| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1769 .. 3536 3537 3538 3539 3540 .. 3649 .. 3757
25.11.14 15:11
Lilly4 
Re: Bräute 2013

snet, 500.- pro nacht isch MEGA viel, bi eus isch es einiges weniger gsi (glaub 200.-) au viel, aber find es isch ok gsi bzw. es isch mers wert gsi :)
elea, das mit dä bsuechsziite für t manne weissi gar nöd so recht, aber so viels mer no in erinnerig isch chönds glaubs eifach e stund länger als 'normale' bsuech bliebe ... aber dänks niemals so lang wie wenn ime einzelzimmer bisch, nur scho us respekt gegeüber dä andere frau wo mit eim im zimmer isch ... möcht ja dänn au mal sini ruhe ha !

25.11.14 15:11
Eve777 

Re: Bräute 2013

Danke Elea das beruhigt mi jetzt grad echli, finds eifach so komisch dass sich mi Schmärz dur ei einzige Nüsser so verlageret het. Aber jetzt schnufi mol teuf dure, s wird alles guet hihi .

Sonne ou Babyblues hani au scho vonere Kollegin ghört, das esch so schlimm gäll, bi froh für dich dass du das ned zu lang gha hesch und dich di Maa so guet unterstützt het. Glaube sone Geburt löst eifach so viel Emotione us und ebe die massiv Erschöpfig etc., das esch eifach viel ufs mol.

Hei esch jo Wahnsinn wie dir euches Gewicht schnäll wieder gha händ, ich hoffe dass ichs au anebechome dasi ned irgendwie 30 Kilo zuenehme oder eso. Aber schlussändlich esch jo s Wichtigste, dass es im Baby guet goht.

25.11.14 15:23
elea 

Re: Bräute 2013

velecht hets nüsse au bez met emne rock ade mueterbänder zogge ond drom tönds jez nöm weh... wennd no ke Magnesium nemmsch helft e warmi bettfläsche emfall au ofem buch.
die angstmoment werde nie ufhöre... muss sege i be erst lockerer worde set i s Baby gspühre. aber au jez hani no so plötzlichi Moment woni mer sorge mache. aber de dneki amigs, das hör jetzt före rescht vom lebe nöm uf ( s sorge mache oms chend) ond i wet ned Emmer vom schlemmschte usgo :)

wegem gwecht hani bi mer jez eifach gmerkt dassi gar ned so gross ifloss druf han wini Emmer gmeint han. bi mer machts Emmer regelmässig so gömp, egal wie gsond i me ernähre und egal wie vell Sport i mache. de körper nemmt sech eifach was er brucht und nemmt au eifach das zue woner muess. klar wennd jede tag e Sachertorte esssisch geht's halt es decks födli

lilly, o widu schribsch vom Einzelzimmer tönts mega cool! und i gseh d Vorteil voll! me schrecke eifach d chöschte so ab.. was mer eus shco öerleit hend esch weg emne Familie zemmer. das hetti cool gfonde, das wet aber min maa ned. er wet ned em Spital schlofe wenner gsond esch hetter gseit

25.11.14 15:30
Lilly4 
Re: Bräute 2013

elea: "er wet ned em Spital schlofe wenner gsond esch hetter gseit" hahaha t manne wo im spital gsclafe händ häsch dänn am nöchschte morge mit riese augering i dä kantine dune gseh

25.11.14 15:33
elea 

Re: Bräute 2013

haha lilly, das verzelli ehm grad

25.11.14 15:47
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ui nei, da laht mer eu wieder mal es paar täg elei und denn so öpis:

gratuliere gaaaanz herzlich, eve
so lustig, so schnell chas gah... vor es paar wuche bisch no so down gsi und häsch der so gedanke gmacht und jetz isch scho wieder alles anders. häsch denn gar nüt gmerkt gha das schwanger chönntsch sii, also häsch würkli nur so zur sicherheit de test gmacht am samstig? so lustig :D

