Bräute 2013 |
|
1 .. 1759 .. 3515 3516 3517 3518 3519 .. 3638 .. 3757
|
|
|
03.11.14 09:55
Jea
|
Re: Bräute 2013
guete morge mitenand :)
ui, das tönt nöd guet, eve, aber finds au guet, gahschs go abkläre, dänn chasch dänn au sicher gah, dass süscht alles guet isch! alles gueti für din untersuech.
@ elea, ja so täg gitts halt leider. känn ich ab und zue au, da wöttsch am liebschte d decki über dä chopf zieh und dini rueh. aber au dä tag gaht verbi. kopf hoch und immer "lächeln und arschloch denken" so mach ichs amigs a so täg :D
zu mir, also mis wucheend isch gmüetlich gsi! am fritig händ min schatz und ich chinoise gmacht und mit bitz brot so um die 800 gr fleisch verdruckt :) und e fläsche wi hett natürli nöd dörfe fähle, hihi. d roller-nr. isch am fr au no cho, so dass mir am sa händ chönne dä roller go hole und scho mal chli go fahre. isch also würkli easy gsi, bin zwar nochli unsicher, aber das chunt mit dä routine dänn scho. bin hüt au s erscht mal mitm roller go schaffe. dörf mich eifach nöd nervös mache lah, durd autofahrer... die sölled überhole, wänn ich sie nerve ;) aber isch scho nöd immer eifach, ruhig z bliebe... . aber min arbetswäg isch eigentli voll ideal, han 30er zone, 50er zone, 60er zone und 80er zone, woni fahre muen und X chreisverkehr (wobi dert bini ebe nochli unsicher :) aber das chunt scho guet. am abig simer dänn ad vorfüehrig vo mim gottemeitli und das isch soooo herzig gsi :) am so hämer dänn no am schatz sis gottemeitli (isch die chli schwöster vo mim gottimeitli) zu eus gnoh, wil mis gottemeitli nomal vorfüehrig gha hätt unds süscht en riese stress worde wär. isch luschtig gsi und mer händ so schomal chönne üebe. min schatz hätt dänn nur gmeint, mer chönted ja mal ahfange üebe, hett das aber meh im scherz gmeint :) ich han dänn gmeint, er mües mich zerscht hürate und dänn chömer ahfange ;) hihi. ja, isch altmodisch, ich weiss, aber ich wünsch mir das halt so und han ihm das au vo afang ah so gseit :) hihi. er hätt dänn nur gmeint, "ja, sonen stress hani dänn doch nöd" hihi.
|
|
|
|
03.11.14 10:07
Jea
|
Re: Bräute 2013
guet, ich find das nöd schlimm, wänni überholt wirde... isch mer ämäl lieber, wie wänns mer am füdli picket... das macht mer meh angst :) aber ebe, bruch jetzt eifach chli routine. han min grundkurs dänn am 15. und 20. november und hoffe, dass s wätter chli hebt bis dänn und ich nöd -wie damals mini erst offiziell fahrstund - grad bi is und räge (oder wie damals schnee) z kämpfe han... wobi's natürli au vorteil hätt, so chöntis grad richtig lerne... aber ebe, chunt scho guet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1759 .. 3515 3516 3517 3518 3519 .. 3638 .. 3757
|