| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1764 .. 3526 3527 3528 3529 3530 .. 3644 .. 3757
18.11.14 14:50
himbeer 

Re: Bräute 2013

@dandi: ich bi immer chli am luege wäg wohnige, aber es hät eus bisher no nüt so richtig aglached. es pressiert ja zum glück nöd :D

min maa hät au gfunde, das mer nächst jahr mal chönd kontakt zumene architekt ufneh und mal luege mit de banke. es gaht also bi eus denn au langsam los :D

18.11.14 15:46
dandi78 

Re: Bräute 2013

Elea, es si zum Teil nur Details, aber trotzdem möchte mirs gern so ha wie mers besproche hei. Es esch afe recht närvig dass sis eifach nid fertig bringe, endlich korrekti Plän zmache. Vor allem wöu mer jo mittlerwile über drü Mönet gwartet hei!!! Aber was wei mer mache? Es esch jetz halt so. Positiv dänke und immer füre luege

Himbi, ah cool, de gohts be euch jo dämfau au gli einisch vorwärts mitem Hustraum. Es esch scho sehr e spannendi Zit und es esch unglaublich, was es alles brucht für sones Hus (Idee, Hypothek, Bewilligunge, usw.).

Emma, schön dass du s'Mami si so gniessisch. Hesch eigentlich no witer gsuecht fürne neue Job? Oder wottsch es im Moment eifach so gniesse wies esch?

18.11.14 16:18
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ohje das tönt müehsam dandi, hoffentli klappets bald denn gahts wiiter fürschi :)

Nei nei, hett gar kei Ziit gah zum überhaupt en neue Job z'sueche und wär ja au suscht sowieso es halbs Jahr gern dihei blibe, drum machi ganz sicher Pause bis im März und denn luegi wiiter, s pressiert aber im Moment nöd, isch eher Priorität 150

19.11.14 08:27
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

dandi das tönt mega müehsam... wenn so nüt vorwerts goht und si ned emol d änderige rechtig omsetze chönet. het denn de Architekt so vell ztue dass er ned dezue chont oder was esch echt s Problem?

Emma, schön voder z ghöre. und för allem toll wi guet dass es euch goht!!!!! das freut mi mega!!!!

19.11.14 09:07
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha dandi, ja mir grauts ehrlich gseit au scho chli vor dem theater denn. ich finds eigentlich au grad no guet dass e gueti fründin vo mir au grad am baue isch. sie sind wohl grad öppe glich wiit wie ihr, und ich wird mer bi ihre denn sicher s einte oder andere chöne abluege :D

19.11.14 09:14
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@himpi: Aber wenn ihr ja auch ein Haus bauen möchtet, wieso wollt ihr denn nach einer anderen Mietwohnung schauen?

@dandi: Ich hoffe, dass der Hausbau im März wie geplant starten kann. Hoffentlich werden alle Änderungen dementsprechend ausgeführt.

@Emma: Schön, dass zuhause alles gut läuft.

@me: Ich bin ab heute zuhause und es laufen echt lustige Fernsehsendungen... Heute kommt jemand noch etwas aus dem Keller abholen, was ich auf dem Verschenkkreis ausgeschrieben habe. Da kommen immer die lustigsten Leute vorbei - heute der volltattoowierte Hipster

19.11.14 09:23
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hellöu zäme! Mini fräuleins hend grad en frässnarkose und ech chli ziit zum tipperle...

Hey snet, dann ist es ja bald so weit! Geniesse die rest-ss-tage und jetzt schon alles gute für den kaiserschnitt und eine wunderschöne kennenlernzeit! Bin gwundrig von dir zu hören!

Dandi, das esch werkli müehsam! Was esch de gnau s problem be dene? Euse architekt hed sech sit em märz nömm gmäudet! Guet, er weiss dass es noni pressiert aber mol öppis vo sech loh ghöre oder so... Naja... Letscht woche hed er mini eltere troffe und sech erkundigt wies eus met de zwilling goht. Schiinbar hed sini schwöschter es par woche vor eus au zwilling becho und er hed de mine eltere gseid er heig det gseh wie sträng das seig und heig dänkt er warti nochli met sich mäude
finds super dass du die undersüech chasch mache! Ganz viel glück!!! Drück der düüme dass es bald klappt!!!
Allne andere natürli au

Ähm, what else...? Ah emma: Schön chasch dis mami-sii gniesse!!! Also ech ha chli bruucht bis ech e dere neue rolle aacho be, aber ech gniesses au! Vor allem wenni be dem tolle herbschtwätter ha chönne dusse spaziere und mer überleid ha dassi süscht am schaffe wär ich finds erschreckend wie schnell die zwärge wachsed! Es goht mer fascht z schnell! Mängisch beni glaub immer no am schwangerschaft und geburt verarbeite, hätt nie dänkt dass mich das so lang beschäftigt. Isch halt scho öppis ganz bsundrigs...

