| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1756 .. 3510 3511 3512 3513 3514 .. 3636 .. 3757
27.10.14 08:28
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Elea: Super, dass ihr Innsbruck geniessen konntet. Habt ihr fleissig geshoppt? Ich habe ja glatt deinen Geburtstag vergessen! Nachträglich noch alles Gute!

@dandi: mhmm Fondue ist auch immer fein. Schön, dass dein Mann morgen schon wieder nach hause kommt. Bin gespannt, was er dir mitgenommen hat. Er wird dich sicher auch schon sehr fest vermissen!

@me: Irgendwie wurde es doch noch ein strenges Wochenende: Am Sa zum Mittagessen abgemacht, dann um 14:00 Uhr war Kaffee & Kuchen Zeit mit einer Freundin, um 19:00 Uhr haben wir uns wieder in einer Bar getroffen und sind danach Abendessen gegangen. Am Sonntag Morgen habe ich mit dem Elefäntchen (Deko) angefangen und um 10:00 Uhr sind auch schon meine Mutter und ihr Freund gekommen um am Kinderzimmer weiterzuarbeiten. Danach gab es bei uns ein Fondue (Frisches aus dem Chäslädeli) und ich habe danach noch die Zeit genutzt, das Sitzbänkchen fertig zu machen und ein paar alte Stühle in den Schraubstock zu nehmen, weil die einen Spalt im Holz hatten Danach schon wieder mit einer Freundin abgemacht und am Abend haben wir dann die Babykleider einsortiert. Wir haben alleine in der Grösse 50/56 ca. 40 Bodies (alle geschenkt bekommen).

27.10.14 08:30
valey 

Morge Mädels!! hoffe goht euch allne guet!

elea cool dass ehrs gnosse hend! tuet halt scho guet chli weg!!

gratuliere dir natürlich no ganz fest nochträglich!!

hender guets wetter gha?

dandi dis Weekend tönt au guet :) fondu mm :) hehe
wow din schatz chunt ja scho weder
mega schnell ome! weiss no wo gseit hesch er isch abgfloge!!

i be chli go shoppe am samstig... ha chli winterliibli chönne poste...
und scho isch weder menntig..

guete tag eu allne

27.10.14 08:44
Jea 

@elea, wow das tönt doch super... :) und ja stimmt, so usflüg sind immer die beschte. :)
und nachträglich no alles gueti zum geburi! :)

@ dandi, wo isch das scho wieder verbi? kuhl. :) nimmt mi au wunder, was er dir heibringt :)

wow, snet, häsch aber au chli öppis vorwärtsgmacht! übrigens, sorry, dass i am fritig vergässe gha han wägem deo, es isch also würkli sprühdeo pure & natural, dä isch ohni alu und ohni konservierigsstoff... muesch halt mal usprobiere.

@me, also mis wucheend isch au hammer gsi. bin am fritig mitere fründin furt. zerscht go znachtässe und das isch soooo luschtig gsi, mir mega d fleischässer und händ 14 pouletflügeli und e portion fries für eus zwei bstellt gha, und händ näbed eus es päärli gha, wo sich 6 pouletflügeli, e portion fries und en min-mini-mini schäleli cole slaw teilt händ. eus hätts fascht verputzt und sie händ zimli komisch glueget, wo eusi portion cho isch. vorallem hani dänkt, dass dä mah doch sicher ab däm bitzli nöd gnueg hätt... ! d fründin vo mir hätt dänn no en cheesecake ineghaue :) hihi. nacher simer in usgang z züri und es isch hammer gsi! bin am morge am 6i uf dä zug und am halbi 7i dihei gsi. hani also scho lang nüm gschafft. bin dänn am sa um die 11i wieder wach gsi und dänn mal vom bett ufs sofa :) spöter bini dänn mitm schatz go poschte und han welle mis dirndl abhole, aber das isch noni parat gsi :( hani halt am abig ohni dirndl müesse as oktoberfäscht. isch aber nöd so tragisch gsi. isch au en meega luschtige abig gsi und dänn simer am 12i oder so wieder dihei gsi. (natürli hätt no dä mc donalds däzwüsche müesse sii) und gester, ja gester hämer GAR nünt gmacht. sind ufem sofa gläge und isch voll friedlich gsi, ich han dänn no gwäsche und chli hushalt gmacht und am abig dänn chochet, aber süscht hämer eus nöd würkli bewegt hihi, hätt au guet tah, obwohl ich glaub immer nochli es schlafdefizit han :)
alles in allem es supermässigs weekend gsi, mit vielne luschtige fründe und paar neue bekanntschafte... hihi :)

s einzig, wo chli doof isch, han sit gester morge so komischs schluckweh... kei ahing warum, aber wird glaub chrank... s fangt meischtens so ah. bin jetzt artig am teeli trinke. mal luege... gang dänn glaub hüt am 4i hei...

wünsch eu en stressfreie und gmüetliche tag.

