| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1766 .. 3530 3531 3532 3533 3534 .. 3646 .. 3757
24.11.14 08:38
dandi78 

Re: Bräute 2013

Schöni News Eve, e gratuliere ganz herzlich

24.11.14 08:58
Eve777 

Re: Bräute 2013

Dankeeee . Ich drücke dir ganz fest Dume Dandi dass bi dir au Guets usechunt bi dine Untersüech!

Esch no cool gsi, a eusere Party hani grad es paar Dekosache vo de Hochzyyt wieder chöne bruche, d Cherzegläsli etc. hani ebe alli bhaltet gha und die grosse Cherzeständer au, het grad guet passt zu eusem Starthema und het cool usgseh mit de andere Deko zäme .

24.11.14 09:04
Eve777 

Re: Bräute 2013

Schnäll e Frog a alli Schwangere: Wüsse dir no was dir händ müesse mitnä zum erste Untersuech? Ha ebe minere FA denn am Friitig no aglüte zums säge und zum nochefroge öbi jetzt glich no mues wiiteri Untersüech mache wäge dem Brustzüüg, denn het d Sprechstund gmeint nei allwäg ned aber sie geht mir grad e Termin vor de Wiehnacht füre 1. Untersuech. Ich mues de Bluetgruppeuswyys mitnä und nomol öpis aber weiss nüm was *g*.

24.11.14 09:06
snet 
Re: Bräute 2013

@Eve: Ja, manchmal weiss man wirklich, dass man schwanger ist. Ich hatte auch immer so Träume... Stets war ich überzeugt ein Mädchen zu bekommen, aber ich habe immer geträumt einen Jungen zu bekommen. Sogar vom Outing-Ultraschall habe ich geträumt und es trotzdem nicht geglaubt

Wir haben es unserem Umfeld erst im 4. Monat gesagt, aber auch nur aufgrund der Vorgeschichte.

Toll, dass die Party so ein Erfolg war. Wie ist eigentlich dein Kostüm angekommen?

Ja, es ist langsam wirklich beschwerlich, vor allem etwas instabil, weil ich einfach nur den Bauch gegen vorne habe. Das macht das ganze etwas beschwerlich (von hinten sieht man sogar noch die Taille)

24.11.14 09:12
snet 
Re: Bräute 2013

Also ich musste überhaupt gar nichts mitnehmen zum ersten Untersuch...

24.11.14 09:44
Jea 
Re: Bräute 2013

hei eve, herzliche glückwunsch und alles gueti!! :) positiv dänke hilft i so moment scho viel und ich verstha, dasses dim mami und so scho gseit häsch. ich wär genau glich, wil ebe, wänn öppis isch, bruchsch ja dis umfeld au... (was mer natürli nöd hoffed!!)

24.11.14 13:02
elea 

Re: Bräute 2013

eve, i han au eifach de bluetgruppe uswis vo mer UND mim maa (falls vorhande) müsse metneh. soshct nix. mini fa het jo socht scho all underlage gha. ah, din maa musch natürli metbrenge well mer bim erste US scho erstuhnlech vell gseht :)
ach i freu mi so för euch! es esch so en tolli ufregend und schöni ziit! i verstoh di voll dass ers de eltere scho wend sege. beidi eusi mamis hend früehner fehlgeburte gha und mer hend gwösst falls eus das au passiert wemmer und chöne mer met ehne dröber rede. machtes so wis för euch stemmt, denn eschs au rechtig! has zwar scho gseit, aber i dröck der wörkli fest dume för vell gsondheit. för de und s chline babely!

haha snet, i froge mi ma Emmer obi vo hende schwanger usgseh oder ned (voll doof) bes jez seit er vo hende gseht me nüt, aber das cha natürli au en lüg si

