Bräute 2013 |
|
1 .. 1758 .. 3513 3514 3515 3516 3517 .. 3637 .. 3757
|
31.10.14 09:37
Jea
|
Re: Bräute 2013
ja guet, das stimmt, aber ich han gnueg sicherheitsabstand und möbel däzwüsche...bin sozäge in quarantäne ;) hihi
ui, was füren film wöttsch dänn go luege? möcht au scholang wiedermal is kino, aber min schatz isch so anti-kino-gänger... aber chume sicher au bald mal wieder däzue :)
hüt nachem schaffe gitts dänn no e chlini shoppingtour für sportkleider (wintersache) und dänn en gmüetliche abig dihei. morn gömer dänn am abig a die erscht vorfüehrig vo mim gottimeitli. die händ sone turnshow, und ich freu mi mega... isch sone herzigi und sie sind irgendwie biene majas, han vo dä hauptprob gester es föteli übercho... sooooo herzig! sie wird im januar 4i, also eifach e schnüsigi :)
und süscht hani - bis uf paar sache woni no am pc mache muen - nix vor ussert mich uskuriere! und das isch guet so! :)
|
|
|
|
|
|
31.10.14 10:38
Jea
|
ja, snet, das känni... bin zur zit uf dä suechi nach neue skihose und jacke, aber ich lieb eigentli mini alt, aber s problem isch, dass sie langsam usfransed und kaputt isch... :( han sone art skihose wo usgseht wie jeans, vo dä farb her, aber halt skihose isch (vom material her) und mit tuuusig säck, und die isch eifach wältklass.... leider findsch so öppis fasch nöd... aber mer gönd jetzt glich mal go luege, wil die hätt würkli fängs überall löcher und hebt garantiert nöd namal e saison dure... drum muen das jahr öppis neus häre. ich hoffe, es ruiniert mich nöd grad ;)
|
|
|
31.10.14 10:40
Jea
|
@ elea, schomal mit switcher probiert? dert gitts so hösli (han söttig amigs zum trainiere ahgha)... sind bequem und nöd z churz und händ meischtens säck :)
|
|
|
|
31.10.14 11:05
Jea
|
@ snet, danke für dä tipp, ja mir händ bi eus um dä egge ebe au en riiiiesige sportoutlet, und die meischte sportgschäfter haued au no die letschtjährig kollektion zu spottprise use... vo däm her lohnt sichs eh :)
|
|
|
|
31.10.14 12:17
Jea
|
ja, hüt gani ebe id sport-fabrik mal go luege, hätts bi eus ebe au ide nöchi :) aber danke füre tipp!
juhuu, euse roller isch bi dä landi zum abhole, aber leider müemer no ufd nummere warte.. hoffe die chunt hüt! dänn chönti am wucheend no es tüürli go mache und chli üebe ;) freu mi grad chli. aber isch chli doof, wild nr. noni ume isch... aber vilicht hämer ja glück und sie liet im briefchaste :D
|
|
|
|
|
1 .. 1758 .. 3513 3514 3515 3516 3517 .. 3637 .. 3757
|