| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1767 .. 3531 3532 3533 3534 3535 .. 3646 .. 3757
24.11.14 14:50
sonne13 

Re: Bräute 2013

Ui eve, härzliche glückwunsch!!!!! Hihi, chas au guet nochefühle dass es sich ned real aafühlt, aber das chunnt scho no! Wobii, mängisch dunkts mi hütt no irgendwie unreal, und die beide sind scho 8!!! Wuche alt und 4.5, bzw 3.7 kg schwär! Ich wünsch der alles gueti und e superschöni, beschwerdefreii schwangerschaft! Mine ss-test hed damals scho am tag nochem usbliibe vo de mens gaaanz dütlich aazeigt, aber schiinbar ischs au so dass dä wert wo be dene tescht ebe gmässe wird (ischs hcg?) be zwilling schnell höcher isch... Hui, cha mi no guet a dä momänt erinnere

Hey snet, bald z dritte! Wie ufregend!!!! Be mer hed mer währed de ss nüd gseh vo streife, de buuch esch eifach ultra gspannt gsii. Jetzt heds no viel vörigi huut und me gseht au dass sie um de nabel grisse isch... Jenu, überraschend ischs jo ned be dere monster trummle woni gha ha! Aber grad das wucheänd hend mer zwei persone gseid ich gsächi super uus hihi, super isch schwär übertriebe (ha nonie super usgseh) aber chli gfreut hed mi das komplimänt trotzdem es goht mer jo au supi

Zuegnoh hani i de ss 21 kilo, noch vier wuche sind no 3 devo übrig gsii, die halted sich jetzt aber ich mach au absolut kei diät oder so, bruucht nämmli scho chli energie, das mami-sii, sogar ohni stille. Ich fühl mi aber sehr wohl und freu mi wenni wieder darf afoh chli sport mache!

24.11.14 15:43
elea 

Re: Bräute 2013

jo die erste 3 mt chöne eim lang vorcho. emo mer eschs so gange. i hamer de eifach igredet, es esch d Natur wo jez bestemmt und i muss vertroue druf ha dass alles guet chont, und wenn ned, de het d Natur en grond dezue gha...
ah jo genau de impfuswiis, stemmt! esch gar nondi lang her, und glich weissis scho nöm :)

jo i be au sone paranoidi met de ss-streife. debi eschs total doof, me het jo eh ke iflosss druf ob die chöme oder ned!
wow sonne, du hesch bes of 3kg shco weder alles donde? dasch jo de wahnenn! het secher au en ifloss druf dass du vorhr so sportlech gsi besch. emo i ha scho ghört de sig me schneller weder in form...

24.11.14 16:32
Eve777 

Re: Bräute 2013

Sonne danke vilmooool ! Bis jetzt gohts mir wörkli super, ha eifach es mega zieh im Buuch die ganz Zyyt und ebe bi sehr müed aber sust zum Glück bis jetzt ned schlächt und gar nüt, aber weiss gar ned ab wenn das überhaupt wörd afange.

D Zyyt goht sicher meegaa schnäll ume wenn d Kids uf de Wält sind, die ändere sich jo au jede Tag und mache wieder öpis neus do flügt d Zyyt natürli nur so verbii. Wow hei das esch jo ultraschnäll wie du die zuegnone Kilos wieder verlohre hesch, hoffe eifach au dass ich ned irgendwie 30 Kilo zuelegge das wörd mi voll stresse glaub.

Elea jo das sägi mir eigentli scho au, trotzdem chani so die Angst ned ganz abstelle. Aber ebe, das kennt allwäg jedi. SS-Streife sind ächt öpis doofs. aber glaube au do cha me ned viel mache degäge, ha das jetzt scho a de Bei und rächne demet dass ichs wahrschindli nachhär au bim Buch ha, aber was solls. Schliesslech vollbringe eusi Körper Höchstleistige und bringe es Wunder z stand, do döf me au chli Chriegsnarbe gseh .

