| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1768 .. 3533 3534 3535 3536 3537 .. 3647 .. 3757
25.11.14 09:45
Nemo 

Re: Bräute 2013

Saluti zäme!!
Ich schliech mich nur ganz churz ine:
eve: GRATULIERE!!
valey: ich würs nöd riskiere, gaht oftmals zue. du chasch aber es piercing für schwangeri ine tue. chunsch die piercing läde über. die händ en längere steg und sind flexibel!

25.11.14 09:47
Nemo 

Re: Bräute 2013

Das chan denn zum Biespiel so usgseh:
https://www.mommyandbaby.de/geschenke-fu...babyfuesse.html

Git natürli au ganz normali, aber so öpis isch ja au süess

25.11.14 09:50
valey 

Re: Bräute 2013

Heyyy nemoo
Wie gahts dir? Scho lang nūmme ghōrt!

Jaa i weis geht die SS piercings, aber i fend eifach s gseht ned so schōn us en schwangeri med piercing am buch :-/

25.11.14 09:50
elea 

Re: Bräute 2013

hey valey! so schön voder zghöre! es geht em fall extra so langi flexibli stäbli förd Schwangerschaft! soscht chasch jo so eis ine due? wie gohts der soscht so? i welere Woche besch jetzt? jetzt hender de secher shco bald de Termin wome s gschelcht gseht oder? ;)

25.11.14 09:53
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

ech gebe au weder mou mine Sänf dezue...

Ech ha au set 17ni es Percing gha ond ech has noch de erste OP weder ineto, aber jetzt hanis nöme denne. Ech has au emmer mega schön gfonde wie du Valey, also emmer no, aber es Buchpercing goht diräkt i Underlieb...ond ech ha werklech gnueg Lämpe gha det onde darum lohnis jetzt si!
Auso Nasepercing hani wäggnoh das goht nämlech diräkt i Darm! Jetzt hani halt "nome" no t Ohrringli!
Vellecht beni chli extrem worde bi dene Sache aber för mech stemmts jetzt so!

25.11.14 09:56
sonne13 

Re: Bräute 2013

Huhu zäme!

Hoi valey, wie gohts dir denn???

Eve, mine maa isch bem erste undersuech au ned debii gsii. Gseh hed mer also ned viel be dem ultraschall, halt zwe so pünkt und zwei schlagendi härzli unglaublich, ich finds eifach es wunder! Aber nochhär isch er immer mitcho wenns ergendwie gange isch.

Elea, ich ha mimi de erschte 12 wuche au ned so richtig getraut z freue. Vor allem chas au sii dass eis vo de zwilling ned wiiterwachst und vor dem hani so schiss gha näbscht all de andere ängscht...

Snet, bei mir wars so dass die kinder aus dem bauch kamen und dann gleich mit der hebamme weg gingen. Da wurde kurz geguckt ob sie richtig atmen und sie wurden etwas eingewickelt und dann wurden sie mir gezeigt. Anschliessend wurde ich zugeflickt (ca 40') und mein mann ging in dieser zeit mit den kindern auf die geburtsabteilung. Dort wurden sie untersucht und meinem mann auf den bauch gelegt. Als ich raufkam wurden die kinder auf meine brust gelegt. Leider angezogen und warm eingepackt, da sie sonst wohl zu kalt bekommen hätten, vor allem die kleinere...

So, muss, stereogschrei

25.11.14 10:01
elea 

Re: Bräute 2013

jo das verstohni canoa...wenn me plötzli sgfüehl het es stemmt nöm, de nemmt mes lieber use.... vorallem wenn me ned weiss ned wie dra hanget....

loschtig sonne, dass es der genau glich gange esch die erste 12 Woche. d eltere hend scho gmeint i freue mi gar ned öber s schwanger si. aber s het jo gar npt met dem ztue... ha eifach denkt wenni mi scho emotional voll druf iloh, denn duds mer vell meh weh falls metem chend öpis esch. hami wi bez welle distanziere... jo bide 2ne chöme natürli no ganz anderi risike dezue....


ui wow das goht 40min bes si weder zuegnäiht hend? wi esch denn das för de gsi sonne? hesch di ned bez "elei" gfüehlt i dere ziit? sorry dassi so doof froge gell!!!!

25.11.14 10:06
valey 

Re: Bräute 2013

hey elea :) bi mer alles guet... d SS Übelkeit isch zum glück weg.. ha nur amigs chli es zieh am buch wel de am wachse isch
bi der? lauft alles guet??
ben jetzt i de 16 Woche :) ja i 3 Woche hani de next fa Termin :)))


ja die piercings weis ebe voll ned ob ichs sell no bezeli denne loh... aber ob jetzt oder i paar Woche useneh spellts jetzt au ned eso en rolle... und ebe die SS Piercings weis au ned...
ich warts jetzt mal ab und hoffe dases ned zue goht, wenns halt zuegoht gohnis denn nach de Geburt spöter mal weder go steche :-/


sonne ui 40min zum zuenäihe... no lang... heddi jetzt ned denkt...

25.11.14 10:10
sonne13 

Re: Bräute 2013

Esch scho ok elea! Nor froge! Also,ech be ziehmlich näb mer gstande irgendwie. Wo sie mir d chind zeigt hend hani ghült, es esch so ergriffend und unglaublich gsii (ha grad weder bisi i de auge wenni das schriibe...). Ech ha scho vo de wehe unkontrolliert afoh zucke am ganze körper und mich heds denn uf dem ops-tisch regelrächt dure gschüttlet... Ech ha die ziit au sehr lang gfunde aber irgendwie ischs au schnell gange... Ganz komisch. Ha die ziit mit de bebe uf de geburtsabteilig aber umso schöner in erinnerig

Mir hends vor de 12. woche niemertem gseid - es esch mer gliich gange wie dir, ha mi noni getraut mich z fescht z freue us angscht wenn öppis würd passiere...

25.11.14 10:20
elea 

Re: Bräute 2013

wow valey scho 16i Woche! das goht so schnell!!!!! gseht me demfall s büchli scho guet?

mer gohts guet danke :) merke dassi mi langsam mega schnell ab allem gstress füehle...

esch der denn s piercing jez scho unagnehm? aso spannts?


sonne, demfall eifach total sureal he? en bekannti (kenn si ned guet drom hani ned getrout nöcher zfroge), het drom gmeint si heig di ziit ofem schrage so schlemm gfonde und si heig sech so elei glo gfüehlt etc.
aber so wi du schribsch tönts scho halb so schlemm ;)

 1 .. 1768 .. 3533 3534 3535 3536 3537 .. 3647 .. 3757
schaffe   Kollegin   bearbeitet   einfach   himbeer   schnell   natürlich   gspannt   wirklich   Problem   Hochzit   irgendwie   Zuletzt   eigentlich   natürli   vorallem   richtig   Zeremonie   eigentli   langsam