| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1759 .. 3516 3517 3518 3519 3520 .. 3639 .. 3757
03.11.14 12:30
snet 
Re: Bräute 2013

Diese Tests messen das LH im Urin. Die Konzentration ist besonders hoch, kurz vor dem Eisprung.

Toll, dass du alles zusammen hast für deine Geburtstagsparty. Also ich will an meiner Geburtstagsparty nicht mit Rimuss anstossen müssen Wie machst du denn den Vorbau von Max Black? Stopfst du dir da was aus

@me: Eigentlich könnte ich ja nach hause gehen, aber nein, mein Chef kommt erst nach dem Mittag und will dann noch die Pendenzen durchgehen.

03.11.14 13:17
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo mitenand, ich bi au wieder im land!
mir händ wunderbari ferie gha und jetz bini au wieder am schaffe.

es feriebaby häts bi eus au nöd geh, ich ha i de ferie no mini täg übercho. aber ha mi ziemli gfreut drüber, schliesslich isch de monsterzyklus vo 89 täg jetz endlich fertig. ich hoffe schwer, dasses jetz einigermasse normal cha wiitergah, hahahaha

03.11.14 13:34
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Jetzt lueg ich nacheme Jahr wieder da inne und gsehne das bi de Brüt 2013 immerno gschriebe wird.. sooo guet! Hallo mitenand! :-) hoffe ihr wüssed no so halbe wär ich bin :P gahts eu allne guet?

Elea & snet
Gratuliere zur Schwangerschaft :-) wie wiit sinder, bzw wenn kunnts Baby? Bi eus hets am Hochziitstag au ihgschlage und Ahfangs April erwarte mir euses 2. Wunder :-)

03.11.14 13:55
snet 
Re: Bräute 2013

Hallöchen Himpi. Habe die Ferienfotos auf FB gesehen, war ja sehr beneidenswert! Wie ist der aktuelle Stand der Wohnungen? Wir haben die gewünschte Wohnung gekriegt und ziehen Ende Jan um

Ist ja wirklich supi, dass der Monsterzyklus ein Ende genommen hat. Hoffentlich wird es jetzt von Mal zu Mal kürzer.

@Manokasa: Schön, dass du dich mal wieder meldest. Gratuliere dir zur Schwangerschaft. Bei mir ist es in 5 Wochen so weit, resp. noch 4 Wochen zum KS-Termin.

03.11.14 15:12
elea 

Re: Bräute 2013

eve, euchi Party tönt jo hammer!!! esch Emmer cool het me so öpis zom sech druf freue

hallo himbi, schön hender tollli ferie gha :) und da glaubi dass nach 89täg happy gsi besch wodi rot welle cho esch

hey manokasa, so cool dass weder mol ine luegsch!!!! merci förd Gratulation, be jetzt 27 Woche wiit, Termin esch endi Januar!
aber du hesch jo au wahnsenns News!!!!! scho s 2te!!! gratuliere euch! wönsch der alles gueti för die Schwangerschaft und vell gsondheit! aber du besch jo scho en profi i dere hesecht ;)
wie wiit besch denn du jetzt?

03.11.14 15:34
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Snet
Ohhh denn isch ja bald so wiit! Derfi fröge wieso en ks?

Elea
Ich bin ide 19te Wuche :-) ja isch zwar die zweit Schwangerschaft aber bin genauso ufgregt wie ide erste :P wüsset ihr wases git, oder lönd ihr eu überrasche?

03.11.14 15:38
himbeer 

Re: Bräute 2013

@snet: wir haben uns eine angeschaut, aber lage und schnitt passten einfach nicht. jetzt haben wir einen grundriss bekommen für eine andere, die aber erst in ca. einem jahr fertig sein wird. wir schauen uns das mal an und gucken daneben noch weiter... pressiert ja nicht. wie siehts bei euch jetzt aus, was habt ihr für eine wohnung gefunden?

@elea: haha ja ich ha mi glaub no selte über d mens gfreut, aber dasmal isch sie einigermasse willkomme gsi. mich nimmts ja wunder wies jetz wiitergaht... ich ha uf jede fall nächst wuche no jahreskontrolle bim FA und sprich das denn au mal ah.

03.11.14 15:53
elea 

Re: Bräute 2013

schön manokasa, du besch jo au shco mega wiit! wörkli, eschs weder so ufregend? hami Emmer gfrogt ob me denn bim 2te mol alles locker und easy cha ne
ja bi eus geht's en Bueb :) wösse ders denn au scho?

himbeer, demfall wer das e Neubau wohnig wenn si erst imene johr fertig esch? oder wird eifach renoviert? jo wenn ehr eh ke stress hend und si euch gfallt. wiso au ned? :)
ah super wend eh johreskontrolle hesch. si sell di eifach ned metem standartr spruch abspiise vo wege " 1johr esch komplett normal etc...." fende das doof wenn ärzt das ned ernst nemet. aber ebe ehr üebet jo erst ganz frösch gell? aber ebe fendis glich guet sprechsch es ah! miechi gleb au!

03.11.14 16:10
snet 
Re: Bräute 2013

@Manokasa: Genau, schon bald ist es soweit! Bis jetzt hat es sich immer noch nicht gedreht, deshalb der KS-Termin.

@himpi: Wo liegt denn die neue Wohnung? Könnt ihr schon einen Rohbau besichtigen oder liegt das noch in weiter Ferne? Wir haben den Volltreffer gelandet mit der neuen Wohnung: 4.5-Zimmer, 2 Badezimmer, riesiges Reduit, Neuer Standard (2006 erbaut), Gartensitzplatz, Bodenheizung, super isoliert.

@me: Das Zügelunternehmen war heute bei uns und kalkuliert mit 5 Stunden Umzug (Inkl. Auf- und Abbau), also wird das schon mal ein wenig günstiger.

03.11.14 16:31
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Elea
Also ICH nimme überhaupt nüt locker und easy mir wüssets nonig. Han am Mittwuch nach 6 laaaaaaange Wuche endlich wieder emal en Termin, ich hoffe es zeigt sich :P ich bin ja so öppis vo Neugierig.. hend eus zersch welle überrasche loh aber chasch vergesse, das schaffi nöd :P

Snet
Oh ja den.. chamer bi eu im Spital so nöd entbinde?

 1 .. 1759 .. 3516 3517 3518 3519 3520 .. 3639 .. 3757
irgendwie   natürlich   wirklich   schaffe   eigentli   richtig   schnell   Kollegin   Zeremonie   bearbeitet   Problem   natürli   Zuletzt   himbeer   einfach   eigentlich   langsam   vorallem   Hochzit   gspannt