24.11.14 13:18
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo zäme ;)

hallo eve!! herzlichi gratulation zu dinere ss !! soooo schön freu mi mega für eu!
ha mi grad bitz zrug versetzt gfühlt bi mier isch au eher so gsi dasi sicherheitshalber en tescht gmacht han, willi en termin bi dä fa gha hätti weg dä hormon tablettene und hät mer ebefalls nur ganz liecht azeigt + hämers natürlich nöd chöne glaube und ha dänn au ca. 5 teschts gmacht
und das mitem dä eltere säge chani au verstah, mir händs nur ganz knapp 3 mönet gschafft nüd z säge, aber es isch soooo schwer gsi und ich han mer dänn au müesse säge, falls öpis nöd guet gsi wär, hätti ja eineweg mit dä engschte drüber gredt, vo dem her ... bim zweite wirdis dänn sicher no schneller verplappere :p
zum erschte ultraschall hani au nüd mitgnoh, also cha mi uf jedefall nöd erinnere ... wenn häsch en dänn?:)

snet: wenn isch dinn ks termin??? hui ... aber freueter eu? oder häsch bitz 'angscht' dävor? ich weiss no, so ca. 2-3 wuche vorem termin hani dänn gfunde jetzt chaner cho :)) ha zwar vooooll nöd gwüsst was uf mich / eus zuecho wird, aber ha eifach welle daser use chund und zum glück ischer dänn au 8 täg vorem termin cho ! isch dänn schlimm mit dä streife? ich bin amig wie en psycho go sueche und wenni mal en abdruck vo dä hose gha han scho panik gschobe beiflusse chamer das leider nöd, hät mitem bindegwäb z tue! ich han die streife däfür a dä oberschenkel, will det mini problemzone isch ... aber das hani scho länger ! am buch bini jetzt bi dä erschte ss verschoont bliebe, aber ebe, würet ja gern no es zweits welle, mal luege wies det dänn si wird

grüess eu all

24.11.14 13:48
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jö danke Elea mega lieb ! Und merci au Lilly für d Gratulatione chas nonig eso richtig glaube .

Aso ich ha jetzt nomol aglütet und sie händ gseit ich söll de Bluetgruppeuswyys mitbringe und d Impfcharte, haha das esch s zwöite woni vergässe gha ha. Ich ha de Termin grad vor de Wiehnacht am 19. Dezember, bi scho rächt ufgregt was me det denn so gseht. Leider weisi ned öb mi Maa denn au cha mitcho, sie händ mir nur e mega doofe Termin uf die halbi 11i chöne gä, und er schafft 40 Minute wiiter wäg mit ÖV, wenn er ned frei bechunt wird das allwäg nüt. Aber jetzt luege mir mol.

Ich bi voll hibbelig irgendwie wet nur a Guets dänke und glich hani eifach chli Angst defor dass es ned chönt hebe. Aber dänke das esch wohl normal und het jedi Frau. Bi froh weni denn bim erste Termin mol gsi bi und alles ok esch .

24.11.14 13:59
Eve777 

Jö danke Elea mega lieb ! Und merci au Lilly für d Gratulatione chas nonig eso richtig glaube .

Aso ich ha jetzt nomol aglütet und sie händ gseit ich söll de Bluetgruppeuswyys mitbringe und d Impfcharte, haha das esch s zwöite woni vergässe gha ha. Ich ha de Termin grad vor de Wiehnacht am 19. Dezember, bi scho rächt ufgregt was me det denn so gseht. Leider weisi ned öb mi Maa denn au cha mitcho, sie händ mir nur e mega doofe Termin uf die halbi 11i chöne gä, und er schafft 40 Minute wiiter wäg mit ÖV, wenn er ned frei bechunt wird das allwäg nüt. Aber jetzt luege mir mol.

Ich bi voll hibbelig irgendwie wet nur a Guets dänke und glich hani eifach chli Angst defor dass es ned chönt hebe. Aber dänke das esch wohl normal und het jedi Frau. Bi froh weni denn bim erste Termin mol gsi bi und alles ok esch .

 1 .. 1766 .. 3530 3531 3532 3533 3534 .. 3646 .. 3757
bearbeitet   schnell   natürli   Zuletzt   schaffe   vorallem   Kollegin   Problem   eigentli   wirklich   eigentlich   richtig   einfach   Zeremonie   himbeer   irgendwie   Hochzit   natürlich   gspannt   langsam