| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1757 .. 3511 3512 3513 3514 3515 .. 3636 .. 3757
27.10.14 11:23
snet 
Re: Bräute 2013

Also da werde ich lieber zukünftig immer noch auf Kinderkleiderbörsen setzen, da habe ich jetzt gute Erfahrungen damit gemacht. In der ganz kleinen Grösse gab es nicht so viel, aber dafür dann ab 3-6 Monaten. Das nenne ich eben nachhaltig. Für mich ist auch klar, dass wir dann die Sachen, die dem Kleinen zu klein sind auch weiterverschenken oder ausleihen.

Hmm, wenn ich in ihrer Situation wäre, würde ich ja vielleicht die Schwangerschaft einer Arbeitskollegin auch ignorieren. Wahrscheinlich ist das purer Selbstschutz. Mich regt es im Büro eher auf, der eine Kollege (aus der Bürogemeinschaft, nicht gleiche Firma) hat erst vor 2 Wochen erfahren, dass ich schwanger bin. Jetzt fragt er immer: Wie geht es euch zwei? Und bringt den Witz jedes Mal wieder - das wird ziemlich langweilig mit der Zeit.

27.10.14 11:37
elea 

aso ebe bi mer eschs jez au s erste mol gsi dassi selber öpis kauft han. ond i werde secher au alles bhalte oder denne andere witer ge. grössi 50 hemmer nor ganz ganz wenig. ha au shco ghört dass dass s Baby nor chorz het oder eventuell sogar gar nie het :)

ja i erwarte au gar ned dass si me ofd ss asprecht. wösst eh ned was es do z rede geht
ah jo das esch standart: wie gohts euch 2? be stört das ned. d lüt wend nor nett si :)

27.10.14 13:34
snet 

Wir haben nur etwa 3 Bodies in Grösse 50 und der Rest ist auch alles ab Grösse 56. Also wenn unser Kleiner wirklich so ein Brocken wird, dann passt dem die Grösse 50 sicher nicht

Ach, ich finde es einfach immer so ein blöder Spruch. Vor allem betont er das dann immer so saudoof und lacht sich verschmitzt ins Fäustchen. Ich muss ja sowieso nur noch maximal 5 Wochen arbeiten, so lange ertrage ich den noch

In einer Stunde habe ich noch den Termin beim Mieterverband...

27.10.14 13:42
elea 

aso wenns chöpfli jetzt scho so gross esch, velecht übergumpet ehr denn s 50i au ;D
letscht Woche hani en ehemalige arbetskoleg troffe. ond de hetter gseh dassi schwanger be ond tätscht s erschte woner macht esch mi buch abtatschte! bes jetzt beni total verschohnt blebe vo dem. und wenn sends nor kolegine gsi wos mi eh ned stört. aber so en erwachse maa wo mer eifach a buch lengt, das esch mer denn scho bezeli unagnehm gsi. ebe glaube es het eifach demet ztue dass er en maa gsi esch. aber ebe, d lüt meines nome lieb drom hani nome gseit "gspührsch eh nüt, er schloft ;)"

cool, schribsch denn was usechont metem mieterverband gell!!!

28.10.14 11:03
snet 

Guten Morgen (oder Mittag?) Miteinander

@Elea: Ich lass mich grössentechnisch einfach überraschen Ui nein, das mit dem Antatschen geht ja gar nicht, vor allem nicht von einem Mann. Das hat mal jemand bei mir versucht und ich bin gleich zurückgewichen.

Eben, der Mieterverband schlug einen Aufhebungsvertrag vor und so haben wir es dann gestern Abend auch geregelt. Somit können wir jetzt früher aus der Wohnung raus.

@me: Und wieder steht die Frage nach dem Mittagessen im Raum? Was soll ich nur essen? Asiatisch, Bäckerei, Pasta, Salat???? Fragen über Fragen

28.10.14 11:22
Eve777 

Hallo Zäme

Mich geht's au no, ha chli viel um d Ohre gha und s esch mir irgendwie ned eso deno gsi mitzschriebe nach de Ferie. Ha jetzt ehrlichgseit au ned alles nochegläse.

Hei Snet so cool händ ehr jetzt demfall no e Wohnig gfunde, das esch jo super, per wenn zügle dir?

@me: ich glaube mit mir stimmt öpis nüm, ich ha glaub ächt en Egge ab. Jetzt hani uf Ricardo e Tripp Trapp ersteigeret und luege nach Wickelkommode und weiss ich was für Sache debii beni gar ned schwanger, aber ich bi total uf em Babytripp . Guet Tripptrapp hani eifach gfunde de chöne mir au sust bruche wenn d Götti- / Gottichinder bi eus sind. Aber irgendwie wetti am liebste s Zimmerli wo für mol s Chind dänkt esch scho irichte etc., ich bi so truurig dass es bis jetzt nonig klappt het .

28.10.14 11:40
snet 

@Eve: Wie waren denn deine Ferien? Hat deine Geburtstagsparty schon stattgefunden?

Jep, wir haben eine Wohnung gefunden. 4.5-Zimmer, 117m2, Gartensitzplatz, 2 Badezimmer, Neubau Wir ziehen per 1. Feb um.

