Bräute 2013 |
|
1 .. 1756 .. 3510 3511 3512 3513 3514 .. 3636 .. 3757
|
|
|
|
27.10.14 08:44
Jea
|
Re: Bräute 2013
@elea, wow das tönt doch super... :) und ja stimmt, so usflüg sind immer die beschte. :) und nachträglich no alles gueti zum geburi! :)
@ dandi, wo isch das scho wieder verbi? kuhl. :) nimmt mi au wunder, was er dir heibringt :)
wow, snet, häsch aber au chli öppis vorwärtsgmacht! übrigens, sorry, dass i am fritig vergässe gha han wägem deo, es isch also würkli sprühdeo pure & natural, dä isch ohni alu und ohni konservierigsstoff... muesch halt mal usprobiere.
@me, also mis wucheend isch au hammer gsi. bin am fritig mitere fründin furt. zerscht go znachtässe und das isch soooo luschtig gsi, mir mega d fleischässer und händ 14 pouletflügeli und e portion fries für eus zwei bstellt gha, und händ näbed eus es päärli gha, wo sich 6 pouletflügeli, e portion fries und en min-mini-mini schäleli cole slaw teilt händ. eus hätts fascht verputzt und sie händ zimli komisch glueget, wo eusi portion cho isch. vorallem hani dänkt, dass dä mah doch sicher ab däm bitzli nöd gnueg hätt... ! d fründin vo mir hätt dänn no en cheesecake ineghaue :) hihi. nacher simer in usgang z züri und es isch hammer gsi! bin am morge am 6i uf dä zug und am halbi 7i dihei gsi. hani also scho lang nüm gschafft. bin dänn am sa um die 11i wieder wach gsi und dänn mal vom bett ufs sofa :) spöter bini dänn mitm schatz go poschte und han welle mis dirndl abhole, aber das isch noni parat gsi :( hani halt am abig ohni dirndl müesse as oktoberfäscht. isch aber nöd so tragisch gsi. isch au en meega luschtige abig gsi und dänn simer am 12i oder so wieder dihei gsi. (natürli hätt no dä mc donalds däzwüsche müesse sii) und gester, ja gester hämer GAR nünt gmacht. sind ufem sofa gläge und isch voll friedlich gsi, ich han dänn no gwäsche und chli hushalt gmacht und am abig dänn chochet, aber süscht hämer eus nöd würkli bewegt hihi, hätt au guet tah, obwohl ich glaub immer nochli es schlafdefizit han :) alles in allem es supermässigs weekend gsi, mit vielne luschtige fründe und paar neue bekanntschafte... hihi :)
s einzig, wo chli doof isch, han sit gester morge so komischs schluckweh... kei ahing warum, aber wird glaub chrank... s fangt meischtens so ah. bin jetzt artig am teeli trinke. mal luege... gang dänn glaub hüt am 4i hei...
wünsch eu en stressfreie und gmüetliche tag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1756 .. 3510 3511 3512 3513 3514 .. 3636 .. 3757