| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1758 .. 3513 3514 3515 3516 3517 .. 3637 .. 3757
31.10.14 09:37
Jea 
Re: Bräute 2013

ja guet, das stimmt, aber ich han gnueg sicherheitsabstand und möbel däzwüsche...bin sozäge in quarantäne ;) hihi

ui, was füren film wöttsch dänn go luege? möcht au scholang wiedermal is kino, aber min schatz isch so anti-kino-gänger... aber chume sicher au bald mal wieder däzue :)

hüt nachem schaffe gitts dänn no e chlini shoppingtour für sportkleider (wintersache) und dänn en gmüetliche abig dihei. morn gömer dänn am abig a die erscht vorfüehrig vo mim gottimeitli. die händ sone turnshow, und ich freu mi mega... isch sone herzigi und sie sind irgendwie biene majas, han vo dä hauptprob gester es föteli übercho... sooooo herzig! sie wird im januar 4i, also eifach e schnüsigi :)

und süscht hani - bis uf paar sache woni no am pc mache muen - nix vor ussert mich uskuriere! und das isch guet so!
:)

31.10.14 10:32
snet 
Re: Bräute 2013

Ich möchte gerne "Can a song save your life" schauen. Mein Mann ist da ja das pure Gegenteil; der will immer ins Kino gehen!

Irgendwie finde ich Sportsachenshopping immer so frustrierend. Ich finde es gibt kaum Kleider für Frauen, die nicht super anliegend sind. Und mit solchen Sachen will ich nicht trainieren. Ich bringe da ja auch kaum meine Brüste rein.

Die Turnshow klingt ja wirklich süss! In deinem Fall würde ich mich wirklich auch noch auskurieren, während des Wochenendes.

31.10.14 10:36
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

om was gohts denn i dem felm snet? mer send jo au di totale Kino Junkies!!!!

Jea, hoffe füehlsch di öbers wochenend de bez besser und fitter dass es au chasch gnüsse!!!! ond of die vorfüehrig wördi mi aso au mega freue! tönt jo brutal herzig :D
ui Sport chleider... jo das stemt, för fraue geht's nor Ultra chorzi hösli und super engi tops! i sueche set öpe 2johr chorzi hose zom go jogge wo ned s födli usehanget OND wo säck hend! so öpis existiert em fall ned!! ha Emmer ganz beriti Basketball short Agha, seht absolut lächerlech us, aber emmerno besser as i so micro-Hotpants go sekle fendi!!

31.10.14 10:38
Jea 
Re: Bräute 2013

ja, snet, das känni... bin zur zit uf dä suechi nach neue skihose und jacke, aber ich lieb eigentli mini alt, aber s problem isch, dass sie langsam usfransed und kaputt isch... :( han sone art skihose wo usgseht wie jeans, vo dä farb her, aber halt skihose isch (vom material her) und mit tuuusig säck, und die isch eifach wältklass....
leider findsch so öppis fasch nöd... aber mer gönd jetzt glich mal go luege, wil die hätt würkli fängs überall löcher und hebt garantiert nöd namal e saison dure... drum muen das jahr öppis neus häre.
ich hoffe, es ruiniert mich nöd grad ;)

31.10.14 10:40
Jea 
Re: Bräute 2013

@ elea, schomal mit switcher probiert? dert gitts so hösli (han söttig amigs zum trainiere ahgha)... sind bequem und nöd z churz und händ meischtens säck :)

31.10.14 10:57
snet 
Re: Bräute 2013

@Elea: Im Film geht es um zwei Musiker die sich in einer Bar treffen und dann beschliessen ein Album aufzunehmen. Mehr weiss ich eigentlich gar nicht.

Eigentlich ist es schon fast sexistisch, dass es nur solche Sportbekleidung für Frauen gibt. Ich kaufe oft bei den Männern ein und nehme einfach Grösse S. Adidas hatte noch eine Linie, die nicht eng anliegend war.

Ich habe auch so Basketballshorts und zwar in 2XL, aber mit denen kann man nicht joggen, sonst sind die Hosen am Boden unten

@Jea: Schade, dass du erst dieses Wochenende wegen einer neuen Skihose schaust. Letztes Wochenende war nämlich Brandlet und da ist Lagerverkauf von Wintersachen. Es finden eigentlich sowieso momentan ziemlich viele solche Winterlagerverkäufe statt, musst dich nur mal erkundigen.

31.10.14 11:05
Jea 
Re: Bräute 2013

@ snet, danke für dä tipp, ja mir händ bi eus um dä egge ebe au en riiiiesige sportoutlet, und die meischte sportgschäfter haued au no die letschtjährig kollektion zu spottprise use... vo däm her lohnt sichs eh :)

31.10.14 11:10
elea 

Re: Bräute 2013

danke jea före Tip, det beni nonie go luege!!! :)

jo genau wend mol ine Sport outlet gohsch? weiss ned wo du wohnsch aber bi eus die Region geht's zb 2 gueti:
http://www.outletpark.ch/
http://www.sport-fabrik.ch/de

i gange Emmer zerst det go luege well mi d priise halt eifahc so öberresse donke....

31.10.14 12:17
Jea 
Re: Bräute 2013

ja, hüt gani ebe id sport-fabrik mal go luege, hätts bi eus ebe au ide nöchi :)
aber danke füre tipp!

juhuu, euse roller isch bi dä landi zum abhole, aber leider müemer no ufd nummere warte.. hoffe die chunt hüt! dänn chönti am wucheend no es tüürli go mache und chli üebe ;)
freu mi grad chli. aber isch chli doof, wild nr. noni ume isch... aber vilicht hämer ja glück und sie liet im briefchaste :D

03.11.14 08:30
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

Wie war euer Wochenende so? Wir haben noch die Sonnenstrahlen genossen.

Jetzt wäre ich eigentlich voller Elan an die Arbeit gegangen, aber um 08:00 Uhr klingelte schon das Telefon, mit den Worten, du musst sofort XY machen. So was nervt mich schon im Vorherein. Dann noch zig E-mails mit Anfragen und dann auch noch eine Belegeinforderung vom Steueramt. Jetzt kackt es mich so richtig an

 1 .. 1758 .. 3513 3514 3515 3516 3517 .. 3637 .. 3757
schaffe   Kollegin   vorallem   himbeer   Zeremonie   langsam   irgendwie   bearbeitet   Hochzit   gspannt   eigentlich   Problem   wirklich   schnell   natürli   eigentli   natürlich   einfach   richtig   Zuletzt