| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1759 .. 3515 3516 3517 3518 3519 .. 3638 .. 3757
03.11.14 09:52
elea 

Re: Bräute 2013

wer natürli super wennd morn grad wüsstisch dass es am prolaktin würd legge und me au öpis degäge chan mache...

03.11.14 09:55
Jea 
Re: Bräute 2013

guete morge mitenand :)

ui, das tönt nöd guet, eve, aber finds au guet, gahschs go abkläre, dänn chasch dänn au sicher gah, dass süscht alles guet isch! alles gueti für din untersuech.

@ elea, ja so täg gitts halt leider. känn ich ab und zue au, da wöttsch am liebschte d decki über dä chopf zieh und dini rueh. aber au dä tag gaht verbi. kopf hoch und immer "lächeln und arschloch denken" so mach ichs amigs a so täg :D

zu mir, also mis wucheend isch gmüetlich gsi! am fritig händ min schatz und ich chinoise gmacht und mit bitz brot so um die 800 gr fleisch verdruckt :) und e fläsche wi hett natürli nöd dörfe fähle, hihi. d roller-nr. isch am fr au no cho, so dass mir am sa händ chönne dä roller go hole und scho mal chli go fahre. isch also würkli easy gsi, bin zwar nochli unsicher, aber das chunt mit dä routine dänn scho. bin hüt au s erscht mal mitm roller go schaffe. dörf mich eifach nöd nervös mache lah, durd autofahrer... die sölled überhole, wänn ich sie nerve ;) aber isch scho nöd immer eifach, ruhig z bliebe... . aber min arbetswäg isch eigentli voll ideal, han 30er zone, 50er zone, 60er zone und 80er zone, woni fahre muen und X chreisverkehr (wobi dert bini ebe nochli unsicher :) aber das chunt scho guet.
am abig simer dänn ad vorfüehrig vo mim gottemeitli und das isch soooo herzig gsi :) am so hämer dänn no am schatz sis gottemeitli (isch die chli schwöster vo mim gottimeitli) zu eus gnoh, wil mis gottemeitli nomal vorfüehrig gha hätt unds süscht en riese stress worde wär. isch luschtig gsi und mer händ so schomal chönne üebe. min schatz hätt dänn nur gmeint, mer chönted ja mal ahfange üebe, hett das aber meh im scherz gmeint :) ich han dänn gmeint, er mües mich zerscht hürate und dänn chömer ahfange ;) hihi. ja, isch altmodisch, ich weiss, aber ich wünsch mir das halt so und han ihm das au vo afang ah so gseit :) hihi.
er hätt dänn nur gmeint, "ja, sonen stress hani dänn doch nöd" hihi.

03.11.14 10:05
snet 
Re: Bräute 2013

@eve: Und die Ovulationstest schlagen immer schön an? Wenn das ja der Fall ist, hast du ja schon mal die gute Ausgangslage, dass du regelmässige Eisprünge hast! Aber sicherlich wird dir morgen das Gespräch mit dem FA Klarheit bringen.

@elea: Phu, nein, ich kann keinen Sport mehr machen. Ich kann mich fast nicht mehr vornüberbeugen, weil der Kopf mir so in den Rippen steckt. Mein Sport ist nach hause laufen und dabei ächzen

@jea: Mhmm Fondue Chinoise, darauf hätte ich auch noch Lust. Bei uns gibt es ein Restaurant, dass Fondue Chinoise à Discretion anbietet mit ganz vielen Beilagen. Das ist immer total fein! Super, dass die Nr. noch gekommen ist. So eine Roller-Tour ist immer toll. Autofahrer werden dich aus Prinzip immer überholen, auch wenn du schneller als das Limit fährst... ist leider so.

03.11.14 10:07
Jea 
Re: Bräute 2013

guet, ich find das nöd schlimm, wänni überholt wirde... isch mer ämäl lieber, wie wänns mer am füdli picket... das macht mer meh angst :)
aber ebe, bruch jetzt eifach chli routine. han min grundkurs dänn am 15. und 20. november und hoffe, dass s wätter chli hebt bis dänn und ich nöd -wie damals mini erst offiziell fahrstund - grad bi is und räge (oder wie damals schnee) z kämpfe han... wobi's natürli au vorteil hätt, so chöntis grad richtig lerne... aber ebe, chunt scho guet

03.11.14 10:20
snet 
Re: Bräute 2013

Ich finde die Autofahrer überholen manchmal ziemlich gefährlich. Holen kaum aus und kommen fast am Roller an. In solchen Fällen zeige ich dann immer einen gewissen Finger. Genauso wie es vorkommt, dass ein Auto einfach neben dir her fährt, anstatt hinter einem zu bleiben. Auch da kommt wieder der schlimme Finger zum Einsatz.