Zuletzt bearbeitet am 24.11.14 16:34

24.11.14 16:54
Lilly4 
Re: Bräute 2013

also mier isch es so ca. ab dä 9te wuche schlecht gsi ... aber nimm a isch au wieder bi jedem ganz unterschiedlich :) und muess nöd heisse dass es dier au schlecht si wird! viellicht häsch du ja das glück und wird där guet gah

chan das nur bestätige! euse chli isch am 3.12. scho 4 mönet unglaublich! isst scho sini erschte breilis (ja bin bitz frühe dra) aber er isch soooo en fress-sack nei er liebts eifach! und au suscht, mer entdeckt irgendwie fascht jede tag wieder öpis neus jetzt weissi warum all gseit bzw. immerno säget ich söll jedi minute gnüsse !!

he du wirsch dämfall au es auguscht baby uf t welt bringe chchch

24.11.14 19:00
snet 
Re: Bräute 2013

@Lilly: Ja, der KS-Termin ist bereits in einer Woche. Mein Mann freut sich sehr darauf, dass der Kleine bald kommt, ich habe eher Angst davor und wünschte mir noch etwas mehr Zeit um mich darauf vorzubereiten.

Die Streifen sind nicht so schlimm, sie sind alle nur unten und nicht über den ganzen Bauch, aber ist halt trotzdem nicht so schön anzusehen... Da aber meine Streifen auf den Brüsten auch wieder ganz verschwunden sind (als Teenie gerissen), bin ich guten Mutes.

@eve: Ui, bis zum 19. Dezember ist ja wirklich noch ein kleines Weilchen. Drück dir die Daumen, dass dein Mann mitkommen kann.

@sonne: Das ist ja eine tolle Leistung, dass du in 4 Wochen bereits 18kg abgenommen hast ohne jegliche Diät! Ich habe bis jetzt 14kg zugenommen und hoffe, dass es danach wieder abwärts geht. Um den Bauchnabel hat es keine Streifen bei mir, sondern unterhalb des Bauchnabels, seitlich am Bauch.

@me: Endlich ist der Umzugstermin fix! Jippiiii

25.11.14 07:31
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

eve, bi mer het d Übelkeit die 7te Woche agfange.
jo die angst esch gleb wörkli normal. ebe dass einigi si usprägter hend as anderi. i hami eifach di erste 12woche gar ned rechtig getrout mi zfreue. mini schwimu het mer mega früeh es buech gschenkt, i ha das abglehnt und gmeint si sells mer nachem 3te monet ge. welli Emmer sgfüehl gha ha i mole de tüfwl ad wand weni scho Baby Sache ha, abers no gar ned fix esch. aber ebe do goht jede anderst demet om.
snet wie gsehsch du denn die streife unde am buch. i verrenke mi Emmer mega aber i gseh det nöm dronder ond wenni e Hand spiegel nemme gsehni nome hoseabdröck (wid lilly) ond meine denn dass sends d streife
hender demfall jez es zügelunternehme gfonde ?
i ha gester zom erste mol i minere ganze ss de fa müsse alüte weg emne "wehwehli"... so doof, i ha as Teeny es buchnabelpiercing gha, aber has nach 2johr scho weder usegno wells mi gstört het. jetzt hani di letschte 10johr nüt me denne gha und jetzt die ss hani plötzli mega Problem demet. (Achtung grusig:) jetzt eiterets mer plötzli und dud weh. be voll gnervt und verstoh ned wiso da jez plötzli problme macht. ha denkt i ganges lieber rasch go zeige au wenni mer doof vorchome wege dem extra zode fa go (aber hamer de denkt, es send secher scho fraue weg döferem gange) so gnueg grüsligi Infos vo mer am früehe morge

25.11.14 07:36
Eve777 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Zäme

Jo ich fänds au toll wenn mi Maa chönt mitcho, aber wenns ned goht eschs denn halt eso, weiss eh ned wieviel meh ufem erste Ultraschall überhaupt gseht?