27.10.14 08:56
dandi78 

elea, e gratuliere dir natürlich au no nachträglich zum geburi. hani ganz vergässe . was hesch de schöns kauft?

snet, du hesch würklech mega programm gha. aber tönt aues schön. nimmt s'chinderzimmer jetz langsam forme a?

jea, dis weekend tönt würklech super. hesch sicher vöu spass gha. hi hi, cha mer guet vorstöue dass no chli es schlofdefizit hesch

jo, aso die 10 täg si würklech sehr schnäu verbi gange. mi dunkts, er esch erscht no gange. wirde hüt zobe der letscht obe elei no mou richtig gniesse und freue mi de uf morn.

27.10.14 09:06
snet 

@Jea: Danke für den Tipp mit dem Deo, ich habe aber langsam das Gefühl, dass irgendetwas anderes den Ausschlag auslöst. Der Ausschlag ist nochmals viel heftiger geworden und ist jetzt auch an so komischen Stellen wie dem Schienbeim. Ich hab jetzt eine leichte Kortisoncreme aus der Apotheke bekommen, hoffentlich geht es damit weg.

Mhmm, Chicken Wings sind immer super fein! Mein Mann isst mir dafür immer die Chicken Wings weg. In Luzern hatte ich mal einen Lieblingsladen was Chicken Wings betraf, aber der ist mega unfreundlich zu den Kunden geworden...

Solange in den Ausgang will ich auch mal wieder gehen, aber das hole ich dann nächstes Jahr nach.

Das ist aber schon ein wenig schade mit dem Dirndl. Irgendwie hast du ja dann gar keine Chance mehr es anzuziehen dieses Jahr...

Bei Schluckweh würde ich auch gleich Gegenmassnahmen ergreifen und fleissig den Rachen mit irgendwas einsprühen!

@dandi: Das Kinderzimmer ist fertig (also die provisorische Einrichtung davon). Eigentlich muss ich nur noch den Holzelefanten fertig machen und die bestellten Windeln dann einräumen (natürlich online bestellt ). Mein Mami kauft noch ein Lammfell für den Kinderwagen.

@me: Wir haben übrigens am Sa die unterzeichneten Mietverträge abgeschickt und heute treffe ich mich noch mit dem Mieterverband bezüglich des weiteren Vorgehens. Bin gespannt! Am Wochenende habe ich noch den Quadratmeter bei der jetzigen und neuen Wohnung verglichen. Äähm, der ist genau gleich geblieben

27.10.14 10:24
elea 

merci snet :) macht nüt wegem geburi :)
ja i ha de Primarkt leer kauft! :) ond ha zom erste mol babychleider kauft und grad total Vollgas ge! aber 40bodies hani aso ned

merci valey :) ja s wetter esch de traum gsi! de hemmer esch strahlend blau gsi ond d berge rechs ume hend wiis glüchet! be scho chli en winterstemmig cho! es het so guet do :)

au der merci jea wow du hesch jo en mega fest-Marathon hinderder! :) gleb do wördi mi au bez agschlage füehle! meinsch das esch echt chli vom zwenige schlof oder so?

dandi, merci förd glöckwönsch! ja me donkts ebe au du hesch erst grad gschrebe dass er weg goht und scho chonter weder zrug :)
hihi, de chasch höt nomol alles em TV luege wod Männer ned so gern hen. emo i miechs eso ond morn chasches de scho weder met ehm gnüsse! esch doch toll chame sech de weder so of enand freue

27.10.14 10:30
snet 

@Elea: Haha und ich schicke dir an deinem Geburtstag Fotos vom Sitzbänkchen & Co Ich habe immer noch keine Babykleider gekauft. Was hast du denn schönes gekauft? Wusste gar nicht, dass es Primark auch ausserhalb der UK gibt! Das einzige was uns an Kleidern fehlt, sind so Pullover mit Zippern in Grösse 56 oder so. Ich stelle mir das für den Winter einfach vor: Body, Höschen und Pullover drüber. Bei Stramplern muss man ja sonst wieder alles aufmachen um die Windel zu wechseln.

