Bräute 2013 |
|
1 .. 1757 .. 3512 3513 3514 3515 3516 .. 3637 .. 3757
|
|
|
|
|
|
30.10.14 08:12
Jea
|
Re: Bräute 2013
guete morge, bin also au wiedermal da... :)
@ dandi, hmm, m&ms.. ich han z new york stuuuunde im m&ms lade verbracht! :) ich känn das also zur genüge :)
@ eve, das tuet mer mega leid, dass du dich im moment so fühlsch, aber wie die andere scho gseit händ, die gedanke sind völlig normal! mach dich nöd verruckt wäg däm, es chunt scho guet! :) kopf hoch und viel positivi gedanke!
@ snet, ah kuhl, wänners händ chönne kläre wäg dä wohnig. somit staht ja am umzug nix meh im wäg, oder? :)
@me, also ich bin die letschte zwei täg gläge... bin immer nochli verschnupft.. ich hasse das. bin am di morge glich go schaffe, obwohl d nase gloffe isch und ich mich nöd wohl gfühlt ha. han dänn in pc ineglueget und so grindweh becho, dassi eigentli bald wieder gange bin, bezw. min chef hätt mich dänn au heigschickt :) gester isch dänn dä schnupfe besser gsi, däfür hani dänn mini ohre und dä chopf nohmeh gmerkt. isch bi mir immer so. jetzt im moment ghöri noni so viel (isch mängisch besser) aber es chunt langsam wieder...
ich wünsch eu en schöne stressfreie tag!
|
|
|
|
|
|
31.10.14 08:26
Jea
|
Re: Bräute 2013
guete morge
äntli fritig!
danke snet, ja, eigentli hetti scho nochli sölle dihei bliebe (vernünftigerwis) aber hätt mi ahgurkt scho wieder zum arzt z gah, drum bini eifach wieder go schaffe, und wils mer au besser gaht! vo tag zu tag, hüt isch scho wieder es bitz besser und ja, inhaliere und teeli trinke und pretuval und nasespray.... sozäge die ganz packig :)
wie gahts eu so? sinder au so froh wie ich, dass fritig isch? :D
|
|
|
|
|
1 .. 1757 .. 3512 3513 3514 3515 3516 .. 3637 .. 3757
|