| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1768 .. 3534 3535 3536 3537 3538 .. 3648 .. 3757
25.11.14 10:25
valey 

Re: Bräute 2013

hehe elea ja ziit lauft... s büchli gseht me scho bezeli hihi
bi der wachst er emmerno flsisig? goht gar nümm sooo lang hehe
send ehr schön am näme ussueche? :)


jaa s piercing hed amigs chli gspannt.. drum hanis de au weggno und es hed au amigs komisch usgseh weni es liibli ah han de gseht me s büchli und de so was dureglitzere hihihi
chli komisch gsi hihi



sonne jöö so herzig wie du schribsch :))
ich ha ebe au en arbetskollegin mal gfrogt gha und die hed ebe au gseit gha sie heds mega schlimm gfunde... :-/

25.11.14 10:28
elea 

Re: Bräute 2013

jo i has gfüehl i hane mega chogele ke ahnig was do ned wett wachse

jo näme esch sones Thema. mer hend no kene. mi maa het 1 Favorit ond vo dem wicht er ned ab. aber i wet mi ergendwie nonid festlegge welli mer nonid secher be... das wird auä no bes zode Geburt so go
und ehr? hender euch scho agfange gedanke mache? oder bezli züg poste/vorbereite? hesch doch gseit musch no es zemmer zerst frei ruhme gell??

25.11.14 10:33
valey 

Re: Bräute 2013

hihi jööö
muesch mir mal es foti schicke wie din buuch jetzt usgseht... nemmt mi wunder

hihi ja näme isch chli schwierig findi.... fende irgendwie Emmer weder neui Name wo au no schön sind.. aber glich ned 100% hihi
aber ebe hend ja no ziit..

jaa s zimmer mues emmerno gruumt werde
bi eus sinds emmerno am renoviere
hoffe die werdet bald fertig de chömmer vorwärts mache... wohne ufenere baustell haha
hend aber no nüt kauft... ahh mol en Body eifach :)
letscht mal beni go shoppe de seit so min maa obi no was neutrals fürs Baby scho chaufe :P hihi

25.11.14 10:34
sonne13 

Re: Bräute 2013

Elea, klar stellt mer sich das anderscht vor, aber irgendwie han ech eifach die zwei winzige augepaar vor mir gha, wie sie mech aagüxlet hend und ech ha gwüsst, es isch sowiit mol alles guet... Also schlimm han ichs ned gfunde, de oberarzt hed au immer mol wieder mit mer gred währed em zämeflicke und es sind sehr viel lüüt ume gsii, also ellei hani mi ned gfühlt sureal triffts uf de punkt! Zum teil jetzt no am meischte hend mi die zitterattacke gstört...

25.11.14 10:42
elea 

Re: Bräute 2013

oke scheck der mol es beld vode chugele ;)

jo mer hend jo mega vell meitli nöme gha aber ke einzige buebe Name. klar chöme mer denn en bueb öber

ui sends emmerno am renoviere???? das esch so doof wenn meh ned alles cha nötze, das stresst voll!! wenn setes de fertig werde?

sonne, guet gleb em OP eschs au sou chalt. neme ah bimene KS werds ned anderst si.... oh du beschribsch es so schön! i be langsam au scho neugirig wi euse chli echt ussgeht (guet am afang hend jo alli bez e verquetschts gsechtli). aber trotzdem semmer scho mega am spekuliere

25.11.14 11:29
Emma13 

Re: Bräute 2013

Morge zäme

Jööö Eve gratuliere ganz herzlich, so schön!

Unglaublich wie schnell d Ziit vergaht, wür so gern all eu Büüch gseh, ich vermisse mini Chugle scho bitz, jetz hani aber mis Chugeli wo uf mim Buuch schlaft

25.11.14 12:52
valey 

Re: Bräute 2013

elea ja send emmerno am renoviere
de ganzi gang isch jetzt dra :-/ hoffe sie werdet nächst Woche fertig das mer d wiehnachtszit chönd gnüsse...


sonne jöö tönt echt mega herzig aber :)))
wie laufts jetzt med de beidne Girls? sends zwei ruhigi?


