Bräute 2013 |
|
1 .. 1762 .. 3522 3523 3524 3525 3526 .. 3642 .. 3757
|
11.11.14 13:16
Jea
|
Re: Bräute 2013
sooo, bin au wiedermal da. es liebs hallo id rundi!
alles klar?
also yoga isch nix für mich... :) lauft mer zwenig!
@ snet, häsch di jetzt chrankschriebe lah?
bi mir gitts einiges neus.. ich bi zwar no ide probeziit aber bin scho wieder am umeluege, wägme neue job.... jetzt mal luege, was dä märt so hergitt... mim supermässige stellevermittler hani au scho aglüte, dass er lueget. die letschte mal hett er mir relativ schnell es paar vorstelligsgspröch organisiert und han dänn au rächt schnäll e stell gfunde. mal luege, bin aber positiv und isch ja nöd so, dass i uf dä strass stahne... gib däre firma schono e chance, aber s isch halt nöd so, wies besproche gsi isch und es isch es riiiiiiese chaos da ine... eifach krass.
am samschtig hoffi nochli uf schöns wätter, oder wenigstens troche. han nämli dänn dä erschti teil vom grundkurs für dä roller. :) und süscht gitts nöd viel. sind am wucheend mal euses projekt go starte mit wohnwage (also mobilehome vo mim mami) umbaue. händ ihre dä ganz wohnbereich usgrumet, bode usegrisse und schomal abkläbt. i 2 wuche gömer dänn go male und bode inetue, dänn gitts en neue ässtisch und neus sofa und so... isch im moment no e riiiese baustell, aber sie sölls ja nacher schön ha :)
was gitts bi eu so neus?
grüessli
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|