| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1767 .. 3532 3533 3534 3535 3536 .. 3647 .. 3757
25.11.14 08:01
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo bis jetzt gsehnis au als positivs Zeiche, dänke solang ich das no gspüre esch no alles ok und sich am entwickle. Het mi eifach Wunder gno öb das irgendwenn ächt emol wäg goht oder ned, ha s Gfühl als hätti die ganz Zyyt Buchmuskelkater *g*.

Aso probiert öb no öpis duregoht hani au nie, aber ebe ich weiss es au vo de Ohrelöchli die sind bi mir au nie zuegwachse obwohl ich mol 12 Johr nüt drin gha ha. Hmm gäll ich bereues au echli im Nochhinein, aber anderersiits hets mir damals halt so guet gfalle und het jo dete gstumme gha für mich.

25.11.14 08:08
elea 

Re: Bräute 2013

es esch doof, aber me weiss halt em vorhinein nie was eim di nöchste 9mt erwartet. esch velecht au guet so aber i fende wenn me weiss wiso dass es weh dued ond das es ebe eigentli jo e "positive" schmerz esch, de eschs scho halb so schlemm... im 2te Trimester hani i mega regelmässige abständ, Emmer öpe 2 Woche, so brutali buch-wachstumsschüb gha. ha de amigs fast nöm chöne laufe so weh hets do, und de hani weder 2 Woche rueh gha. total schreg. ond ebe vo dene woni kenne, het das au niemert so i dere art gha.... jä d ss esch wine wondertüte s wechtigste esch, dass gute zoder luegsch und di entspannsch wennds bedürfniss denoh hesch! vorallem jez am afang wod so müed besch.

i ha ke ahnig wiso i das doofe piercing gmacht ha me stört scho d narbe am buchnabel mega.... jöä em nochhinein esch me Emmer schlöier :)

25.11.14 08:46
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

Phu, ich bin komplett gerädert... Konnte schon nicht gut schlafen und als ich um 06:00 Uhr endlich wieder Schlaf gefunden habe, wurde ich um 07:30 Uhr unsanft aus dem Schlaf gerissen, dank dem Einsatz von Kettensägen vor dem Haus

@elea: Jep, schon beim nächsten Zügelunternehmen hat es geklappt. Ich weiss also nicht was das ursprüngliche Zügelunternehmen für ein "Gschiss" um die Termine gemacht hat. Sie sagten ich sei ja wohl viel zu spät dran mit 2 Monaten vorher. Und dabei ist Januar ja wirklich kein Zügeltermin.

Den Übergabetermin von der Wohnung haben wir ja noch nicht definitiv, aber der Vormieter hat uns versichert, dass wir ab 24. Januar umziehen können. Aber ich sollte ja darauf gehen können.

@Piercing: Ich hatte mal ein Lippenpiercing und das ist auch nie ganz zugewachsen, da ist immer noch ein kleines Loch auf der Innenseite der Lippe.

Musst du denn überhaupt wegen der eiternden Stelle zum FA gehen? Beim Hausarzt wärst du sicher auch gut aufgehoben.

Ich habe einen Ausschlag am Schienbein, aber der geht leider auch nicht weg. Sieht sogar ziemlich witzig aus, da ich dort noch eine grosse Narbe habe und der Ausschlag rund um die Narbe verläuft

@eve: Ich muss meinem Mann ein Kränzchen binden, bis jetzt war er bei jedem Untersuch dabei. Aber bei uns ist das auch etwas anderes, da ich immer wieder Angst hatte, dass etwas nicht stimmt.

25.11.14 08:52
elea 

Re: Bräute 2013

aber henders jez zom gliche priis chöne abmache bim neue zügelunternehme?
eventuell wördi mer das schreftlech lo ge vom Vormieter dass ehr am 24. ine chönet. ned dass er plötzli seit, er wössi nüt vo dem....

i ha denkt i lüte mol bide fa a (werde wohl ned di erst si wo problme metem piercing die ss het). ond ha denkt wenn si sech ned zueständig füehl hetti si mer jo chöne sege i sell am huus oder hut Arzt alüte... wenns jez ergendneumet am arm oder so gsi wer weri zom huusarzt aber wels grad de buch esch..... dasch mer z noch bim bebe

jo min maa esch bez jez au bi jedem Termin debi gsi. gleb ehm esch das sehr wechtig gsi vorallem am afang, eifach nome zoms mol realisiere ond jetzt escher söchtig und frogt Emmer wen mer weder chöne go Baby luege aber mer hend au de Vorteil dass euse arbetsplatz 5min zfuess vode fa weg esch. weiss ned wis wer wenner jez met de öv 40min müsst fahre... guet i bestoh au Emmer of randtermin bide Arzt