Mein Mann geht heute Abend auch noch eins trinken, aber die neuen Folgen von Grey's Anatomy auf SRF2 sind ja schon fertig

Am Mi Abend habe ich dafür noch einen Anlass; einen Alumnievent - schade kann ich da nicht trinken

Und das Beste ist: Momentan freue ich mich uneingeschränkt auf die neue Wohnung und mache mir gar keine Sorgen

Dafür muss ich ein wenig bremsen und langsamer machen, gestern konnte ich nach der Einräumaktion nicht mehr aufstehen, weil alles so weh getan hat.

Zuletzt bearbeitet am 27.10.14 10:32

27.10.14 10:46
elea 

doch primark geht's au en D, F und neu au en ésterrich. has per zuefall det gseh. ha jo scho mega vell chleidli becho, ond ha eifach det wos no beu a öpisem fehlt ufgstockt. gr 56 hani zb ke langarm bodies gha ond so. ond vell hani jetzt eifach för fun kauft! total unnötig aber super cool: e sones Pjiama (ganzkörper) wo usgseht wie en Hai. mer hend das so wetzig gfonde onds kauft. ebe total unnötig aber egal :P ond de hani eifach no Sache kauft womi guet dunke före wenter. decki söckli und e schlofsack und so. i scheck der zobe soscht mol es beld vode Sache! :D
haha chasch mer denkt au a mim geburi fotis vo sitzbänkli shcicke, das macht mer gar nix :D
schön besch momentan grad so sorglos! gnüsses aber ebe heshc au ke grond :)

i ha grad vorher erfahre dass en arbetskolegin vo mer Problem het met chend becho.... die letschti esch si Emmer weg gsi wege arzttermin und i hami scho avo froge ob echt alles oke esch. und jetzt hani ebe (dor öper anders) erfahre dass si und ehre maa problme hend und si jetzt inere KIWU linik en behandlich esch. i has scho fast es bezeli gaahnt ergendwie.... :( muss aber au sege, si esch 40i, ond i denke de eschs auä generell schomol bez schweriger, weiss aso ned ob si lang vorher güebt hend oder eifach grad am afang sech send go helf hole....

27.10.14 10:59
snet 

Das wusste ich gar nicht. Ich glaube eher nicht, dass ich einen Primark bei uns in der Schweiz haben möchte. Bei den Preisen kann das ja nicht anständig produziert werden...

Der Haistrampler sieht sicherlich total klasse aus! Wir haben irgendwie 15 Strampler in Grösse 56 Schlafsäcke haben wir 2 Stück für die ganz Kleinen und 1 für etwas grössere Babies. Freue mich auf die Fotos davon! Trotz der vielen Kleider ist irgendwie unser Babyschrank noch immer fast leer. 3 Regalböden sind gar nicht gefüllt, ist aber besser so als umgekehrt.

Ja mit 40 ist es schon schwieriger schwanger zu werden... Hat sie denn komisch reagiert auf dich oder blieb da alles normal? Die Schwester einer Kollegin hat auch schon zig negative Versuche (künstliche Befruchtung), aber ist halt auch schon über 40.

Also die Sorglosigkeit finde ich wirklich toll. Eben, gestern habe ich den Quadratmeterpreis der beiden Wohnungen verglichen und der war gleich hoch Das heisst trotz so viel gehobenerem Standard bezahlen wir gleich viel pro m2!

27.10.14 11:11
elea 

nei aso das stoht usser frog, die send jo au scho mega in Kritik gstande wege ehrere art z produziere.... das cha jo ned fair si wenn es t-shirt 2.- choschtet..... das beni mer au absolut bewusst gsi....
jo zom glöck bruche die chline chleider ned so vel platz, do beni au positiv öberrascht gsi :)

si het mini Schwangerschaft eifach komplett ignoriert. bide hochzit het si zb Emmer tusig Sache gfrogt und jetzt gar nix. ebe ond esch mer au ehner usem weg gange hanis gfüehl gha.....

1 .. 1756 .. 3510 3511 3512 3513 3514 .. 3636 .. 3757
vorallem   wirklich   irgendwie   Problem   richtig   bearbeitet   eigentli   natürli   Kollegin   gspannt   schnell   eigentlich   natürlich   schaffe   himbeer   langsam   Zeremonie   Zuletzt   Hochzit   einfach