin hat am Sonntag ebenfalls einen Jungen bekommen. Die beiden werden also nur 1.5 Monate auseinander sein Und eine andere Freundin erwartet ein Mädchen Anfang Februar.

24.10.14 14:05
Jea 

ou mann, hätt eini vo eu mini motivation gseh? die isch irgendwie sitem mittag verschwunde! ich will äntlich weeeeeeekend!! looos jetzt, flott aber sofort!

uiui, wie das alles is gäld gaht, ich glaub ich überlegg mir das dänn nomal mit chind *grins*

nenei, scherz, es isch interessant, wils eifach au um viel sache gaht, wo ich mir überhaupt kei gedanke mach, wils mich ja au noni betrifft :)

ja, also mängisch nimm ich mir scho vor, dass ich au chli meh spare, da isch min schatz besser :) ich will immer zügs unternäh und s meischte chostet halt eifach gäld :) aber mal luege, es chunt scho guet, bin ja en positive mänsch, bis jetzt ischs no immer irgetswie gange :D. mer händ eus ebe das jahr erscht grad au es neus auto kauft... und au das isch so chli unplanet gsi... tja.

24.10.14 14:13
elea 

ja aso i be au ganz baff gsi! vorallem dass das d FA grad so gseit het. bi eus het mes die 19te ssw super guet erkennt und sogar dete esch si no vorsechtig gsi und het gmeint, me weiss es erst wens usechunt. scho speziell dass es d fa so früeh bekannt geht!!!!aber anschinend geht's serig wo ehner vorsechtig send met prognose und anderi sege eifach was si gsend.

wow 1.5mt esch natürli mega noch, das esch so cool! vorallem hender jo de no mueterschaftsurlaub zeme :)

jea, chrankekasse zahlt sowiso all undersuech und soscht wegem züg aschaffe. du chasch der natürli allle schischigaga chaufe wos geht und nome s neuschte und nome marke züg und de chasch Geld useloh wie verruckt. oder du chasch vell Occasion ha oder vo andere öberneh und bez ufs Geld luege. denn esch das au ned sooo kras... mer hend bes jetzt nonid so vell Geld förs chend usgeh! einzig d Möbel hemmer neu, aber au vode Ikea wo alles priiswert esch...wend natürli e chenderwage för 2000.- nemmsch ond de no chleider för 500.- de sumiert sech da abartig... esch aso ned s Baby wo tür esch, sodner d eltere wos Baby tür machet ;)

24.10.14 14:19
Jea 

hehe, ich lieb din letschte satz, elea! :) genau das dänk ich nämli au... also bezw. jein... s chind isch im grundgnoh scho tür, bezw. wänns dänn sowit isch, möchti scho bitz was uf dä siite ha, so dass mer nöd jede 5er muen umdreie... aber ich finde au, dass mer gwüssi sache - wo mer vorallem nöd lang brucht - au chan occassion kaufe. mier händs glück, dass mier wohl die letschte i eusere familie sind, wo chind id wält wännd stelle und somit au viel chönd übernäh und gschänk bechömed. mini schwö hätt scho gfröget, ob sie dä chinderwage söll phalte, natürli isch das e chline wink mitm zaunpfahl gsi, wo ich gmeint han, das wär super, isch ihri antwort gsi: "aber nöd ewig!" ich han dänn nur gmeint, ich wird au nüm jünger, aber ide nächste 2 jahr wirds sicher nöd grad passiere... bezw. mer weiss ja nie, aber planet ischs nöd. mir wänd zerscht hürate, und chinderplanig und so chunt dänn nacher :)

24.10.14 14:26
elea 

am afang eschs Baby im Prinzip au nonid tür. solangd stellsch eschs esse gratis und du bruchsch de nome d versicherig und d windle. je älter s chind wird, je türer werds.... was me halt de merkt esch de lonusfall vom weniger schaffe....
ja dasch jo super wennd jez scho weisch dass si züg ofd site dued. das esch Gold wert. i denke Emmer, wiso alles neu chaufe wenns Baby sowiso druf saberet und dri chötzelt wenn mer de chenderwage ned au bechieme de hette mer au alles die chenderbörse kauft. det hets so guets züg, de gsehni eifahc ned i wiso setti s dopplete för öpis neus zahle wennis sowiso nome es paar mönet bruche. aber schluss entli muess das jo jede för ech selber entscheide. aber i fende denn döf me au ned jömmerle dass es tür esch..... ;)

27.10.14 07:44
elea 

guete morge zeme!!!

wie gohts euch allne so? hender es schöns wochenend gha?
mer send vo FR zobe bes gester zobe in Innsbruck gsi! sesch wunderschön gsi und i ha die mini-ferie so gnosse!!!!! :)

27.10.14 08:10
dandi78 

guete morge zäme

elea, schön dass der s'weekend heit chönne gniesse. esch au e super spontani idee gse wo der gha heit. so usflüg oder churzferie si immer die beschte! :-)

eg ha es entspannts weekend hinter mir. am fritig hani e kollegin zum fondue esse iglade und nachhär si mer no ine bar öppis go trinke. am samschtig beni fasch der ganz tag deheime gse und ha chli ufgrumet, gwäsche und tv gluegt. und geschter beni bi mine eltere go zmittag ässe. mmmm, esch mega fein gse! :-)
ah, und eg ha afo armstulpe stricke. ha dänkt die chani guet bruche, jetz wos wieder chälter wird. hi hi.

morn chunt bereits mi ma wieder hei. juhuuuu! ha frei gno und go ihn am flughafe go abhole. freue mi schön!

27.10.14 08:17
elea 

jo das stemmt dandi, so spontani usflüg sind di beschte :) ha denkt, dass mömmer vell öfters mache :)

ou dis wochenend tönt aber au toll! vorallem de teil metem fondou und zode eltere go esse :D dehai schmöckts Emmer am beschte ;)
ha grad denkti di maa wird jetzt den scho weder gli hai cho! mega herzig dass ne extra gosch go abhole! de wird mega freud ha! :) esch jez u schnell verbi gange die 10täg oder donkt me das nor wells me natürli ned betroffe het? :)

1 .. 1756 .. 3509 3510 3511 3512 3513 .. 3635 .. 3757
gspannt   irgendwie   einfach   eigentli   natürli   eigentlich   wirklich   bearbeitet   Problem   schaffe   Kollegin   Zeremonie   vorallem   himbeer   schnell   richtig   Hochzit   natürlich   langsam   Zuletzt