25.11.14 09:07
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo Randtermin hani natürli au versuecht z becho aber offebar sind sie scho mega usbuecht im Dezember und ha denn gfunde mir eschs lieber de Untersuech findet no vor de Wiehnacht statt und im schlimmste Fall cha mi Maa ned debii sii als dasi denn nomol 2 Wuche mues warte, über Wiehnacht / Neujohr händ die nämli zue.

25.11.14 09:11
snet 
Re: Bräute 2013

Der Preis für den Umzug liegt sogar leicht unter dem Preis, der vom ursprünglichen Umzugsunternehmen offeriert wurde. Doof ist nur, dass man dort keine Umzugskisten mieten kann, sondern nur kaufen. Dafür habe ich aber eine Abgabestelle in Luzern gefunden, wo man Occasionskisten kaufen kann, die unter dem Mietpreis liegen

Ich habe das mit dem 24. Jan "schriftlich", er hat mir nämlich eine sms geschrieben.

Ich wäre wahrscheinlich eher zur Hausärztin gegangen, aber auch nur weil meine FA immer so ausgebucht ist. Ja, die FA ist bei uns auch nur 5min entfernt.

Meinem Mann freut sich auch auf den KS, damit er das Baby in die Arme bekommt.

25.11.14 09:21
elea 

Re: Bräute 2013

jo guet de hetti au lieber de früehner Termin vor wiehnachte gno anstatt of en randtermin zwarte... jedi Woche warte ofe US esch lang emo mer chonts Emmer sooo lang vor zwösche de Termine.... ha eh denkt im 3.trimester het me d Termin enger, aber i ha jez glich 6 Woche dezwüsche :)

d FA het gseit i chönt sofort verbi cho. ha aber grad yoga gha und gfrogt obi morn chön go. jetzt chani höt nomitag rasch go zeige... i ha au gnue oft ellelang müsse warte well en "notfall" dezwüsche choesch. jez muss halt en anderi 5min länger warte wege mer

gend si bim KS s chend grad id arme vom maa? ha emer gmeint si zeiges rasch ond denn dönd sis grad ondersueche?

25.11.14 09:33
snet 
Re: Bräute 2013

Ich hatte im 3. Trimester Termine alle 4 Wochen und nun solche alle 10 Tage, dies wird aber wohl mein letzter US bei der FA werden.

Bin gespannt was du nach deinem Arztbesuch zu berichten hast.

Also nach dem KS gibt man es kurz der Mutter und dann dem Vater, der dann mit dem Baby mitgeht und es zusammen mit der Hebamme wiegt, etc. Und danach wird es anscheinend dem Vater auf die Brust gelegt. Aber ob das dann so stimmt, weiss ich ja auch noch nicht...

25.11.14 09:36
elea 

Re: Bräute 2013

ah nor all 4 Woche? ha denkt öfter... guet bes jetzt hanis so all 6-7 Woche gha. aso wer 4 Woche scho besser

wasi mi au scho gfrogt ha, wi lang goht das eigentli nachem KS bes si di weder zeme gnäiht hend? musch de no lang det legge bes es zemmer zom vater ond em chend chasch?

25.11.14 09:41
valey 

Re: Bräute 2013

Morge zeme!!
Melde mich au wedermal :)

Wie gohts eu allne??

Eve gratuliereeeee fūr dini SS :) freut mi megaaa

Snet bi der gohts in endspurt soo schōn bald ish s baby dooo ;))


Buch Piercing: i ha sit 18 emmer dinne gha.. Gester hanis mal usegno hed mi chli gstōrt jetzt wo s būchli langsam sichtbar ish.... Aber heds am liebste ned weggno has emmer uuu schōn gfunde... Hoffe s loch goht ned zue :-/

 1 .. 1767 .. 3532 3533 3534 3535 3536 .. 3647 .. 3757
langsam   Problem   eigentlich   richtig   bearbeitet   Hochzit   natürlich   natürli   einfach   Zeremonie   vorallem   Zuletzt   himbeer   eigentli   Kollegin   wirklich   irgendwie   schaffe   schnell   gspannt