Emma schön au vo dir weder ghöre
hoffe lauft alles super mit euem chline..


anderi frog a eu:
Sender eigendli allgemein versichered? oder Halbprivat od Privat?
ich be allgemein und wird aber bi de Geburt denn sehr wahrschinli im Spital mich upgrade uf privat eifach für die zit..

hed das au öpper gmacht?
oder hed öpper au vor das so mache?

25.11.14 13:18
Canoa 

Re: Bräute 2013

Versicherige: Also ech ha mech för mini OP im Mai müesse loh upgrade uf Halbprivat.
Es esch imfall no tüür gseh... 9600 CHF för 7 Täg!!!! Ond das esch "nome" HP gseh...
Ech wörd secherlech afroge was es chostet...
Well t Versicherig chasch jetzt scho no ändere aber mer hed en Karränzfrest ond t Gebort werd det warschindlech no dri möge....

25.11.14 13:42
elea 

Re: Bräute 2013

valey i hami met dem beschäftigt. be au allgemein versichert. wenni es Kantonsspital gange förd Geburt wird alles komplett öberno. weti aber ed Privatklinik bi eus die Stadt (woni es HP ufgrade bechome) werde mer öber 900.- us em eigete sack müsse zahle. i hamer denn gedanke gmacht obs mer das wert esch för die 3 täg. ond i hami denn degäge entschede us verschedene grönd: das Geld gebi lieber för anders us, es cha au imene 2er zimmer öper nervigs si.. es cha au si dass me elei imene 4er zimmer esch.... ond vorallem, es esch jo nor 3 täg.... das send so mini öberleggige gsi.... es esch halt eifach brutal vell Geld fendi för die chorzi ziit.... de gönni mer lieber e botzfraue vo dem Geld wöhrend em wochebett hani meh devo
chasch di jo mol informiere was es upgrade bi dim Spital wörd choschte. ha jetzt gseh dass die 2spitäler bi eus so pauschale abiete und stoht alles of de HP. ha de no mini fa gfrogt und si het mer die prise bestätigt...

25.11.14 13:44
snet 
Re: Bräute 2013

So, ich bin auch wieder zurück.

@sonne: Ich stelle mir diese Zeit vom Zunähen eben etwas befremdlich vor. Irgendwie habe ich Angst davor, dass ich dann ein wenig "ausraste". Ich überlege mir ernsthaft, ein Beruhigungsmittel während dieser Phase geben zu lassen.

@elea: Die Namensfrage ist irgendwie immer kompliziert, aber wir hatten genau das gegenteilige Problem, nämlich, dass wir keinen Mädchennamen gefunden haben. Und den haben wir auch weiterhin nicht und spekulieren jetzt einfach darauf, dass das Outing stimmt

@valey: Das ist ja doof mit dem Renovieren. Was denkst du denn, wie lange es noch dauert bis das ganze Haus renoviert ist? Also ich bin bei der allgemeinen Abteilung geblieben. Bei uns kostet es 2'160 das Upgrade für halbprivat. Dies hat keinerlei Einfluss auf die Arztleistungen bei uns, sondern bezieht sich nur auf das Zimmer. Bei der allgemeinen Abteilung hat man ein Mehrbettzimmer, was fast immer ein Doppelzimmer ist und es hat keine Seesicht und ist kleiner als das halbprivate Zimmer. Wir werden evtl. noch das Familienzimmer nehmen (Möglichkeit für 2 Nächte), aber das kostet auch CHF 500 pro Nacht.

@emma: Also ich werde den Bauch nicht wirklich vermissen, freu mich schon wieder auf eine schlankere Statur.

 1 .. 1768 .. 3534 3535 3536 3537 3538 .. 3648 .. 3757
Zuletzt   schnell   langsam   einfach   himbeer   Kollegin   irgendwie   gspannt   wirklich   eigentli   Hochzit   bearbeitet   eigentlich   natürlich   schaffe   Problem   natürli   vorallem   richtig   Zeremonie