| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1763 .. 3524 3525 3526 3527 3528 .. 3643 .. 3757
13.11.14 10:23
snet 
Re: Bräute 2013

Glaubt mir, ich bin die letzte, die die ganze Sache noch nachvollziehen kann. Trotz wirklich starker Schmerzen, werde ich einfach nicht ganz krankgeschrieben. Und ich kann euch sagen was ich zuhause mache: Einfach nur schlafen... Aber zum Glück muss ich ja jetzt nur noch 2 Wochen arbeiten und theoretisch könnte ich da auch nochmals 3 Tage frei nehmen, wegen Überstunden...

Und die 30% bringen es so halb. Es gab wieder viele Telefonate heute Morgen und ich konnte auch noch einiges erledigen und in 5 Minuten gehe ich nach hause... Gut wohne ich ja nur 10 Minuten entfernt.

@elea: Supi, dass du jetzt doch auf die Baustelle gehen kannst.

13.11.14 11:48
himbeer 

Re: Bräute 2013

bist du dann einfach jeden morgen ein paar stunden im büro oder wie teilst du die 30% ein?
eine meiner freundinnen wurde jetzt in der zweiten schwangerschaft schon total früh 100% krankgeschrieben. bei ihr war aber wohl vorallem der psychische druck im büro schlimm, daneben hatte sie noch viel stress mit dem zweijährigen erstkind zuhause... aber ihre ärztin hat da gar nicht gezögert.

13.11.14 12:48
snet 
Re: Bräute 2013

Ich arbeite pro Tag 2.5h bis um 10:30 Uhr und gehe dann wieder nach hause. Das Haus verlasse ich morgens um 07:45 Uhr. Heute war es ziemlich anstrengend, hatte auch wieder 7 neue E-mails auf dem Account zur Bearbeitung und daneben halt noch die anderen Pendenzen. Ich bin dann ziemlich fertig nach hause gekommen und hoffe, ich kann heute noch ein wenig was erledigen (Keller muss ausgemistet werden).

Eben, ich sage es ja, die Ärzte schreiben einen ganz unterschiedlich krank...

17.11.14 13:58
dandi78 

Re: Bräute 2013

hallo zäme

ha mi au wieder einisch wöue mäude. ha jetz aber nid aues nochegläse
eg hoffe euch gohts aune guet und dir sit fit und munter?!
eg go morn zum fa go e bluettescht mache zum der hormonspiegel mässe. und i zwöi wuche goni no e ultraschall go mache. de chont us ob bi mir alles ir ornig isch und ob eg überhaupt cha chind übercho. be froh dasi das jetz mache. de weisi nachhär meh. generell beni wieder vöu entspannter dem thema gegenüber als no vor es paar wuche/mönet. das het sich irgendwie so ergeh und sithär gohts mer tip top

17.11.14 16:55
himbeer 

Re: Bräute 2013

hoooi dandi!
oh das tönt guet bi dir, schön ghört mer vo dir au wieder öpis :-D
haltisch eus ufem laufende. min neue arzt hät ja au gmeint ich söll mi denn melde, wenns bis im januar/februar nöd klappt hät. aber ich ha au voll kein stress im moment...

17.11.14 17:27
elea 

Re: Bräute 2013

guete obe zeme

dandi schön voder zlese. super chasch de bluettest ond de US go mache. eso goht mol bez öpis gell? emo mer giengs secher so... me wet doch wösse was los esch. bzw ob öberhaupt öpis los esch! aber freue mi of al fäll zlese dass es der guet goht! das esch schön :)

mer gohts guet, fendes nor schrecklich dass es jetzt scho weder so frühe donkel esch. has gfüehl so hett me absolut gar nüt vom tag. ond das macht nor müed ond schlapp :)

wönsch euch allne e schöne obe :)

18.11.14 08:39
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@dandi: Das klingt aber spannend mit dem Bluttest beim FA. Vor allem, wenn etwas hormonell nicht ganz stimmen würde, könnte man das ganz einfach beheben. Du musst aber schon sehen, dass die Chance pro Zyklus schwanger zu werden nur bei etwa 20% liegt und leider bleibt die Chance jeden Zyklus gleich und kummuliert sich nicht auf, was etwas gemein ist. Von dem her ist ja bei dir ja alles vollkommen in Ordnung. Schön, dass du entspannt mit der Situation umgehen kannst.

@himpi: Musst sehen, du brauchst dich wegen etwas ganz anderem zu melden, als irgendwelchen Tests

@elea: Ja, diese Dunkelheit ist wirklich total deprimierend Andererseits bietet sie auch schön Zeit und Platz um mit seinem Liebsten zu kuscheln

@me: Wunder geschehen noch! Heute bin ich das letzte Mal im Büro (eigentlich bin ich schon krankgeschrieben). Und erledige noch den letzten Adminscheiss. Unglaublich, dass man mich nur so kurz krank schreibt, schliesslich ist der KS-Termin in noch nicht mal mehr 2 Wochen...

18.11.14 09:09
Nemo 

Re: Bräute 2013

Mörgeli zäme!!
Sooooo, da bin au ich mal wieder...jaaaaa scho ehwigs her... Bi mir gits hald au nöd so spannendi Sache z'brichte wie bi eu. Kei Baby oder sonstigi spannendi News.
Ich freu mi für eu all, isch cool, so viel Mamis bi de 13er Brütli. Isch wükli schnell gange. Doch nöd nur es Grücht dass die meiste im erste Jahr nach de Hochziit grad schwanger werded
Ich bin idie zwüscheziit ja au Gotti worde, aber das händer ja mitübercho gha, es isch ja es Wiehnachtschindli worde, das heisst er wird am 24.12 scho jährig...huuuuiiii wie die Ziit vergaht!!
Und suscht hani en neue Job wo mer bis jetzt mega Spass macht. Schaffe jetzt inere Akupunktur Praxis und han dehte s'Praxismanagement under mir.
So, das isches eigentlich scho wieder gsie vo mir. Ebe, wie gseit...nöd viel Neus

18.11.14 09:26
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete moooorge!

@snet: haha, na ich würde mich natürlich sehr gern wegen etwas anderem beim neuen FA melden mein mann hat am weekend auch gemeint, er sei jetzt langsam wirklich ready und hätte auch sehr gern einen kleinen knopf

@nemo: ja nur die "alte" brüüt sind no die wo sich ziit lönd ;-) ich bi au "nur" gotti worde, am 21.12 isch taufi und ich bi mer scho fest am überlegge, wasi söll mache/schenke. aber ich ha scho e idee. gratuliere zum neue job!

18.11.14 09:31
Nemo 

Re: Bräute 2013

ou schön himbi!
das isch bi eus alles scho dure mit taufi usw.. isch im märz gsie. ich han ihm es gschirrset vom wmf it so herzige isbärli kauft und denn ufem bsteck sin Name igraviere lah. zu dem hani ihm es Konto eröffnet, wo ich jede monet Geld izahle, aber das wird er nöd eifach überho mit 18ni, sondern das wird für Sache brucht, wo er mit em gotti denn tuet undernä, europapark, ferie usw...
ich has dezumal bi mir gseh, ich han das Geld überho und has grad verchlöpft. das findi schad, darum wird ich mit ihm eifahc immer wieder so usflügli oder städtereise mache.

 1 .. 1763 .. 3524 3525 3526 3527 3528 .. 3643 .. 3757
wirklich   Problem   Kollegin   natürlich   irgendwie   richtig   Zuletzt   Hochzit   langsam   himbeer   vorallem   bearbeitet   schaffe   Zeremonie   eigentli   schnell   eigentlich   natürli   gspannt   einfach