Hoffe auch, dass das Wetter bei euch mitspielt. Sonst ist es schon ein wenig ein Seich. Vor allem weiss ich auch nicht ob der Kurs bei Schnee durchgeführt wird. Vollbremsung im Schnee ist wohl nicht so zu empfehlen...

@me: Phu, heute noch Besichtigung durch das Zügelunternehmen und dann muss ich noch Geschäftskorrespondenz für meinen Mann erledigen. Dafür gehe ich morgen zum Coiffeur und lasse mich verwöhnen.

03.11.14 10:21
elea 

Re: Bräute 2013

jea dis wochenend tönt mega cool! schön henders so toll zeme gha!!!! :) vorallem dass ehr jez de roller hend! ha au grad weder lost zom roller fahre wenn du so begeisteret schribsch ;)
ja wend d fahrszund grad hesch bi schiss wetter, de esch natürli cool wells grad chasch üebe wis esch bi hudel wetter zfahre! denke Emmer s esch au e Vorteil wenn me de wenter dor lehrt autofahre!


snet i denke amigs, zom glöck escher nonid dreiht ond genget nor ed blose. well anschinend send die trett ed reppe nemli gar ned lässig aber stemmt scho, nome scho laufe esch mega Sport!!!

03.11.14 10:29
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo d Ovulationstests gänd ah und mir händ au gluegt dass mir speziell denn eus nöcher chöme aber ebe leider ned klappt. Naja s mues halt scho enorm viel zäme stimme dass das klappt, irgendwenn chunts denn hoffentli scho mol dezue.

Hei Jea cool dis Week-end tönt super, so Uffüehrige mit Kids findi au immer so zuckersüess eifach goldig .

Elea ich bewundere dich so dass du so regelmässig Sport machsch, ich bi ned schwanger und cha mi im Momänt glich fast ned dezue ufraffe, bi so in Winterschlofstimmig *g* .

03.11.14 10:51
elea 

Re: Bräute 2013

send das so tests wo de Hormonspiegel em urin messe oder wie funktioniert den das? wer jo emo es guets zeiche wenn die der fruchtbari täg agend! aber ebe musch luege das wird klappe. i denke Emmer, die babys sueche sech selber amigs de ziitpunkt us wenns ehne grad passt, die luege ned obs eus passt oder ned

aso i chome mer amigs bez lächerlech vor wenni mini 30min stepper vor em TV als Sport bezeichne aber i denke de Emmer, es goht mer de bide Geburt velecht bez renger wenni chli länger schnuf han, wer weiss :)

03.11.14 10:52
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Also ich empfinde es als ziemlich unangenehm, den Kopf in den Rippen zu spüren. Das ist dann auch schmerzhaft, wenn du dich bückst oder so. Auch atemtechnisch ist es nicht so einfach. Ich mag gar nix mehr machen und hocke meistens auf dem Sofa

@eve: Wenn die Ovulationstest angeben, dann ist das schon mal ein wirklich gutes Zeichen. Sonst kannst du ja beim FA auch an gewissen Tagen die Blutwerte bestimmen lassen (Hormone) um noch mehr abklären zu lassen. Auch wenn man den richtigen Zeitpunkt erwischt, besteht ja nur etwa eine Chance von 20%, dass es auch einschlägt/weiterentwickelt... Und das leider jeden Zyklus wieder.

Wie ist der Stand der Dinge mit deiner Geburtstagsparty?

03.11.14 11:14
Eve777 

Re: Bräute 2013

Mit dene Test wird glaub es Hormon im Urin gmässe wo irgendwie vermehrt produziert wird wenn de Eisprung isetzt oder eso, und ab denn wenn das positiv azeigt sind d Chance glaub 48 Stund lang bsonders höch dass es chönt klappe.

Jo ich luege jetzt mol s chunt denn scho guet.

D Planig vo de Party lauft tiptop, i 3 Wuche esch sie jo scho und s esch alles parat, mis Kostüm als Max Black goht au und sust müemer nur no Chlinigkeite organisiere, freue mi mega .

 1 .. 1759 .. 3515 3516 3517 3518 3519 .. 3638 .. 3757
natürli   natürlich   Problem   gspannt   schaffe   bearbeitet   eigentlich   eigentli   Zuletzt   schnell   Kollegin   Zeremonie   irgendwie   richtig   vorallem   langsam   Hochzit   einfach   wirklich   himbeer