| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1757 .. 3512 3513 3514 3515 3516 .. 3637 .. 3757
29.10.14 10:50
dandi78 

Re: Bräute 2013

snet, eg ha für mi ma brezeli gmacht. er liebt die über alles. er het mir sache usem m&m's lade mitbrocht. eg be drum immer so agfrässe vo dene sache wos dört git, verbringe immer stunde i dene läde

eg findest toll dass du so handwerklich begabt besch. das wär nüt für me

29.10.14 10:58
snet 
Re: Bräute 2013

Achsoo, ich habe die Brezeli ja als Foto auf FB gesehen! Wie macht man die denn selber? Mhmmm, an M&M's hätte ich auch Freude gehabt. Am liebsten habe ich die klassischen mit den Erdnüssen drin.

Naja, mein Mann nennt es über perfektionistisch Ich kann dafür überhaupt nicht nähen. Zum Glück macht meine Mutter gerade neue Sofabezüge für unser Sofa. Das ist nämlich nur chemisch reinigbar und mit den neuen Bezügen geht auch Maschinenwäsche.

29.10.14 11:15
dandi78 

Re: Bräute 2013

Die macht man mit einem Brezeleisen. Einfach Teig machen, Kugeln formen und dann die Kugeln auf das heisse Eisen legen und zudrücken. Ist ein ziemlicher Aufwand und gibt eine riesen Schweinerei... aber der Aufwand lohnt sich!

29.10.14 11:25
snet 
Re: Bräute 2013

Haha, ich kenne niemanden, der ein Brezeleisen bei sich zuhause hat. Kenne das irgendwie nur von der LUGA mit dem Kambly-Stand. Mein Mann hat mal eine Crêpe-Maschine bekommen, aber die haben wir weiterverschenkt, weil wir in der Küche nicht so viel Platz haben.

30.10.14 08:12
Jea 
Re: Bräute 2013

guete morge, bin also au wiedermal da... :)

@ dandi, hmm, m&ms.. ich han z new york stuuuunde im m&ms lade verbracht! :) ich känn das also zur genüge :)

@ eve, das tuet mer mega leid, dass du dich im moment so fühlsch, aber wie die andere scho gseit händ, die gedanke sind völlig normal! mach dich nöd verruckt wäg däm, es chunt scho guet! :) kopf hoch und viel positivi gedanke!

@ snet, ah kuhl, wänners händ chönne kläre wäg dä wohnig. somit staht ja am umzug nix meh im wäg, oder? :)

@me, also ich bin die letschte zwei täg gläge... bin immer nochli verschnupft.. ich hasse das. bin am di morge glich go schaffe, obwohl d nase gloffe isch und ich mich nöd wohl gfühlt ha. han dänn in pc ineglueget und so grindweh becho, dassi eigentli bald wieder gange bin, bezw. min chef hätt mich dänn au heigschickt :) gester isch dänn dä schnupfe besser gsi, däfür hani dänn mini ohre und dä chopf nohmeh gmerkt. isch bi mir immer so. jetzt im moment ghöri noni so viel (isch mängisch besser) aber es chunt langsam wieder...

ich wünsch eu en schöne stressfreie tag!

30.10.14 08:57
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Jea: Genau, dem Umzug steht jetzt gar nichts mehr im Weg. Am Mo kommt noch ein Umzugsunternehmen vorbei um den ganzen Hausrat anzuschauen, zwecks Offertkalkulation.

Ui, doof, dass es dich so erwischt hat. Gut, dass es dir heute schon ein wenig besser geht. Aber eigentlich solltest du dich noch ein wenig mehr auskurieren. Mir hat inhalieren immer geholfen.

@me: Habe um 10:00 Uhr einen Kundentermin und das mag ich gar nicht

30.10.14 09:23
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme! Loh mol wieder es par liebi grüessli do! Eus gohts prima, langsam hani mi a min neu job gwöhnt und wenn immer dass es goht gniess ech eusi beide prinzässinne und mis mami-do-sii es isch en intensive job mit zwöine, aber jedi müeh wärt!!!! Glg und bis bald wieder mol!

30.10.14 09:30
dandi78 

Re: Bräute 2013

guete morge zäme

jö sonne, schön dass ab und zue chunsch cho ineluege. das freut mi, dass es euch guet goht und du dini zwöi prinzässinne gniessisch. wünsche euch witerhin ganz viel spass und freud mitenang

31.10.14 08:26
Jea 
Re: Bräute 2013

guete morge

äntli fritig!

danke snet, ja, eigentli hetti scho nochli sölle dihei bliebe (vernünftigerwis) aber hätt mi ahgurkt scho wieder zum arzt z gah, drum bini eifach wieder go schaffe, und wils mer au besser gaht!
vo tag zu tag, hüt isch scho wieder es bitz besser und ja, inhaliere und teeli trinke und pretuval und nasespray.... sozäge die ganz packig :)

wie gahts eu so? sinder au so froh wie ich, dass fritig isch? :D

31.10.14 09:23
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen

TGIF! Naja, eigentlich müsstest du schon wegen deiner anderen Arbeitskollegen zuhause bleiben, nicht, dass du sie noch ansteckst Aber schön, dass du dich auf dem Weg der Besserung befindest.

Ich habe ein fancy neues Kleid, indem ich mich noch schlank fühle Ich bin mega froh, dass schon Freitag ist. Eigentlich wollte ich heute Abend ins Kino, aber der Film, den ich sehen will, läuft erst in der Nachtvorstellung. Vielleicht schlafe ich einfach 3h vor heute Nachmittag

 1 .. 1757 .. 3512 3513 3514 3515 3516 .. 3637 .. 3757
himbeer   gspannt   natürli   einfach   natürlich   Problem   schnell   langsam   bearbeitet   eigentli   vorallem   eigentlich   richtig   Kollegin   Zuletzt   schaffe   Zeremonie   wirklich   irgendwie   Hochzit