| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1770 .. 3537 3538 3539 3540 3541 .. 3649 .. 3757
26.11.14 08:26
sonne13 

Re: Bräute 2013

Mich macht de aablick vo schwangere liecht wehmüetig - isch wohl s erscht und letscht mol gsii be mir. Irgendwie fies be zwilling - dörfsch es nur einisch erläbe find, mindeschtens s dopplete muetterschaftsurlaub müesst mer eigentli übercho

26.11.14 08:40
snet 
Re: Bräute 2013

Ui nein, nix mit Wehmut hier. Ich kann mit so einem riesen Bauch nichts anfangen und finde auch, dass ich ganz schlimm aussehe mit so einer riesen Plautze und dazu noch die Streifen am Bauch. Ahja und vor Milcheinschuss habe ich schon Körbchengrösse E - das kann ja heiter werden. Und dazu kommen noch diese blöden Wassereinlagerungen...

Zuletzt bearbeitet am 26.11.14 09:29

26.11.14 09:16
novia_mayo 

Re: Bräute 2013

@snet: ich hoffe das hed jetzt niemer gläse wo scho lang möcht schwanger werde. ich känne fraue wo sitt 3 jahr inere kiwu in behandlig sind und sich das so sehr wünsched. ich glaub die würded jederziit 20 kg zuenahm, dehnigsstreife usw. in kauf neh...........

26.11.14 09:33
snet 
Re: Bräute 2013

Sorry novia_mayo, da ich zig FG's vor dieser Schwangerschaft hatte, weiss ich wohl am Besten, was es heisst sich eine intakte Schwangerschaft erkämpfen zu müssen. Und trotzdem gibt es Frauen, die die Schwangerschaft nicht als magisch oder dergleichen empfinden und sich trotz grossem Wunsch nach einem Kind mit den körperlichen Veränderungen nicht zurechtfinden.

Zuletzt bearbeitet am 26.11.14 10:07

26.11.14 09:53
Canoa 

Re: Bräute 2013

Wär macht Advändsgsteck?
Mini Schwöster hed gmeint gha: Bim Chränzle schmöcked t Händ emmer so fein...noch Wiehnachte! Hed scho ergendöbis!=)

Ech go höt mine Advändschranz go mache! =)
Mi Ma wet Roti Cherze aber nööö es geht Blaui Cherze! Sofärn mis Mami dere gfendt! =)

26.11.14 10:34
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

sonne, i chamer das guet vorstelle dass me mengisch nachetene weg de Hormon au no s hülend elened het. i ha eigentlli di ganz ss ned stemmigsschwankige gha aber ab und zue eifach us absolut domme grönd e reeeese hülafall. ebe dass me das nachetene au cha ha glaubi gern. ha scho ghört well de ebe d Hormon grad rapid abfalle...

wow Emma, dasch jo wahnsenn wege dim gwecht! das beruhigt eim wörkli mega! klar weiss me dass s ganze gwecht jo vom chend ond allem chond, aber es stellt natürli glich uf wenn ehr ali schribet dass es vo elei weder purzlet esch :)

novia_mayo, i glaube jedi frau empfended ehri Schwangerschaft anderst. es paar hend e tolli, unbeschwerti ziit. anderi hend schmerze und füehled sech schlecht. aber nor well me d ss ned gnüsst, heisst das ned dass me s chend ned wert schätzt! schloss entli macht mes jo well me es chend wet, ond ned well me wet schwanger si!!mer eschs di erste 3mt hondselend gange und hami 3mt Tod verschesse gfüehlt. aber wege dem hani mi glich ofs chend gfreut und has z schötze gwösst dassi ha chöne schwanger werde. aber erst wenn me schwanger esch, weiss me au was för en wahnsennigi belassctig das före körper und au förd Psyche esch! ha nie chöne verstoh wiso dass die schwangere allpot mönd he hocke ond Emmer omewatschle wi ente ond jömmere. erst jetzt woni selber sone ente be merki was för e reese astrengig dass es esch! ond wi scho gseit, nor well me d Schwangerschaft und all die "nebeeffekt" ned gern het, heisst das ned dass me das alles ned wertschätzt!

ui canoa du wetsch adventschränz selber mache? i wer vell z ungscheckt för das! :)

26.11.14 10:35
Eve777 

Re: Bräute 2013

Ich ha vor x Johr emol Adventsgsteck gmacht aber weiss gar nüm wie genau, hät kei Ahnig meh wie me so öpis macht, drum chaufi ev. denn eifach eis

Wo gosch denn go Chränzle, bi dinere Familie oder machsch e Kurs neume?

Juhuu freu mi so uf d Wiehnachtszyyt, findi immer so e schöni Zyyt im Johr .

26.11.14 10:37
elea 

Re: Bräute 2013

ah ganz vergesse no zschribe weg mim piercing (fals es öper interessiert)
bes gester rassch go zeige und d fa het gmeint es sig guet heigi aglüte. wel jedi entzündig goht au es bluet ond das kontrolliert me lieber einisch zvell as einisch zwenig. anschinend chas das ge vom druck ofe buch und durd spannig vode huut. si het mer jez züg ge zom desinfiziere und e creme met ganz wenig antibiothika denne, de sets besser werde. si het de grad no chorz gluegt wis em bebe goht. er hets chöpfli Emmer no schön obe , jez luege mer de i 2 Woche nomol ober sech dreiht het :)

gester semmer no anere info verastaltig vom Spital gsi betreffend Geburt. mein Gott, i ha nonie i mim lebe so vels chwangeri of eim hufe gseh! so loschtig gsi!!!

26.11.14 10:39
himbeer 

Re: Bräute 2013

eusi klinik verastaltet ja au oft geburtsinformationsabige. ich finds det immer so witzig wie de lift ufgaht und all stürmed denn uf mich zue und fröged denn grad wo s wc isch. ich ha immer gmeint, das seg übertriebe mit dem harndrang vo schwangere fraue, aber es isch echt so :D

26.11.14 10:39
Eve777 

Re: Bräute 2013

Ah super Elea dass sie dir grad öpis degäge het chöne gä, jetzt hoffi dass die Entzündig gli ewäg goht . Wenn hesch du eigentli de Termin scho wieder? Sorry has grad nüm so presänt.

 1 .. 1770 .. 3537 3538 3539 3540 3541 .. 3649 .. 3757
eigentli   richtig   bearbeitet   schnell   gspannt   eigentlich   einfach   schaffe   wirklich   langsam   Hochzit   irgendwie   himbeer   vorallem   natürlich   Zeremonie   Problem   Kollegin   natürli   Zuletzt