| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1763 .. 3523 3524 3525 3526 3527 .. 3642 .. 3757
12.11.14 09:59
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich drücke dir die daumen und wünsche schonmal gute besserung

12.11.14 10:25
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

haha snet, du setsch me gseh im yoga, de wörds jo chöble vor lache i be so flexibel wine alte baum
ou nei das tönt aber gar ned guet wenn du so schmerze hesch! aber jez chasch jo denn grad hai go!!!! cha das ned verstoh dass si de ned 100% chrank gschrebe het! kenne serig di send bes zode Geburt no fit gsi (ke shcmerze) und die hend alli au 2-4 Woche vor em Termin ufghört schaffe! aso i fende me leischtet jo scho gnueg ond de hets doch jedi frau meh as verdient wenn si vor de Geburt no bez cha ruhe!!!!!
dini FA macht mi grad hässig

12.11.14 10:54
himbeer 

Re: Bräute 2013

bi eus wirsch vom gschäft her 2 wuche vorher beurlaubt. d.h. mir händ 16 wuche mutterschaftsurlaub und 2 wuche werded vor de geburt erteilt. ich find das super so...

12.11.14 11:14
elea 

Re: Bräute 2013

ah dasch cool dass si automatisch scho 2 Woche vorher frei gend. mer hend au 16 Woche, aber erst ab Geburt... wend vorher wetshc ufhöre musch di lo chrank schriebe.... aber ebe anschinend gseht das jedi FA bez anderst ob das nötig esch oder ned....

12.11.14 13:44
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja das isch würkli sehr unterschiedlich. also grundsätzlich denki scho au, wenns öpperem no guet gaht und er grundsätzlich gsund isch, gsehni kein grund für e (100%) chrankschribig. das mer gege s endi vo de schwangerschaft s pensum reduziert isch aber nachvollziehbar, schliesslich sind täg eifach astrengender. und die letzte zwei wuche vor de geburt sötted au jedere schwangere zuegestande werde wenn sie das möcht.

13.11.14 08:17
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@elea: Ich habe mal im Fitnessstudio eine Lektion Latin Aerobic gemacht: so zum Affen habe ich mich noch nie gemacht wie dort. Haha, oder die legendären Zumba-Lektionen! So was kann ich echt nicht gut.

Es gibt halt auch viele Frauen, die vor dem Termin noch Ferien nehmen und das ist bei mir leider nicht möglich, da ja wie ihr schon wisst, niemand anderes im Büro ist.

Aber ich kann auch nicht verstehen, wie man unter solchen Schmerzen noch arbeiten gehen muss. Schliesslich musste ich nach dem Bänderriss im Sprunggelenk auch 2 Wochen nicht arbeiten und konnte damals wesentlich besser laufen als jetzt.

Bekommst du eigentlich 100% oder 80% Mutterschaftsentschädigung?

@himpi: Ist aber noch krass, dass deine Arbeitskollegin noch 70% arbeitet, obwohl ihr Termin Anfang Dez ist? Ich muss ja "nur" noch 30% arbeiten.

Das ist auch nett von eurer Firma, dass 16 Wochen MSE bezahlt werden.

@me: Die schlimmen Schmerzen haben nachgelassen, aber die "normalen" Schmerzen leider nicht. War wieder ein ziemlicher Aufwand zur Arbeit zu kommen, zum Glück wohne ich nur 10min weg. Nachher gehe ich noch in ein Umstandsgeschäft, weil die gekaufte Leggins viel zu gross ist (resp. in einer Woche viel zu gross geworden ist). Ich finde da kann man mehr Qualität erwarten, wenn man 38.- dafür bezahlt.

13.11.14 09:25
himbeer 

Re: Bräute 2013

@snet: na ja, es geht ihr gut, sie hat keine schmerzen oder beschwerden bisher. sie hat selber gesagt, sie sitzt lieber im büro als dass sie zuhause wartet, bis es losgeht. in deutschland fängt der mutterschutz ja sechs wochen vor ET an, sie hat gemeint, das wäre der horror für sie :D aber es ist halt bei jedem unterschiedlich.

13.11.14 09:57
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

snet ha das gester mi maa verzellt dass dini fa de ned wet chrank schriebe, er het au gmeint di esch doch ned ganz gsond em chopf. chasch end wechsle? aso jez vor de Geburt klar ned, aber nachetene wördi mer en neui sueche!!!!!!!

i rechne met 80% aber guet möglich dass si 100% zahlet. i gsehs denn.. gange emo ned go froge vorher... :)

jo dasch cool dass dini arbetskolegin no so fiit esch himbi! i wet eigentli au, so lang i mag und loscht ha go schaffe. wösst jez au end wasi de hai de ganz tag miech. meine wennd ned chasch schaffe, de chasch au ned gross hushalte oder so.... ond neulech woni chrank gsi be, hani au gmerkt dass s TV Programm eim au ned dorre tag brengt

13.11.14 10:01
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja sie hät au gmeint gha, dass es wahrschinli no tüür würd werde wenn mer plötzlich so viel ziit hät zum käfele und shoppe, jetz vorusgsetzt es gaht eim guet.

bi de snet verstahnis aber würkli au nöd. vorallem frögi mi chli, was die 30% jetz no sölled bringe. da chasch öpper ja au gradsoguet ganz chrank schriibe. aber de chef findi würkli au chli komisch. mini eint kollegin isch praktisch vo ihrere chefin usegrüehrt worde usem büro wos ihre nüm so guet gange isch

13.11.14 10:04
elea 

Re: Bräute 2013

jo das we s andere? i wörd gleb au met online Shopping avo wenni de ganz tag dehai wer

ja generell da stemmt au weder aso wege 30% lohnt sechs au nöm is Büro z hocke.....

bi mer em Büro fönds au langsam ah bi bemuetere ind i chas ned ha. mi AL het mi nöm wele use schecke. jetzt hanis erzwonge ond morn chani entli weder mol ufd boustell.. chome soshct no de Büro koller öber ond i denke Emmer, ha jo kes bei broche ond so lang i mag wetti doch au schaffe! :)

 1 .. 1763 .. 3523 3524 3525 3526 3527 .. 3642 .. 3757
richtig   eigentlich   eigentli   bearbeitet   Hochzit   natürlich   einfach   Zeremonie   langsam   gspannt   vorallem   schnell   Problem   natürli   Zuletzt   irgendwie   himbeer   schaffe   Kollegin   wirklich