Vorgeschter hani e babyfreie nomittag gha und be goh shoppe! Wie chönnts anders sii, nur babysache - prioritäte und d interesse verändered sech au det oh hed das schnusegi sache gha ha röckli kauft, sooooooo härzig!!! Hätt für mech no selle bh's chaufe, isch alles z gross worde jenu, mine maa hed gmeint me chönni au a chliine sache freud ha

Sodeli, fertig mitem friede, do muess glaub no es görpsli use - stereo

19.11.14 09:24
himbeer 

Re: Bräute 2013

@snet: das haus wäre allerfrühstens im 2017 fertig, wenn wir nächstes jahr mit der planung beginnen. ich denke eben nicht, dass wir so lange in unserer wohnung bleiben können, wenn sich in der zwischenzeit nachwuchs ankündigen sollte (und davon gehe ich jetzt einfach mal aus). unsere wohnung ist zwar gross, aber loftartig und hat nur ein einziges schlafzimmer. wir behalten deshalb mal die augen offen für eine "zwischenlösung". aber eben, es pressiert ja nicht und wenn sich rausstellen sollte, dass sich ein umzug nicht mehr lohnt, dann lassen wir das.

btw: ich weiss, das ein kind in den ersten jahren kein eigenes zimmer braucht, aber uns geht es mehr um die ausweichmöglichkeiten für uns: wenn das schlafzimmer während 2 jahren elternschlafzimmer, kinderschlafzimmer und wickelzimmer ist, dunkt mich das ziemlich beengt, da keiner mehr eine rückzugsmöglichkeit hat.

was holt der tätowierte hipster denn ab?

19.11.14 09:29
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hey snet, bin ja gespannt was du im tv guckst ich war ja zwei monate zu hause und hab mich ab den doofen sendungen irgendwann genervt so nen blödsinn was da täglich läuft!!! Hihi, ich hab dann "mein perfektes hochzeitskleid" zu meiner lieblingssendung gekürt, aber auch das war mit der zeit langweilig

Sorry wenns fähler hed, ha nur ei hand frei

19.11.14 09:41
snet 
Re: Bräute 2013

@sonne: Ja, es geht noch weniger als 2 Wochen Und bin immer noch emotional nicht wirklich bereit Mutter zu werden. Ging es dir da gleich?

Jetzt werde ich vermutlich nicht mehr arbeiten bis Ende März und danach wieder mit 20% einsteigen.

Hihi, Babysachen habe ich bis jetzt noch so gut wie gar nix geshoppt, weil ich noch nicht weiss, was man alles genau braucht und wir haben ja vieles geschenkt bekommen.

Ich schau mir gerade "Verklag mich doch!" an Die Sendung mit dem perfekten Hochzeitskleid kenne ich gar nicht.

@himpi: Die Platzverhältnisse in der Wohnung könnt ihr natürlich nur selbst beurteilen. Und natürlich braucht das Kind am Anfang kein eigenes Zimmer, aber wir haben auch ein eigenes Kinderzimmer. Genau, ich würde mir auch gut überlegen ob sich das denn lohnt. Vor allem ist zügeln immer soooo mühsam!

Der tätowierte Hipster holt sich zwei Lattenroste ab. Die waren ursprünglich CHF 40 und sind schon 5 Jahre alt... Manchmal weiss ich nicht so recht, weshalb Leute solche Sachen abholen, irgendwie leuchtet nur "gratis" auf und dann dreht man durch Aber für mich ist es eine gute Alternative zur Entsorgung!

Zuletzt bearbeitet am 19.11.14 09:44

 1 .. 1764 .. 3526 3527 3528 3529 3530 .. 3644 .. 3757
Zeremonie   eigentlich   himbeer   richtig   schaffe   Problem   wirklich   bearbeitet   Zuletzt   Hochzit   gspannt   natürlich   eigentli   einfach   natürli   vorallem   irgendwie   langsam   schnell   Kollegin