Bräute 2013 |
|
1 .. 1767 .. 3531 3532 3533 3534 3535 .. 3646 .. 3757
|
24.11.14 14:50
sonne13
|
Re: Bräute 2013
Ui eve, härzliche glückwunsch!!!!! Hihi, chas au guet nochefühle dass es sich ned real aafühlt, aber das chunnt scho no! Wobii, mängisch dunkts mi hütt no irgendwie unreal, und die beide sind scho 8!!! Wuche alt und 4.5, bzw 3.7 kg schwär! Ich wünsch der alles gueti und e superschöni, beschwerdefreii schwangerschaft! Mine ss-test hed damals scho am tag nochem usbliibe vo de mens gaaanz dütlich aazeigt, aber schiinbar ischs au so dass dä wert wo be dene tescht ebe gmässe wird (ischs hcg?) be zwilling schnell höcher isch... Hui, cha mi no guet a dä momänt erinnere
Hey snet, bald z dritte! Wie ufregend!!!! Be mer hed mer währed de ss nüd gseh vo streife, de buuch esch eifach ultra gspannt gsii. Jetzt heds no viel vörigi huut und me gseht au dass sie um de nabel grisse isch... Jenu, überraschend ischs jo ned be dere monster trummle woni gha ha! Aber grad das wucheänd hend mer zwei persone gseid ich gsächi super uus hihi, super isch schwär übertriebe (ha nonie super usgseh) aber chli gfreut hed mi das komplimänt trotzdem es goht mer jo au supi
Zuegnoh hani i de ss 21 kilo, noch vier wuche sind no 3 devo übrig gsii, die halted sich jetzt aber ich mach au absolut kei diät oder so, bruucht nämmli scho chli energie, das mami-sii, sogar ohni stille. Ich fühl mi aber sehr wohl und freu mi wenni wieder darf afoh chli sport mache!
|
|
|
|
|
|
|
24.11.14 19:00
snet
|
Re: Bräute 2013
@Lilly: Ja, der KS-Termin ist bereits in einer Woche. Mein Mann freut sich sehr darauf, dass der Kleine bald kommt, ich habe eher Angst davor und wünschte mir noch etwas mehr Zeit um mich darauf vorzubereiten.
Die Streifen sind nicht so schlimm, sie sind alle nur unten und nicht über den ganzen Bauch, aber ist halt trotzdem nicht so schön anzusehen... Da aber meine Streifen auf den Brüsten auch wieder ganz verschwunden sind (als Teenie gerissen), bin ich guten Mutes.
@eve: Ui, bis zum 19. Dezember ist ja wirklich noch ein kleines Weilchen. Drück dir die Daumen, dass dein Mann mitkommen kann.
@sonne: Das ist ja eine tolle Leistung, dass du in 4 Wochen bereits 18kg abgenommen hast ohne jegliche Diät! Ich habe bis jetzt 14kg zugenommen und hoffe, dass es danach wieder abwärts geht. Um den Bauchnabel hat es keine Streifen bei mir, sondern unterhalb des Bauchnabels, seitlich am Bauch.
@me: Endlich ist der Umzugstermin fix! Jippiiii
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1767 .. 3531 3532 3533 3534 3535 .. 3646 .. 3757
|