Das tut mir natürlich Leid, dass es bis jetzt nicht geklappt hat, aber ihr übt ja noch gar nicht lange! Bei uns hat es nun auch gesamthaft 1 1/4 Jahre gedauert bis zu dieser Schwangerschaft. Und wenn du dann schwanger bist, kannst du dich herzhaft austoben mit dem Projekt Kinderzimmer. Offensichtlich möchtest du momentan kreativ tätig sein und das kannst du ja auch auf weitere Arten ausleben!

28.10.14 16:18
elea 

guete obe zeme

äch ha ke zit gha zom schriebe ha de ganz Tag usbeldig met de Lehrling gmacht und do chunts ned guet wenni nebedra no em Internet be ;P

hallo eve, Emmer schön wennd wedermol schribsch. hender denn schöni ferie gha?
dud mer leid dass es der momentan so schwer fallt wegem chenderwunsch. aber wid snet scho gschrebe het, ehr send jo nonid so lang am üebe oder? das cha jo au bi emne cherngsunde paar guet es johr dure bes es ischloht. esch halt scho chli es Lotto-Spel... :/
dassd scho voll gern wörsch irechte und mache chani ergendwie nohvollzieh! vorallem bimene chenderwunsch eschs doch eifach öpis womi sofort wet ha und denn ned no mag warte.... und ebe meischtens ghört s warte ebe dezue. und de fallts schwer met all dem lässige züg wie zemmerirechte müsse zwarte! aber weisch wenn du gern so züg aluegsch denn due doch im Internet stöbere und em chopf scho s zemmer irechte so vell wid wotscht! das esch jo nüt schlemms! dasch wie bim hürote. i ha au em chopf di halb hochzit shco planet gha bevor i öberhaupt verlobt gsi be ;) das eshc normal und i fende das esch eifach d vorfreud ufd zuekunft und ned öpe Psycho! probier die vorfreud eifach zgnüsse! jedes paar rede doch au devo "weisch wenn mer de mol es chend hend chönte mer das und das chuafe und das und säb mache" . das mache doch fast all. me freut sech halt ufd zuekunft ond wörds am liebschte scho jetzt ha!!! wi gseit, das esch secher ned komisch oder so!!!!
weisch velecht füehlsch di au besser wend velecht mol met dinere FA öber dini sorge redisch! si cha di secher guet berote und falls nötig luege ob alles guet esch. velecht hesch jo die nöchste paar mönet eh grad en kontrolltermin und chasch das det aspreche?

29.10.14 09:51
dandi78 

guete morge zäme

sodeli, mi ma esch jetz wieder deheime . ha ihn geschter am mittag am flughafe abgholt. er esch so kaputt gse vom lange flug dass er der ganz nomitag gschlofe het . es esch scho schön dass mer jetz wieder zäme si .

eve, es duet mer leid, dass es dir im moment nid so guet goht. so e chinderwunsch cha ganz plötzlich uftauche und de ziemlich akut wärde. e kenne das vo mir säuber. sobald me sich druf igstellt het, möcht me am liebschte, dass es sofort ischloht. das esch nid psycho oder so, sondern normal. und erscht rächt, wenn me ebe nümme 20gi esch. und dass scho mou gosch go luege wäge wickelkommode und süschtige babysache fendi au normal. das mach eg mängisch au. schliesslich chame sich jo au scho chli erkundige wenn me noni schwanger esch. spricht jo nüt dergäge.
eg würd eifach versueche, s'positive us dere sach zgseh. solang dir no keni chind heit chasch soooo viel sache no so richtig gniesse, wo nachhär nümme wirdsch chönne. z.b. lang usschlofe, zweisamkeit mit dim ma gniesse, zobe spontan zäme go ässe, i usgang go, wochenendtrips, shoppe, eifach mou gmüetlich es buech läse, zäme go wellnesse, usw. es gäbt no vöu woni chönt ufzöue. versuech di im moment meh uf so sache z'konzentriere und die schöne moment gniesse. eg weiss, es esch eifacher gseit als gmacht, aber trotzdem, es bringt der nüt wenn nur no trurig besch dass es nid klappt. das wird di mit der zit immer meh abezieh und das wär doch schad. eg maches jetz au so. e probiere immer wieder bewusst die schöne sache zu zweit z'gniesse, wär weiss wie lang dass mir das no chöi. und so chani mer nachhär ömu nid vorwärfe, dasi irgend öppis verpasst hätt.
eg wünsche dir vo härze, dass es du chasch chli lockerer agoh und natürlich, dass es möglichscht gli wird klappe!

29.10.14 10:47
snet 

Hallöchen Miteinander

@Dandi: Schön, dass dein Mann wieder zurück ist! Und, hat er dir ein schönes Souvenir mitgebracht? Hast du etwas Spezielles für seine Rückkehr vorbereitet?

@me: Hatte gestern Abend wieder Spass mit dem ausgeliehenen Schraubstock (mache die Spalten in den alten Stühlen weg). Jetzt fehlt nur noch 1 Stuhl!

1 .. 1757 .. 3511 3512 3513 3514 3515 .. 3636 .. 3757
einfach   Zeremonie   Hochzit   natürlich   himbeer   bearbeitet   wirklich   schaffe   gspannt   eigentli   natürli   vorallem   schnell   richtig   Zuletzt   Kollegin   irgendwie   eigentlich   langsam   Problem