Hui jo demfall hoffi dass das schlächt sii ned no chunt bi mir, esch demfall sehr individuell de Zyytpunkt deför. Ich ha e Deal gmacht mit em Chline dass es mir ned söll schlächt wärde hihi .

Ou Elea das esch jo mega scheisse, ui ha au es Buchnabelpiercing gha aber hät jetzt au nie dänkt dass sich do irgendwenn wieder öpis chönt entzünde etc., esch jo mega schräg? Was het denn dini FA gmeint vo wo das chunt? Esch jetzt wieder besser?

25.11.14 07:43
elea 

Re: Bräute 2013

öpe das gseht me:
https://www.google.ch/search?q=9+week+fe...=1&imgdii=_
aso wie es chlises erdnössli wo es herzli schloht
haha ev i het au sele dra denke e deal z mache metem bebe minere fröndin (si esch jetzt 18woche wiit) esch nie schlecht gsi und i ha ehre Emmer gseit si seg en glöckspelz. de het si Emmer gmeint ere wer gern schlecht, well si de wösst das es am Baby guet goht. de hani Emmer müsse sege schatzgottes du hesch keeee ahnig was du för en seich verzellsch

hesch du de stecker demfall au nöm denn? gell komisch!!! i has wörkli set 10johr (!) niemeh denn gha, ha denkt das sigi zuegwachse. i ha gester zobe aglüte und de het si gmeint i sell höt verbi cho unds zeige si müss es aluege bevor si cha sege wiso und werom. ha im Internet glese dass das schiins no öpedie vorchont das fraue die ss bez problme demet hend. weiss ned obs wegem spanne vode huut esch ke ahnig... aber natürli het de chlii höt es speziells bedörfniss Emmer grad bim buchnabel z boxe

25.11.14 07:48
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hihi jöööö so härzig, es chlises Erdnussbaby . Wie gseit, fänds au toll wenn mi Maa chönt cho, wenn ned dänki es geht denn spöteri Untesüech wo's mir wichtiger esch dass er debii esch.

Jo stelle mir das ebe au seeeehr unagnähm vor und hoffe wörkli ich ha es bravs Chind wo euse Deal ihaltet hihi . E Frog, hesch du am Afang au so es extrems Zieh und Spanne gha im Buch? Goht das irgendwenn wäg oder hani das jetzt 9 Mönet *g*?

Jo genau ich ha au es Stäbli drin gha aber au ned sehr lang, und has jetzt sit glaub 7 Johr oder eso dusse. Aso richtig zuegwachse esch bi mir zwar s Piercingloch au ned hani s Gfühl, weiss ned öb das überhaupt jemols passiert? Hei ich hoffe sie cha dir öpis gä damit das schnäll wäg goht. Haha di Chli esch jo au guet, söll sich doch mol e anderi Stell sueche so gemein .

25.11.14 07:54
elea 

Re: Bräute 2013

jo das zieh hani au gha, am afang ganz starch. zerst vom ineschte und nachetene vode mueterbänder wo sech dehne. was am beschte helft esch Magnesium! das esch es Wundermittel gege alles hani gmerkt (wachstumsschmerze, Problem met de verdauuig, chrämpf....)
aber di ganze 9mt wersch es ned ha. das esch au weder mega underschedlich. i has vorallem im erste Trimester gha. em 2te eschs de nor no so all 2 Woche gsi dassi so wachstumsschmerze gha ha. ond jez hani set öpe 4 Woche gar nix me. esch sehr underschedlich. musch es aber as guets zeiche probiere zgseh!

jo das cha guet si dass es nie ganz zuewachst. esch jo sone stell wie bide ohre... aber ha nie probiert ob no öpis dorre goht oder ned... doofi jugendsünd

 1 .. 1767 .. 3531 3532 3533 3534 3535 .. 3646 .. 3757
natürli   Zeremonie   Problem   himbeer   richtig   schaffe   eigentlich   Hochzit   schnell   vorallem   langsam   eigentli   einfach   wirklich   natürlich   gspannt   Kollegin   Zuletzt   bearbeitet   irgendwie