| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1764 .. 3525 3526 3527 3528 3529 .. 3643 .. 3757
18.11.14 09:33
Nemo 

Re: Bräute 2013

ah gsehsch himbi, denn gsellsch du doch glie au scho i die rundi vo dem werdende mamis
isch doch schön. hoffe es klappt denn au so schnell wie bide andere

18.11.14 09:47
himbeer 

haha ahja mir händs nöd so pressant, es passiert denn wenns passiert. ich bi ja scho happy wenn de nächst zyklus nöd wieder 89 täg gaht ;-)

hihi bsteck hani au welle graviere lah und dezue es gschirrset selber mit porzellanmalfarb gstalte. das wär mal d idee jetzt. es konto hani au scho ufgmacht bi de geburt. ich ha mer au vorgno eifach devo usflüg etc. z zahle wenn öpis astaht und de rest denn uf de 18. z schenke für d fahrprüefig. ich ha das vo mim gotti au übercho und grad die erste 10 fahrstunde und de verkehrskundekurs devo zahlt, das hani no e gueti lösig gfunde. wieviel tuesch denn du uf d siite pro monet?

18.11.14 09:51
Nemo 

ja das isch doch e gueti istellig!
ich tuen jede monet 50 franke druf. will ich kenn mich, ich bin eh es mega reisefüdli und drum wird er sicher ab und zue mal mitem gotti unterwegs sie. usserd er wot denn nöd ;-)
aber ebe, das Geld isch denn so schnell weg. denn chanis au mal no für gschänkli ade Konfirmation usw bruche. han s'gfühl das isch denn schnell weg.
wieviel tuesch du druf?

18.11.14 09:55
himbeer 

ich ha jetz mal 20 franke monatlich im duuruftrag festhalte. das wäred bis zum 18täg über 4000 franke. de götti gits ja au no und da das en guete fründ isch vo mir, werded mer hoffentlich s einte oder andere au z zweite bzw. z dritte chöne mache. und ebe, susch gits haltmal no öpis zuesätzlich, hihi. freu mi, ich gseh de chli am samstig wieder und da mer ja lang i de ferie gsi sind, hät er scho en riese schub gmacht i de letzte wuche. gseht scho us wie es komplett anders chind, haha

18.11.14 10:19
Nemo 

ou ja das glaubi!!
ich freu mi au immer uf min chline. gsehn ihn no recht viel. eimal die wuche sicher, aber das isch hald au grad momentan vom schaffe her perfekt. sin grössere brüeder chunt zu eus id Akupunktur und denn isch er au immer debie. so gsehni ihn zur ziit grad mega viel. aber ich luege au suscht, dasi ihn sicher all zwei wuche gsehne.
han u freud a mim neue amt.
so, jetzt muesi mal wieder bitz was schaffe...
grüessli und bis gslie!! he he, spötistens am schliefschuefahre im Dolder!!
hoffe mer gsehnd eus denn das mal au und chönd bitz quasle... erkenne sötsch mi ja no, gsehsch ja ufem Facebook wieni jetzt usgsehne
und dich hani ja letscht mal im mascotte no erkennt.

18.11.14 10:22
himbeer 

ja ich hoff dass ich ihn denn au immer regelmässig gseh. all wuche wird sicher nöd gah im moment, aber ich gib mer müeh ;-)

haha ou ja, ich muess mini schlittschueh mal no sueche. sind mer zwar 3 nummere zchli, aber ich muesses ja nöd lang alegge. ou ja, gratuliere no herzlich, sind idrücklichi bilder gsi im facebook aber ich hett di sicher au susch no erkennt

18.11.14 10:39
Nemo 

danke, danke
ja säg nüt, ich han nöd emal meh. bin sicher sit 4 jahr nüme gsie go schliefschüendle...ou nei, ich glaub es isch no länger her
aso bis denn

18.11.14 11:07
dandi78 

guete morge zäme

hey nemo, schön dass au wieder einisch ineluegsch. gratuliere no zum neue job und zu dere tolle leistig wo du bis jetz erbrocht hesch. si würklech sehr idrücklechi bilder uf fb! respekt!

so, hüt am morge beni jetz afe mou go bluet geh. jetz nöchscht wuche no ultraschall und de esch das au düre. eg be immer no zueversichtlich, dass es be eus wird klappe. trotzdem fendis guet dasi jetz die teschts cha mache. ha mim ma gseit, dass er de evtl. au no mues go teschte, falls be mir alles i.O. esch. sini reaktion esch gse: wieso? bi mir esch alles ir ornig ha ha, typisch ma hani dänkt

ah, und es goht wieder chli vorwärts mitem hus. mir hei jetz plän übercho. leider wird's au a dene wieder änderige geh. sie hei immer noni alles so zeichnet, wie mirs gärn hätte . der architekt rächnet mit baubeginn im märz. hoffe mer mou, dass mer das jetz chöi ihalte.

himbi, wie gsehts eigentlich be euch mit wohnigssuechi us?

18.11.14 12:59
elea 

hallo zeme

hey nemo, so cool weder mol vo der zlese!
das tönt super wege dim neue Job, gratuliere! aso das send denn ned nor "chlini News" fendi ;)
himbi und nemo ehr send mega grosszögig met euchne gottechender. die dörfe sech jo mega glöcklech schätze so cooli und grosszögigi gottis zha i ha för mi göttibueb au es Konto, due aber pro monet "nor" 5.- druf und de eifach a wiehnachte ond geburi no öpis extra....

haha dandi, das esch wörkli typisch maa.... i hame jo vorher sehr vell gedanke gmacht ob mer echt öberhaupt chöne chend ha (eifach well mer es paar lüt hend em omfeld wos länger goht). ond Emmer weni mi maa gfrogt ha ob er sech de ke gedanke macht heisst "secher ned!". mengisch wers schön wenn me sones Männer ego het
sends de grossi Sache wosi bide plän no mönd ändere? ehr send doch au shco metem Architekt äne ghocket wege änderige. hetter de ned alles so omgsetzt wie ehr euch da vorgstellt hend?

18.11.14 13:44
Emma13 

Hallo zäme

Meld mi au mal wieder, min chline schlöfelet grad uf mim Arm und so hani ei Hand frei zum schriebe

Freut mi zläse dases bi allne chli News gitt, immer wieder spannemd zläse was ihr alli so machet. U herzig mite Kontis wo ihr für eu Gottechinde machet, findi ä gueti Idee. Mir werdet d Taufi im März ha und ich bin scho total im Züg ahah liebe Festli z'organisiere

Und suscht lauft alles guet mit eusem chline Ma, er wachst und wachst, lächlet, spielt und isch en total aktive und fröhliche Bueb :) de Muetterschftsurlaub gaht no en Monet aber ich bin soo froh nöd müesse zrugg go schaffe, d Ziit gaht viel zschnell ume und Mami si isch eifach wunderschön

Wünsch allne Schwangere wiiterhin ä schöni Schwangerschaft, dir Nemo alles Gueti zum neue Job und zude mega Leistig und dir dandi alles Gueti mite Tests und viel Spass bim Bauprojekt :)

1 .. 1764 .. 3525 3526 3527 3528 3529 .. 3643 .. 3757
Kollegin   gspannt   himbeer   schaffe   Hochzit   eigentlich   wirklich   natürli   langsam   Zuletzt   bearbeitet   richtig   einfach   schnell   eigentli   irgendwie   natürlich   Problem   Zeremonie   vorallem