| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1760 .. 3517 3518 3519 3520 3521 .. 3639 .. 3757
03.11.14 16:32
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Himbeer
Gratuliere no zu de Mens und hoffe es klappet bald. :-) han no förigi Ovulationstests diheime, falls bruchsch :-)

03.11.14 16:33
elea 

Re: Bräute 2013

haha manokasa fendi super zghöre dass bim 2te au alles no so spannend und ufregend esch! i ha mol gseit mer lönd eus de bim 2te lo öberrasche, aber gleb au det halte mers ned us

snet, wenn chasch met de Offerte rechne?

03.11.14 16:38
snet 
Re: Bräute 2013

@Manokasa: Mit dieser Position lassen sie Erstgebärende nicht spontan gebären. Bei Zweitgebärenden gibt es Spitäler, die das zulassen, aber auch nicht alle.

@elea: Ich schätze wir bekommen die Offerte in den nächsten Tagen. Ich rechne mit Packungsmaterial mit etwa CHF 1'800. Und dann schauen wir mal, wie viel die Versicherung davon übernimmt.

03.11.14 17:01
himbeer 

Re: Bräute 2013

@snet: bei der nächsten möglichen wohnungskandidatin haben wir erstmal die baugrube besichtigt, da geht es noch mindestens bis im frühling, bis man da was erkennen könnte... aber der grundriss ist gerade gekommen, der sieht schonmal besser aus als bei der anderen und ausserdem liegt sie in einer 30-ger zone, das ist schon mal super.

@manokasa: ich ha au no en stapel ovus dihei, allerdings hät mer no kein einzige öpis azeigt. also nöd mal en fiine strich. entweder hani siteme jahr tatsächlich nie ein eisprung gha (wasi nöd denke) oder ich ghör eifach zu dene fraue wo die nöd funktioniered. das chunnt schinbar nöd mal so selte vor. aber wenns glich sött aktuell werde meldi mi gern bi dir :D

ja mir verhüetet erst sitem juli nüm konsequent. und die letzte 3 mönet isch eh nüt gloffe wäg mim lange zyklus. eigenltich startet mer also erst jetz so richtig ;-)

03.11.14 18:37
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Snet
Ah würkli? Das hani gar nöd gwüsst!

Himbeer
Gar nüt ahzeigt? So komisch.. Mini hend de ganz Zyklus immer en liechte Strich ahzeigt, han mir drum de digital vo Clearblue gholt, det gits den keis Strichlirate :P vo dem hani au no übrig.. aber ja, falls mal bruchsch ;)

04.11.14 08:41
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@himpi: Und wo liegt denn die Wohnung? 30er Zone ist immer gut. Erst gerade habe ich jemanden kennengelernt, die im gleichen Quartier wohnt (wo unsere neue Wohnung liegt) und sie schwärmte geradezu davon. Wird offensichtlich Zeit, dass wir auch mal unsere Nachbarn kennenlernen

@Manokasa: Ja, die Geburt wäre ja dann mit den Füssen zuerst... Und da man nicht abschätzen kann ob alles durchpasst, könnte es da zu Problemen bei der Sauerstoffversorgung kommen.

@me: Ich bin gelinde gesagt ziemlich gepisst. Ich brauche unbedingt eine Buchhaltung von einem anderen Unternehmen und jetzt kommt zurück, dass ich diesen Leuten sagen soll, wie man bitte noch gewisse Sachen verbuchen soll?! Sorry, das ist doch wohl nicht mein Job! Und jetzt verzögert sich alles wieder...

04.11.14 10:14
sonne13 

Re: Bräute 2013

Huhu zusammen! Be au churz da, tippe mit eim finger (vergähnd mir alli fähler) will madam A i mine arm irgendöppis am umequängele isch und madam B grunzt au scho wieder verdächtig. Mängisch wärs scho supi die chönnted säge was sie hend oder bruuched

Ha grad überleid dass es do wohl rächt ruhig wird wenn d snet und d elea denn ihri büebli au gebore hend ussert ihr hend denn trotzdem no ziit, also ich be met dene beide ladies ziehmli guet beschäftigt cha mer aber gar ned vorstelle wies mit "nur" eim wär...

Jo, usem grunze isch schreie worde wünsch euch no ganz e schöne tag!!!

04.11.14 10:56
himbeer 

Re: Bräute 2013

@manokasa: die sind mega tüür vo clearblue, nöd? has nur i de apothek mal agluegt. ja schinbar gits fraue wo ovus nöd azeiged. und nachdem i de erste beide zykle gar nüt debi usecho isch hani denkt ich lahs lieber sii und tue mi nöd no meh verunsichere lah dur ovus wo nüt azeiged... vilicht probieris denn wieder sobald sich da min superzyklus wieder ipendlet hät. ich hoff er laht sich nöd allzu lang ziit ;-)

04.11.14 11:06
elea 

Re: Bräute 2013

snet nelech hani en Artikel dröber glese dass es möglich esch met de füess zerst zgebäre aber sech vell fraue ned troue und so hend d ärzt und d Hebamme zwenig erfahig. und wenn die aber shco chli erfahrig hend, de sig das kes Problem! i persönlich wörds aber definitiv au ned mache! aso wenn sech euse ned no chert werdi au en KS welle. de Cousin vo mim maa esch met de füess zerst ofd welt cho (normali Geburt). de eschs nöm witer gange und er het zwenig suurstoff becho. dor dass het er en liechti behinderig und schwers touret devo treit. ond das Risiko wördi nie wele igo (au wenn e KS natürli au Emmer es grosses Risiko esch). mer wer do au ned wohl bi sonere Geburt ganz ehrlech!!!!

hallo sonne, jo me muss doch luege dass de thread do nie ussterbt :) esch doch cool emmerno zwösse was us allne worde esch! :)

04.11.14 11:27
snet 
Re: Bräute 2013

@Elea: Es ist schon möglich so zu gebären, aber dass lassen sie bei Erstmamis nicht zu, da man noch nicht abschätzen konnte, ob der Kopf durchpasst. Bei einer "normalen" Geburt hätte man da einen Vergleichswert erhalten können und so argumentiert, dass (wenn das 2. Kind etwa gleich gross ist) auch mit den Füssen zuerst geboren werden kann. Wenn es nämlich bei einer Geburt mit der richtigen Startposition nicht mehr weitergeht, gibt es auch einen KS.

Phu, ich bin sooooo müde! Und hungrig! Und ständig klingelt das Telefon. Bäääh

 1 .. 1760 .. 3517 3518 3519 3520 3521 .. 3639 .. 3757
langsam   eigentlich   wirklich   Hochzit   vorallem   bearbeitet   gspannt   natürli   Zuletzt   schaffe   richtig   Problem   schnell   eigentli   himbeer   natürlich   Kollegin   irgendwie   Zeremonie   einfach