25.11.14 16:16
Eve777 

Re: Bräute 2013

Daaaankkeeee Himbi , jo gäll mega lustig hätti jo nie dänkt! Aso letscht Wuche hätti am Donnstig sötte d Periode übercho, und es paar Täg vorhär händ sich mini Chatze agfange chli andersch verhalte und ich ha voll extremi Träum gha, denn hani no dänkt hmm schräg velecht beni jo schwanger, has aber ned so richtig chöne glaube. Und denn hani ebe am Friitig mol pro Forma e Test gmacht wägem Fest und aber eigentli insgeheim dänkt, dass sich mini Periode sicher nur um e Tag oder 2 verspötet. Jo und jetzt hani sit am Samstig ebe das feste Zieh im Buch und extremi Müedigkeit etc. und bi nachem 3. Schwangerschaftstest definitiv überzügt, dass es wörkli so esch .

25.11.14 16:18
Eve777 

Re: Bräute 2013

So ich gange jetzt mol hei go schlofe, bi so k.o. , wünsche euch allne no e schöne Obe .

25.11.14 17:16
sonne13 

Re: Bräute 2013

Babyblues chunnt glaub scho vo de hormon, aber ich glaub es sind viel verschiedeni faktore wo en iifluss hend. Schlussendli chasch nüd mache, mir heds guet do z wüsse dass das normal esch. Wenns aber ned besseret noch eme ziitli oder me zum biispiel ke freud hed am chind und so chli depressionssymptom zeigt, de sett mer sich hilf hole. Me hed halt s gfühl das darf ned sii und schämt sich viellicht au es bitzli... Mir heds guet do chli a die früsch luft z goh, mine maa hed denn alle deheim uf s einte töchterli gluegt und ech be mitem andere im ergobaby veruse. Ich ha au rächt kriese gha wägem ufhöre stille. De chopf hed gwüsst es isch am beschte so aber ich ha gliich e ganze tag ghüült wege dem. Das tönt jetzt als hätti nur gflennt isch gar ned so, aber es hed halt alles, sogar so es gschänk wie zwei gsundi schätzeli, sini schwierige siite... Euse afang esch happig gsii, aber ich find mer hends super uf d reihe becho und inzwüsche laufts super!

Glaube au dass niesse und hueschte nüd macht, die sind prima gschützt a dem warme plätzli

25.11.14 17:48
Emma13 

Re: Bräute 2013

Jöö lilly mir gahts ähnlich mite Büüch vo anderne Schwangere, find das so schön und freumi scho wennis wieder dörf erlebe :) und weg de schlankere Figur, ich han total 10kg zuegno und mach de Geburt 7kg weniger gah, di restliche sind im erste Monet mitem stille selber weg und jetz bini sogar no liechter als vor de Schwangerschaft, also alles halb so wild snet :) aber ich verstahn dass langsam zviel wird mitem dicke Buch, isch mir gäg de Schluss au so gange..

Ou sonne das tönt nöd schön mitem babyblues, da bini zum glück verschont blibe, super henders so guet herebracht, de afang isch glaub für alli nöd ganz eifach..

Ich bin ime normale 2er zimmer gsi und hans völlig ok gfunde, min Ma isch trotzdem immer bis spat blibe und d hebamme wo ine cho sind hend nie öpis gseit, das isch ganz normal dass de papi bim chline und bim mami wett si.. ich han de upgrade au übertürt gfunde und z'zweite isches ganz agnehm im zimmer, mir hend sones separé ufgstellt gah und sind eus überhaupt nöd id queri cho..

 1 .. 1769 .. 3536 3537 3538 3539 3540 .. 3649 .. 3757
einfach   gspannt   natürlich   Hochzit   irgendwie   bearbeitet   natürli   schaffe   Zeremonie   langsam   Problem   Zuletzt   Kollegin   vorallem   eigentli   himbeer   schnell   richtig   wirklich   eigentlich